Gå til innhold

Litt rar situasjon her

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg likte en fyr, men siden han ikke følte det samme ble det aldri noe... da gikk jeg videre med livet mitt, ingen grunn til å prøve på noe som ikke skjer bare å respektere det liksom. Nå har det gått rett under et år siden sist jeg så han og har egentlig aldri snakket så mye med han i ettertid eller nå... for noen uker siden tok jeg en tidlig joggetur ute i en turløype hvor jeg bor og midt i løypa så jeg han sittende alene i en benk med typiske løpeklær. Først tenkte jeg han tar sikkert en pause eller noe lignede, men jeg gikk nokså sakte mot han bare for å observere. Når jeg kom nærmere kunne jeg se at hele fjeset hans var helt blekt og da forstod jeg at det var noe som ikke stemmet. 

Jeg kan en del førstehjelp og har relevant utdanning så selfølgelig gjorde jeg det jeg kunne for å hjelpe. viste seg at det faktisk var nokså seriøst og jeg fikk ambulansen til stedet. 

nå i ettertid har fyren begynt å ta kontakt med meg og prøver å få til et møte... han ville bare spandere en kopp kaffe som tusen takk liksom. jeg ble med og vi hadde en veldig fin vennlig og nøytral tone (ikke noe flørt å sånne ting) men etter den tid så har denne fyren begynt litt med småflørting og lignede. Jeg tror helt ærlig ikke fyren liker meg, men han liker det jeg gjorde for han... nå er jeg i en litt rar situasjon hvor han sender masse koselige meldinger og prøver å flørte en del

Anonymkode: 1ae14...86c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker du han? Ting kan endre seg. Følelser kan endre seg. Gi ham en sjanse, ta det rolig og se hvor det bærer!

Anonymkode: dcdc9...0ff

• Liker 6
Skrevet

Om han flørter med deg så er han nå interessert i deg. Hva du vil gjøre med det er helt opp til deg :) Har du lyst til å date han? Du kan jo fortsette å møte han og spørre han om 5 årsplanen hans. Ser han etter å være i et seriøst forhold eller svarer han mer bare jobb relaterte ting? 

Jeg har likt en person før, men møtt på vedkommende senere og tenkt «Hva i alle dager så jeg i denne fyren😂»

Jeg har også møtt på en annen fyr ved senere anledning, son jeg da begynte å like. 

Kanskje da du møtte han tidligere han ikke var klar for noe forhold? Har han vært i noe forhold i mellomtiden dere ikke har møttes? 

Jeg har også møtt mannfolk som kunne tenkt seg å være sammen med meg, men det har ikke fungert fordi vi har forskjellige ønsker på hvordan forholdet skal være. Bare være kjærester eller ser man etter en livspartner? Ønsker man en helgekjæreste eller ønsker man en samboer?

Anonymkode: edb8b...602

• Liker 4
Skrevet

Hvis du liker han så gi han en sjanse, noen ganger trenger man se ting ned andre øyne. For teit å bare droppe det pga at han ikke var interesser første gang.

Anonymkode: 005f6...0f0

• Liker 8
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte en fyr, men siden han ikke følte det samme ble det aldri noe... da gikk jeg videre med livet mitt, ingen grunn til å prøve på noe som ikke skjer bare å respektere det liksom. Nå har det gått rett under et år siden sist jeg så han og har egentlig aldri snakket så mye med han i ettertid eller nå... for noen uker siden tok jeg en tidlig joggetur ute i en turløype hvor jeg bor og midt i løypa så jeg han sittende alene i en benk med typiske løpeklær. Først tenkte jeg han tar sikkert en pause eller noe lignede, men jeg gikk nokså sakte mot han bare for å observere. Når jeg kom nærmere kunne jeg se at hele fjeset hans var helt blekt og da forstod jeg at det var noe som ikke stemmet. 

Jeg kan en del førstehjelp og har relevant utdanning så selfølgelig gjorde jeg det jeg kunne for å hjelpe. viste seg at det faktisk var nokså seriøst og jeg fikk ambulansen til stedet. 

nå i ettertid har fyren begynt å ta kontakt med meg og prøver å få til et møte... han ville bare spandere en kopp kaffe som tusen takk liksom. jeg ble med og vi hadde en veldig fin vennlig og nøytral tone (ikke noe flørt å sånne ting) men etter den tid så har denne fyren begynt litt med småflørting og lignede. Jeg tror helt ærlig ikke fyren liker meg, men han liker det jeg gjorde for han... nå er jeg i en litt rar situasjon hvor han sender masse koselige meldinger og prøver å flørte en del

mitt første spørsmål til deg ts: liker du denne fyren enda, eller er du over han?

hvis du liker han enda og ingen av dere er i et forhold synes jeg du skal gi dere en sjans hvis ikke så er det nok hans tur å respektere dine ønsker

Anonymkode: 442c2...de5

• Liker 7
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror helt ærlig ikke fyren liker meg, men han liker det jeg gjorde for han...

Det kan være dette stemmer, men det kan også være at fyren rett og slett har blitt interessert i deg og trengte bare litt tid. Hvis du enda liker han så kan du jo se hvor dette kan gå, hvis ikke så får han respektere at du har gått videre. 

• Liker 2
Skrevet

Her ville jeg faktisk tenkt litt som deg, kan faktisk vær han setter veldig pris på at du hjalp han der ute at han liker den handlingen så godt at han er forvirret og tror selv han er forelsket...men så er han egentlig bare veldig veldig takknemlig. Hvis du liker fyren så prøv å snakk litt med han å bygg opp relasjonen, merker fort om det blir noe å satse på. Hvis du er over denne fyren så sier du det, ingen grunn til å røre rundt den grøten der

• Liker 3
Skrevet

Men det kan jo hende han da så hvilken fantastisk person du er.

Anonymkode: be515...3fa

• Liker 5
Skrevet
På 8.11.2020 den 16.38, AnonymBruker skrev:

Liker du han? Ting kan endre seg. Følelser kan endre seg. Gi ham en sjanse, ta det rolig og se hvor det bærer!

Anonymkode: dcdc9...0ff

På 8.11.2020 den 16.46, AnonymBruker skrev:

mitt første spørsmål til deg ts: liker du denne fyren enda, eller er du over han?

hvis du liker han enda og ingen av dere er i et forhold synes jeg du skal gi dere en sjans hvis ikke så er det nok hans tur å respektere dine ønsker

Helt ærlig vet jeg ikke om jeg liker han, i såfall er det mindre enn det jeg pleide, følelsene har nok dabbet litt av, men nåt han skriver så kjenner jeg bare hjerte slå fortere

På 8.11.2020 den 16.42, AnonymBruker skrev:

Om han flørter med deg så er han nå interessert i deg. Hva du vil gjøre med det er helt opp til deg :) Har du lyst til å date han? Du kan jo fortsette å møte han og spørre han om 5 årsplanen hans. Ser han etter å være i et seriøst forhold eller svarer han mer bare jobb relaterte ting? 

Anonymkode: edb8b...602

ahaha ja kan jo gi det et forsøk

På 8.11.2020 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Hvis du liker han så gi han en sjanse, noen ganger trenger man se ting ned andre øyne. For teit å bare droppe det pga at han ikke var interesser første gang.

Anonymkode: 005f6...0f0

ja vet bare ikke om jeg liker han, er egentlig litt usikker på om følelsene har dabbet av eller om de er i ferd med å komme tilbake er en plass i midten vil jeg si 

59 minutter siden, Gullfisk_ skrev:

Her ville jeg faktisk tenkt litt som deg, kan faktisk vær han setter veldig pris på at du hjalp han der ute at han liker den handlingen så godt at han er forvirret og tror selv han er forelsket...men så er han egentlig bare veldig veldig takknemlig. Hvis du liker fyren så prøv å snakk litt med han å bygg opp relasjonen, merker fort om det blir noe å satse på. Hvis du er over denne fyren så sier du det, ingen grunn til å røre rundt den grøten der

jaaa du au ser den muligheten der? 

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det kan jo hende han da så hvilken fantastisk person du er.

Anonymkode: be515...3fa

Ja fullt mulig det

Setter veldig pris på alle de gode innspillene fra dere!!! tror nok jeg skal gi han en sjanse så finner jeg selv fort ut om jeg er helt over han eller om vi faktisk kan få til noe, noen som har noe råd til hvordan vi kan starte når jeg er litt usikker på følelsene mine, vil jo ikke ende med at han føler seg lurt eller noe slikt?

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Setter veldig pris på alle de gode innspillene fra dere!!! tror nok jeg skal gi han en sjanse så finner jeg selv fort ut om jeg er helt over han eller om vi faktisk kan få til noe, noen som har noe råd til hvordan vi kan starte når jeg er litt usikker på følelsene mine, vil jo ikke ende med at han føler seg lurt eller noe slikt?

Det er veldig fint du tenker slikt, ser jo stadig mange tråder her på kg om både menn og kvinner som føler seg lurt

Bare begynn rolig tenker jeg, ikke forhast dere med noe, er nok da ting kan bli komplisert

• Liker 3
Skrevet

Dersom du er litt interessert selv, så hold gjerne døren åpen, og treff ham noen ganger. 

Hjernen vår er dessverre koblet sånn at takkmenlighet kan forveksles med forelskelse, så vær litt på vakt. Ikke gå all in, hold en mental avstand. Selv om det kan vise seg at han egentlig "bare" er takknemlig, så har han nok et stort behov for kontakt, og å overøse deg med godhet. Siden det var såpass alvorlig at han ble hentet av ambulanse, sitter han nok med følelsen av at du reddet livet hand. Det er ganske overveldende for ham.

Anonymkode: 93c6c...ae0

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du er litt interessert selv, så hold gjerne døren åpen, og treff ham noen ganger. 

Hjernen vår er dessverre koblet sånn at takkmenlighet kan forveksles med forelskelse, så vær litt på vakt. Ikke gå all in, hold en mental avstand. Selv om det kan vise seg at han egentlig "bare" er takknemlig, så har han nok et stort behov for kontakt, og å overøse deg med godhet. Siden det var såpass alvorlig at han ble hentet av ambulanse, sitter han nok med følelsen av at du reddet livet hand. Det er ganske overveldende for ham.

Anonymkode: 93c6c...ae0

Jaaa og det forstår jeg... hvordan vet jeg om han bare er veldig takknemlig eller faktisk forelsket? For der han er nå virker det som om han er forelsket, men det kan jo også vær behovet for å prøve å gjengjelde dette...

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaaa og det forstår jeg... hvordan vet jeg om han bare er veldig takknemlig eller faktisk forelsket? For der han er nå virker det som om han er forelsket, men det kan jo også vær behovet for å prøve å gjengjelde dette...

Det finner du ut ved å møte han mer og bli mer kjent. Etter en stund ser man om det kun er vennskapelig. 

Litt klisje men liver er faktisk for kort til å ikke ta noen sjangser. Ja, det kan hende du blir såra, men det kan også hende dette blir kjempe bra og at hans følelser bare trengte litt modning, eller at han var en plass i livet det ikke passet med et forhold akkurat forrige gang. 

Anonymkode: 1d0bb...912

• Liker 3
Skrevet (endret)
På 8.11.2020 den 16.34, AnonymBruker skrev:

etter den tid så har denne fyren begynt litt med småflørting og lignede. Jeg tror helt ærlig ikke fyren liker meg,

Han flørter med deg, men du tror helt ærlig at han ikke liker deg? WHAT 😂

Endret av flygefisk1
Skrevet

Jeg ville også vært skeptisk ts, et forhold som starter på takknemlighet for at du hjalp han er kanskje ikke det beste utgangspunktet. Start som venner, se hvor det fører - ikke tenk og analyser så mye men la det utvikle seg og stol på magefølelsen din.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, flygefisk1 skrev:

Han flørter med deg, men du tror helt ærlig at han ikke liker deg? WHAT 😂

Her har du hele sitatet:

På 8.11.2020 den 16.34, AnonymBruker skrev:

men etter den tid så har denne fyren begynt litt med småflørting og lignede. Jeg tror helt ærlig ikke fyren liker meg, men han liker det jeg gjorde for han.

Altså jeg tror han forveksler sterk takknemlighet med forelskelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...