Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2005 #1 Skrevet 2. august 2005 Er helt skjelven! Skal på jobbintervju på to dagers varsel! Hadde egentlig ikke regnet med å bli kalt inn, og ihvertfall ikke så snart. Fagrelevant jobb også med bare fem søkere.... Kjempenervøs! Oi, må jo ha flybilletter! *skynder seg å bestille flybilletter*
Grooo Skrevet 2. august 2005 #3 Skrevet 2. august 2005 Lykke til, så spennende! Du får vel dekket reisa regner jeg med? God tur også da
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2005 #4 Skrevet 2. august 2005 Takk:) Er kjempespent og håper jeg får den, men tror de har sterke interne kandidater... Skulle ønske jeg hadde litt mer tid på forberedelse og at jeg visste mer om jobben, får ringe i morgen og høre litt nærmere. Føler meg kjempeteit fordi de hadde prøvd å ringe meg i hele går uten at jeg hadde giddet å ringe tilbake (ukjent nr...). Og nå når jeg ringt etter å ha fått en mail, var jeg bare kjempeforvirret og nervøs. Huff, og dette var liksom førsteinntrykket. Håper jeg klarer å rette det opp
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #5 Skrevet 2. august 2005 Jeg fikk to timers varsel jeg, og aldri har jeg fått så mange fagspørsmål. Men lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå