AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #41 Del Skrevet 11. november 2020 KG. Tilfeldigvis plassen der alle med sjeldne navn havner😂 Anonymkode: ef4b3...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 11. november 2020 #42 Del Skrevet 11. november 2020 Uvanlig navn 🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 11. november 2020 #43 Del Skrevet 11. november 2020 Både fornavn og mellomnavn er helt vanlige, kjenner mange med samme navn, dog er kombinasjonen noe jeg ser sjeldent. Etternavnet mitt er et stedsnavn og tror det er ganske unikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #44 Del Skrevet 11. november 2020 Det er ca 8000 som har samme fornavn som meg. Etternavnet mitt er det under 10 personer som har. Kombinasjonen er det da naturlig nok bare jeg som har. Anonymkode: e6ff7...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #45 Del Skrevet 11. november 2020 Det første fornavnet mitt er det bare 732 som har. Fornavn nr to er det bare 353 som har. Kombinasjonen med fornavn nr to er det ingen som har. Mellomnavnet mitt (etternavnet til svigermor) er det bare 83 som har og etternavnet mitt er vi faktisk bare 12 stykker som har. Så jeg er lett å Google, for å si det sånn. Alle navnene mine er likevel helt normale gamle ganske korte norske navn uten noen som helst krumspring. Anonymkode: 770f3...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #46 Del Skrevet 11. november 2020 Det er under 4 000 kvinner i Norge med mitt fornavn. Etternavnet mitt er derimot på topp tre, så det er flere som har både samme fornavn og etternavn som meg.. Anonymkode: 8b9c8...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymilly Skrevet 18. november 2020 #47 Del Skrevet 18. november 2020 Det er 1 660 som har mitt fornavn som eneste navn. Og det er 146 stk som har samme etternavn, de fleste av disse er slekt og noen er tilflyttere som har tatt stedsnavnet. Står ingenting om fornavn og etternavn så antar at jeg er eneste med den kombinasjonen 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #48 Del Skrevet 19. november 2020 Har et veldig typisk norsk navn. Men populariteten har gått sterkt ned etter jeg ble født (og litt før det). Håper det kommer tilbake når alle har fått nok av Angelixa Cocorosa, Leander Coriander, Dilledalla Tullefjalla og andre pretensiøse og blodharry fjasenavn. Anonymkode: 6be96...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå