Greno Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Skal jeg holde meg hjemme hvis et familiemedlem skal teste seg i dag? jeg har ikke symptomer selv, men den som skal testes har
spinnwild Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 (endret) Sjekk koronasjekken på helsenorge. "For nærkontakter uten symptomer anbefales testing mellom dag 3 og 7 etter siste eksponering, gjerne på dag 5." Har man sannsynlig korona, så skal man i isolasjon og nærkontakter i karantene. Endret 10. november 2020 av spinnwild
Pterinochilus Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 22 minutter siden, Greno skrev: Skal jeg holde meg hjemme hvis et familiemedlem skal teste seg i dag? jeg har ikke symptomer selv, men den som skal testes har Det er ikke noe krav om at du skal holde deg hjemme fordi et familiemedlem skal testes, men dersom vedkommende tester positivt må du i karantene. Det er imidlertid lurt å holde litt ekstra avstand til andre om du går ut nå før prøvesvaret til familiemedlemmet ditt foreligger. 2
KvinneguidenBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 2 timer siden, Greno skrev: Skal jeg holde meg hjemme hvis et familiemedlem skal teste seg i dag? jeg har ikke symptomer selv, men den som skal testes har Jeg hadde holdt minst 2 meter avstand til andre. Men helst ikke gått ut.
Anbefalte innlegg