Gå til innhold

Når man aner en dott

Fremhevede innlegg

Gjest Paramount
Skrevet
På 9.11.2020 den 11.07, AnonymBruker skrev:

Det er uhøflig å glo folk i skrittet🤨

Anonymkode: d785e...c57

Ja det er det. Men det er normalt å kaste et blikk på en kropp i bikini. Og enten jeg vil eller ikke så legger jeg best merke til det som vekker størst interesse. Og det kan ofte være så opphissende at det gjør et sterkt inntrykk, uten å ha "glodd" mer ett millisekund. Ikke skjemmes jeg over det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er fint at man kan bli fascinert av slike antydninger, noe å bli nysgjerrig på, noe man kan fantasere om - det litt skjulte. Om det er cameltoe eller dott eller bollemus - eller tilsvarende mannlige attributter. Jeg tar det for gitt at du ikke stirret henne i skrittet (for det er selvsagt helt uakseptabelt) - og nøyde deg med diskret øyekast. Da er det helt innenfor, etter min mening, og tyder mer på evne og vilje til å gjøre hverdagen og hverdagsfolk spennende! 

• Liker 2
Skrevet

For meg er en dott en dust. Jeg så en i butikken istad.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Paranøtt skrev:

Dott 😂

Det finnes jo mange andre navn på den hårveksten som er mellom beina på voksne damer  Dusk, for eksempel.  Ser tvetydigheten i oret dott.😃

Anonymkode: 0d078...7c6

Skrevet
6 timer siden, Moden dame skrev:

Jeg synes det er fint at man kan bli fascinert av slike antydninger, noe å bli nysgjerrig på, noe man kan fantasere om - det litt skjulte. Om det er cameltoe eller dott eller bollemus - eller tilsvarende mannlige attributter. Jeg tar det for gitt at du ikke stirret henne i skrittet (for det er selvsagt helt uakseptabelt) - og nøyde deg med diskret øyekast. Da er det helt innenfor, etter min mening, og tyder mer på evne og vilje til å gjøre hverdagen og hverdagsfolk spennende! 

ts her. Jeg stirret ikke nei. Det er nettopp det du skriver, jeg også tenker på og setter pris på.  

Anonymkode: 0d078...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...