AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Jeg er sikkert ikke alene om å føle på ekstra ensomhet nå i disse tider. Det er spesielt vanskelig fordi jeg allerede kjente litt på det før korona, og nå kjenner jeg mer på det enn før. Noen som føler på det samme eller har noen tips? Anonymkode: 9e678...63d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Ja. Har ikke hatt noe venner, arbeidsplass, skole eller nettverk de siste årene, så er godt kjent med ensomhetsfølelsen. Skal innrømme at jeg nesten føler meg mindre ensom under koronaen siden flere nå er havnet i samme situasjon som meg. Trives du i eget selskap? Anonymkode: 8f537...569 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Har ikke hatt noe venner, arbeidsplass, skole eller nettverk de siste årene, så er godt kjent med ensomhetsfølelsen. Skal innrømme at jeg nesten føler meg mindre ensom under koronaen siden flere nå er havnet i samme situasjon som meg. Trives du i eget selskap? Anonymkode: 8f537...569 Ja det gjør jeg, men trives ikke med for mye av det... Anonymkode: 9e678...63d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det gjør jeg, men trives ikke med for mye av det... Anonymkode: 9e678...63d har du venner og familie da? Da kan dere i hvertfall ringes, facetime, chatte osv? Anonymkode: 8f537...569
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: har du venner og familie da? Da kan dere i hvertfall ringes, facetime, chatte osv? Anonymkode: 8f537...569 Ja, jeg gjør det litt, men merker at avstanden blir større til folk jeg var mer med før, som jeg ikke like ofte møter på lenger. Derfor er det vanskeligere å ta kontakt. Anonymkode: 9e678...63d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå