AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 hvorfor er det egentlig slik at når mannen ikke er interessert så bare svarer han ikke mer, men er fortsatt venn med henne på de ulike sosiale mediene? hvorfor ikke fjerne henne helt liksom hvis han ikke er interessert? Anonymkode: 7722d...da1 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Jeg tenker han har jo allerede vist at han ikke har noen baller å er feig, så om han evt skulle plutselig være ensom etter 5 mnd uten noe kontakt så kan han bare glemme det. Men han taper da absolutt ingenting på å fjerne meg helt, så hvorfor han ikke gjennomfører det er et mysterium Anonymkode: 5ff2f...0f5 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Tror ikke menn legger så mye i at man er venner på facebook eller instagram som damer gjør. Det er ikke så viktig for han å slette henne fra alle plattformer, slik som det er for damen når det blir slutt. Anonymkode: 1c096...46a 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke menn legger så mye i at man er venner på facebook eller instagram som damer gjør. Det er ikke så viktig for han å slette henne fra alle plattformer, slik som det er for damen når det blir slutt. Anonymkode: 1c096...46a hva med snapchat da? litt rart å ha fullt av snapchat venner som du snakket med en stund for 9 år siden liksom Anonymkode: 5ff2f...0f5 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hva med snapchat da? litt rart å ha fullt av snapchat venner som du snakket med en stund for 9 år siden liksom Anonymkode: 5ff2f...0f5 ja eller bare folk du snakket med på tinder i noen uker åsså ble det ikke noe... rart å ikke fjerne om man er ferdig Anonymkode: 7722d...da1 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hva med snapchat da? litt rart å ha fullt av snapchat venner som du snakket med en stund for 9 år siden liksom Anonymkode: 5ff2f...0f5 Ja, jeg tror det samme gjelder snapchat. De tenker ikke så mye gjennom om det er gamlekjærester der. Har opplevd det selv, mannen ble nesten overrasket over at jeg ville vi skulle slette hverandre når datingen tok slutt. Det betyr nok ikke at han tar kontakt igjen, han vet jo hva du heter, så ville han tatt kontakt hadde han fått tak i deg selv om dere ikke er på facebook/insta/snap. Anonymkode: 1c096...46a 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: hva med snapchat da? litt rart å ha fullt av snapchat venner som du snakket med en stund for 9 år siden liksom Anonymkode: 5ff2f...0f5 Nei, det er helt normalt. Jeg har mengder av folk på snap jeg aldri snakker med, og sikkert hundrevis av dem på Facebook. Det er rett og slett ikke alle som har noe behov for å "rydde" i vennelistene. Anonymkode: 37fbf...b6a 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Fordi han ikke bryr seg om henne. Om hun lager drama/blir sint osv blir hun slettet. Anonymkode: d1f83...357 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Jeg er kvinne og kan bare snakke for meg. Men en slettet jeg på snap, Messenger, fb osv. Jeg synest han hadde oppført seg rimelig teit. En annen gadd jeg rett og slett ikke slette og kommenterte heller aldri når han sendte sånn "flørte bilder" som han nok sendte til alle. Jeg brydde meg rett og slett ikke. Han kunne fjerne seg selv, jeg gadd ikke. Anonymkode: 27ded...06b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi han ikke bryr seg om henne. Om hun lager drama/blir sint osv blir hun slettet. Anonymkode: d1f83...357 hvorfor ikke bare fjerne med en gang liksom? hvorfor ha en du ikke bryr deg om der? er jo ikke noe galt med at ting ikke fungerer, men hvorfor ikke bare kaste alt fullstendig ut vinduet, hvorfor bare gjøre dette halvveis? Anonymkode: 5ff2f...0f5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 Noen mannfolk tenker ikke så langt. Jeg rydder i vennelistene mine på face, insta, snap osv av og til, for det er ikke alle jeg har lyst at skal ha innsyn i livet mitt. Derfor fjerner jeg de heller helt. Men det er gjerne mennesker jeg ikke har noe kontakt med i det hele tatt. De gikk kanskje en klasse eller to over eller under meg, eller så har jeg møtt de i fest sammenheng. Anonymkode: a9bb6...0b6
anonymLala Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 Skjønner ikke spørsmålet. Hvem er det dnakk om? En masete veninne, en som er interessert romantisk? En eks? Har begge eksene mine på facebook jeg. Vi har jo en fortid sammen og flere bekjente.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: hvorfor er det egentlig slik at når mannen ikke er interessert så bare svarer han ikke mer, men er fortsatt venn med henne på de ulike sosiale mediene? hvorfor ikke fjerne henne helt liksom hvis han ikke er interessert? Anonymkode: 7722d...da1 4 minutter siden, anonymLala skrev: Skjønner ikke spørsmålet. Hvem er det dnakk om? En masete veninne, en som er interessert romantisk? En eks? Har begge eksene mine på facebook jeg. Vi har jo en fortid sammen og flere bekjente. er nok interessert romantisk ja, tipper typisk en du har hatt god tone med en stund og truffet et par ganger så skjer dette... men hvorfor ikke bare gjennomføre det helt, det forstår jeg ikke, hvorfor bare gjøre det halvveis og fortsatt være venn med jenta på de ulike mediene Anonymkode: 5ff2f...0f5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 Der er mange som beholder for å ha som en back up om mulighten skulle by seg. Anonymkode: df35f...649
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Tror ikke menn legger så mye i at man er venner på facebook eller instagram som damer gjør. Det er ikke så viktig for han å slette henne fra alle plattformer, slik som det er for damen når det blir slutt. Anonymkode: 1c096...46a Å joda. Jeg blir brått slettet av menn hver gang en relasjon ikke blir noe av (selv om det skjer på en hyggelig måte). Syns det er litt barnslig, selv må jeg ikke date noen for å følge de på sosiale medier liksom. De legger tydeligvis en del i det. Anonymkode: 2f0bc...58f 1
Gullfisk_ Skrevet 9. november 2020 #16 Skrevet 9. november 2020 Jeg tror egentlig det går mer på feighet... Flere her sier de ikke legger så mye i det... men tror det egentlig at de som gjør det rett og slett ikke klarer å avbryte en relasjon på en voksen måte... Jeg personlig hadde snakket med fyren først så avsluttet, ingen grunn til at han skal sitte å få full innblikk over livet mitt når han egentlig ikke er en del av det lengre 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå