AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Hei. De siste to månedene har jeg flyttet hjem pga funksjonssvikt og klarer dermed ikke tjene nok penger til å bo for meg selv. Hver kveld føler jeg meg skikkelig skikkelig irritert. Jeg burde jo klare å regulere humøret mitt noenlunde, men føles ut som noe sprekker. Har gått på wellbutrin pga depresjon siden mars. Føler ikke det har vært slik tidligere - så kanskje det ikke er medisinen, men bare det at jeg bor hjemme? Kunne jo prøvd å slutte på medisinen, men da jeg gjorde det i sommer gikk jeg raskt ned i kjelleren igjen, så skal innrømme at jeg er litt redd.. Anonymkode: 9d25e...4cb
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Går på høy dose wellbutrin, og har gått på medisinen i en del år. Klarer ikke se sammenheng mellom den og irritasjon for min del, og det er jo lett å bli irritabel i situasjonen du beskriver, så hadde ikke gått rett på medisinen som det kan virke som om du trenger. Gjør det du kan for å komme ut av den uutholdelige situasjonen det er å måtte flytte hjem til foreldre slik du forteller, jobb tett med psykiatri og støtteappartet ellers, få time med de i kommunen som driver med bolig og få inn søknad om støtte der. Ikke gi deg, ikke si at det er alternativ å bo hjemme - tvert imot, si heller at du ikke kan bo hjemme. Anonymkode: 415c6...10d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå