Gå til innhold

Kan denne brukes som brudekjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oj, jeg synes den var grusom jeg😂 en av de styggeste brudekjolene jeg har sett faktisk. Men om du liker den ts, så er ikke våre meninger viktige. Kjør på du! 

Anonymkode: 9924d...022

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns heller ikke den var fin, men du kan bruke absolutt hva du vil, og det viktigste er at du elsker den😊

Anonymkode: 0ad5b...bcf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2020 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Du kan fint bruke den, men vær klar over at du kommer til å gremmes resten av livet når du ser på bryllupsbildene. Vil anbefale deg å velge noe som er mer klassisk og ikke så hypermoderne. Sånne hypermoderne klær forsvinner raskt ut av motebildet.

Anonymkode: aaa3a...1a6

Men man gjør nok ikke det så ofte. Og det er vel heller ikke så vanlig å henge opp brudebilde over sofaen  i stua lenger? 

Uansett hvor ‘tidløst’ man tror det er, så er kvinneklær alltid motepreget. Man klarer virkelig ikke å unngå tidsstemplet. Det går noen år, så irriterer man seg over hvor teit moten var. Så går det noen år til, og man ler godt av hvor rar moten var. Og etter enda noen år ser man nostalgisk på bildet og drømmer seg tilbake til en svunnen tid. 

Anonymkode: 2a077...300

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den var nydelig ! Om ikke den passer til bryllup så vet ikke jeg hva den passer til.

Tenkte faktisk på det her om dagen da jeg så på kjoler på Zalando. Det er jo såå mange fine som ikke er altfor dyre heller, som godt kan brukes som brudekjole.

Anonymkode: 2aa5c...628

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2020 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Du kan fint bruke den, men vær klar over at du kommer til å gremmes resten av livet når du ser på bryllupsbildene. Vil anbefale deg å velge noe som er mer klassisk og ikke så hypermoderne. Sånne hypermoderne klær forsvinner raskt ut av motebildet.

Anonymkode: aaa3a...1a6

Myye myye bedre enn alle disse ermeløse tubene alle skal ha som gir absolutt alle ryggfett så og si. 

Ts, jeg er i utgangspunktet ikke glad i brudekjoler men denne var nydelig :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.11.2020 den 9.51):

Oj, jeg synes den var grusom jeg😂 en av de styggeste brudekjolene jeg har sett faktisk. Men om du liker den ts, så er ikke våre meninger viktige. Kjør på du! 

Anonymkode: 9924d...022

 

AnonymBruker skrev (På 9.11.2020 den 10.21):

Jeg syns heller ikke den var fin, men du kan bruke absolutt hva du vil, og det viktigste er at du elsker den😊

Anonymkode: 0ad5b...bcf

Kjenner jeg er litt nysgjerrig på hva dere liker når ikke en nydelig og klassisk kjole fra et så anerkjent merke som N&T faller i smak😂

Anonymkode: 85ade...1e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Kjenner jeg er litt nysgjerrig på hva dere liker når ikke en nydelig og klassisk kjole fra et så anerkjent merke som N&T faller i smak😂

Anonymkode: 85ade...1e1

Kjolen var nydelig, men en klassisk brudekjole er det ikke. Tradisjonelt er brudekjoler i stivere/glattere stoffer, eventuelt bygget mer ut fra kroppen med underskjørt e.l.

Anonymkode: 2a077...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 16.00):

Kjolen var nydelig, men en klassisk brudekjole er det ikke. Tradisjonelt er brudekjoler i stivere/glattere stoffer, eventuelt bygget mer ut fra kroppen med underskjørt e.l.

Anonymkode: 2a077...300

Har ikke sagt det er en klassisk BRUDEkjole? Men det er en klassisk og vakker kjole! Og det er helt innafor å gifte seg i den. Helt hinsides at noen kan kalle den stygg. Det var dét jeg reagerte på.

Anonymkode: 85ade...1e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er en kjole som ville vært fin som brudekjole. Helt ærlig synes jeg ikke det er en fin kjole i det hele tatt, men det er du som skal gifte deg så det er bare din mening og hva du synes er fint som teller 😄

 

AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 14.09):

 

Kjenner jeg er litt nysgjerrig på hva dere liker når ikke en nydelig og klassisk kjole fra et så anerkjent merke som N&T faller i smak😂

Anonymkode: 85ade...1e1

Jeg ser virkelig ikke hva som gjør denne klassisk i det hele tatt, tvert i mot så er den så langt fra det jeg anser klassisk som det er mulig å komme. Og jeg ser virkelig ikke hva det har å si at det er fra et "anerkjent merke". At kjolen kommer fra et bestemt merke betyr da ikke at den automatisk er fin. Heldigvis er det lov å ha ulike meninger og ulik klessmak :)

Anonymkode: 13041...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ella_b skrev (På 8.11.2020 den 22.14):

Så for meg at det skulle være en hverdagskjole av noe slag for whatever reason

Og hva så om det hadde vært en hverdagskjole? 

AnonymBruker skrev (På 8.11.2020 den 23.18):

Du kan fint bruke den, men vær klar over at du kommer til å gremmes resten av livet når du ser på bryllupsbildene. Vil anbefale deg å velge noe som er mer klassisk og ikke så hypermoderne. Sånne hypermoderne klær forsvinner raskt ut av motebildet.

Anonymkode: aaa3a...1a6

Man gifter seg forhåpentligvis en gang i livet, da er det vel viktigere å velge en kjole man liker der og da, enn å fokusere på hva som fortsatt er "moteriktig" 20 år senere. 

Endret av Nerine_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...