Gå til innhold

Kribling ved første blikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på butikken med sønnen min. Der så jeg en mann, han var med en annen dame så jeg gikk utifra at han var gift. Men jeg ble helt satt ut og klarte ikke la være å følge med på han, han tiltrakk meg skikkelig.. Har dere opplevd lignende..? Er dette biologi? 

Anonymkode: 9603d...377

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja skjedd meg mange ganger.

Anonymkode: b62a9...c4b

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd det før ja.. både med eksen og nåværende mann. Var bare noe rart som jeg ikke hadde følt med noen andre før. Sånn ekstrem tiltrekning ved første blikk. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja skjedd meg mange ganger.

Anonymkode: b62a9...c4b

Har du truffet noen av disse senere? Holdt den følelsen? Har truffet han på tinder skjønner du 🙈🤪

Ts

Skrevet
1 minutt siden, Badbunny skrev:

Har opplevd det før ja.. både med eksen og nåværende mann. Var bare noe rart som jeg ikke hadde følt med noen andre før. Sånn ekstrem tiltrekning ved første blikk. 

Så spennende 👏 Jeg skal treffe han 🤪 Men han la jo ikke merke til meg i butikken en gang 🙈 Han hadde likt meg på tinder 😋

Ts

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende 👏 Jeg skal treffe han 🤪 Men han la jo ikke merke til meg i butikken en gang 🙈 Han hadde likt meg på tinder 😋

Ts

Hadde han ikke kone likevel?🤪 lykke til med treffet!!!🥰

Skrevet

Ja, har opplevd det et par ganger. En av dem valgte jeg bevisst å styre helt unna, fordi jeg kunne se på han at følelsen var gjengjeldt og jeg var i et forhold. Det var som om vi begge ble sjokkert på samme tid, da øyene møttes og begge begynte å smile. Andre ganger har jeg fulgt opp og begge gangene endte det med omtrent et halvt år med dating, med en ekstrem seksuell energi.. 

Holdt oss gjerne oppdatert TS! Jeg ville elsket å kunne leve litt gjennom deg ved å følge denne historien her 🥰

Anonymkode: e952c...3b2

Skrevet

Noen av de damene jeg husker best fra livet så langt har jeg bare delt blikkontakt med i noen sekunder ...

Anonymkode: f727b...d14

Skrevet

Hadde det slik med han som etterhvert ble samboeren min i 9 år. Vi møttes flere ganger tidligere, tilfeldig, imens vi begge var gift på hver vår side. Like elektrisk hver gang. Når vi etterhvert ble sammen fikk vi mange nesten magiske år... har aldri kjent en så stor kjærlighet til noen. Dessverre kan man ikke leve på tiltrekning alene, så det var andre faktorer som førte til brudd.

Lykke til, TS - om han ikke er gift, så kan det bli noe helt vidunderlig. (Men hold deg unna om han er det ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...