Gjest lilleme Skrevet 2. august 2005 #1 Skrevet 2. august 2005 uff og uff så var det to nye eksplosjoner, som politiet tror er bomber som gikk av i antalya i tyrkia idag.,.. ja jeg blir skremt jeg! dette e rjo ikke terror i den forstand, men kurdere og tyrkere seg i mellom. men det er da like ille for det. jeg ville til tyrkia for å leve godt, satte ikke så stor pris på maten men, den var da billig.. dessuten er jeg glad i shopping ogderfor ble det tyrkia i første omgang. men nå vil jeg endre... et annet billig sted hvor jeg kan shoppe på samme nivå som tyrkia? er det bulgaria??? er det mye fine fake klær der`? varmt der i august???
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #2 Skrevet 2. august 2005 Romania er noe lignende ,mye billige klær ,mat og fine strender.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #3 Skrevet 2. august 2005 Romania er noe lignende ,mye billige moteklær ,mat ,og fine sandstrender.
Gjest Myztica Skrevet 2. august 2005 #4 Skrevet 2. august 2005 Jeg har ikke vært i Bulgaria selv, men ei venninne har akkurat vært der. Det var visst kjempebillig, og mye bra shoppingmuligheter for en billig penge... vurderer å reise dit selv neste år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå