Gå til innhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor har du akkurat den avataren , bildet som du har på kvinneguiden? 

Anonymkode: 7d58b...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satt og skulle finne på et brukernavn å registrere meg med på KG. Det var litt vanskelig å komme på noe, så jeg spurte plutselig meg selv;"Men hva vil du ha da?" Og svaret som poppet ned i hodet som et lynnedslag var "En million".

Så da ble brukernavnet mitt Million.

Neste spørsmål var hva slags avatar jeg skulle velge til dette. Google måtte rådspørres, så jeg googlet "million". Noe av det første som kom opp, var bilder av parfymeflaskene til parfymen "Million". Da ble det altså mitt avatarbilde sammen med navnet "Million".

Sånn var det med den saken :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamse20

Jeg kalte meg egentlig bamsefot i 2008, så ble det bare Bamse. Har også brukt WarLocK på andre chatter i over 15 år.

men bamsen som jeg har nå der er bare for og vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Jeg snublet tilfeldigvis over den og siden jeg alltid har tenkt jeg burde vært rødhåret så tok jeg den. Så fikk jeg iallfall hårfargen her inne :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragorn ll Elessar skrev (3 timer siden):

Jeg har den avataren jeg har av opplagte grunner.

Samme her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg kan jeg si at jeg er en av ikke så veldig mange som har kun èn avatar her inne, for jeg har en identitet
og kunne aldri ha tenkt meg å bytte ansikt. Jeg syns det er forvirrende og forstyrrende å måtte forholde meg
til folks uendelige bilde og navnebytter. Hoppetaujenta forever! :opplyser: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen bruker laget det til meg. Opprinnelig var det plass til hele bildet, men nå veksler jeg mellom hver halvdel nå og da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg skulle lage meg nick for noen år siden til et dataspill fantes det en "alvegenerator". Skriv inn hele ditt ordentlige navn, så kommer ditt alvenavn opp. Så da gjorde jeg det. Da jeg lagde meg bruker her på KG brukte jeg nicket og bare googlet på alvebilder. Elsker alver da jeg syns de er så pene og magiske ❤️ Da jeg er her fortrinnsvis som prøver så trenger jeg all magien jeg kan få.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (13 minutter siden):

Da jeg skulle lage meg nick for noen år siden til et dataspill fantes det en "alvegenerator". Skriv inn hele ditt ordentlige navn, så kommer ditt alvenavn opp. Så da gjorde jeg det. Da jeg lagde meg bruker her på KG brukte jeg nicket og bare googlet på alvebilder. Elsker alver da jeg syns de er så pene og magiske ❤️ Da jeg er her fortrinnsvis som prøver så trenger jeg all magien jeg kan få.

Syns avataren er nydelig. Liker også alver 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...