AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Del Skrevet 10. november 2020 Jeg holder på å gå på veggen av demotivasjon. Jeg har hatt en del utfordringer i det siste som gjør at jeg er deprimert og delvis sykemeldt, så det er ingenting som er gøy lenger. Men jeg må finne noe å glede meg til i hverdagen, som ikke er å se på serier. Jeg liker å trene styrke, jogge, sykle og gjøre yoga de dagene jeg har overskudd til det, men det er maks en time av dagen, så jeg må nesten gjøre noe annet. jeg har forsøkt å strikke men det blir for kjedelig. Har dere noen tips? Jeg vet nesten ikke hva jeg liker lengre. Anonymkode: 5c2cb...46b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Del Skrevet 10. november 2020 Game Løse kryssord/sudoku/annen hjernetrim Gå tur Kokkelere - og da undersøke nye oppskrifter, gjerne ting som tar litt tid. Baking, gryter, osv. Oppussing og omorganisering i heimen - rydde ut av gamle skap og skuffer om ikke annet Strikke med lydbok på, mye kjekkere enn å bare sitte der i stillhet Lære deg noe nytt, programmering f.eks. Masse gratis-ressurser på nettet. Lese Anonymkode: 902ce...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Del Skrevet 10. november 2020 Spille et instrument? Male/tegne? Spille tv-spill. Dykke. Jakte. Brygge øl/vin/mjød/cider. Lese bøker. Jobbe som frivillig Anonymkode: ac3f3...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masko Skrevet 10. november 2020 #4 Del Skrevet 10. november 2020 Brodering! Det høres nok kjedelig ut, men det er veldig gøy. Søk på geriljabroderi eller funny embroyderi for å finne artig inspirasjon. Jeg liker bedre å brodere enn å strikke. Prosjektene blir raskere ferdig og jeg ser rask progresjon når jeg blir bedre. I tillegg kan lage helt unike ting, og artige gaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå