Gå til innhold

Psykisk helse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør man når hjemmeboende ungdom, akkurat fylt 18 år ikke ønsker behandling.Han har plass på dps,men ikke gått dit. Gikk litt på bup tidligere, men skulka mange av timene.

Man ser han trenger behandling, han har meldt seg ut av samfunnet og han isolerer seg mer og mer. Jeg selv har mast på alle innstanser i mange år, bup, dps, fastlege, barnevern, famileteam, helssøster, skole mm, men så lenge hun ikke har selvmordstanker eller er til fare for seg selv eller andre er det ingenting de kan gjøre. Jeg selv er så deprimert at jeg snart gir opp alt. Jeg går til psykolog, men synes ikke det hjelper. Er 100 prosent alene med han.

Hjelp gi meg noen råd!!!!

Anonymkode: 9d6e9...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungdommen kan bli trigget av din depresjon. Så jobb med din og bli bedre slik din livslyst smitter over. Eneste råd jeg har desverre.

Anonymkode: e0754...c35

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ungdommen kan bli trigget av din depresjon. Så jobb med din og bli bedre slik din livslyst smitter over. Eneste råd jeg har desverre.

Anonymkode: e0754...c35

Ts når jeg ser min ungdom gå til grunne blir jeg ikke bedre. Jeg kan ikke sitte med dette ansvar alene,

Skrevet

Ts her Ja vet at ungdommen sikkert ikke blir bedre av at jeg er deprimert, men og si at ingen andre enn jeg har skylden og kan orde opp i dette er noe jeg ikke orker å høre. Jeg trenger råd som kan hjelpe oss begge. Og tro meg jeg har jobba meg meg selv også i disse årene. Men samfunnet må også kunne gi hjelp om man trenger det!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...