AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Del Skrevet 8. november 2020 Hvorfor har du akkurat den avataren , bildet som du har på kvinneguiden? Anonymkode: 7d58b...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. november 2020 #2 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg satt og skulle finne på et brukernavn å registrere meg med på KG. Det var litt vanskelig å komme på noe, så jeg spurte plutselig meg selv;"Men hva vil du ha da?" Og svaret som poppet ned i hodet som et lynnedslag var "En million". Så da ble brukernavnet mitt Million. Neste spørsmål var hva slags avatar jeg skulle velge til dette. Google måtte rådspørres, så jeg googlet "million". Noe av det første som kom opp, var bilder av parfymeflaskene til parfymen "Million". Da ble det altså mitt avatarbilde sammen med navnet "Million". Sånn var det med den saken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2020 #3 Del Skrevet 8. november 2020 Det sier seg selv på et vis. Jeg hopper tau og er jente. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheik Skrevet 8. november 2020 #4 Del Skrevet 8. november 2020 Har bilde av Zelda som Sheik, så passer jo til brukernavnet 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamse20 Skrevet 8. november 2020 #5 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg kalte meg egentlig bamsefot i 2008, så ble det bare Bamse. Har også brukt WarLocK på andre chatter i over 15 år. men bamsen som jeg har nå der er bare for og vise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Potet Skrevet 8. november 2020 #6 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg har hatt flere brukere her inne siden 2007 og de fleste har hatt noe med poteter å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. november 2020 #7 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) .. Endret 14. november 2020 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 8. november 2020 #8 Del Skrevet 8. november 2020 Fordi det passer til meg. Enn du selv da, TS; hvorfor har du den avataren du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janus82 Skrevet 8. november 2020 #9 Del Skrevet 8. november 2020 Fordi jeg liker data 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. januar 2021 #10 Del Skrevet 4. januar 2021 Jeg har den avataren jeg har av opplagte grunner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. januar 2021 #11 Del Skrevet 4. januar 2021 Jeg snublet tilfeldigvis over den og siden jeg alltid har tenkt jeg burde vært rødhåret så tok jeg den. Så fikk jeg iallfall hårfargen her inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 4. januar 2021 #12 Del Skrevet 4. januar 2021 FORDI AVATAREN SKAL STEMME MED NICKET 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. januar 2021 #13 Del Skrevet 5. januar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (3 timer siden): Jeg har den avataren jeg har av opplagte grunner. Samme her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2021 #14 Del Skrevet 5. januar 2021 I tillegg kan jeg si at jeg er en av ikke så veldig mange som har kun èn avatar her inne, for jeg har en identitet og kunne aldri ha tenkt meg å bytte ansikt. Jeg syns det er forvirrende og forstyrrende å måtte forholde meg til folks uendelige bilde og navnebytter. Hoppetaujenta forever! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 5. januar 2021 #15 Del Skrevet 5. januar 2021 Avataren gjenspeiler brukernavnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. januar 2021 #16 Del Skrevet 5. januar 2021 En annen bruker laget det til meg. Opprinnelig var det plass til hele bildet, men nå veksler jeg mellom hver halvdel nå og da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. januar 2021 #17 Del Skrevet 5. januar 2021 Da jeg skulle lage meg nick for noen år siden til et dataspill fantes det en "alvegenerator". Skriv inn hele ditt ordentlige navn, så kommer ditt alvenavn opp. Så da gjorde jeg det. Da jeg lagde meg bruker her på KG brukte jeg nicket og bare googlet på alvebilder. Elsker alver da jeg syns de er så pene og magiske ❤️ Da jeg er her fortrinnsvis som prøver så trenger jeg all magien jeg kan få. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 5. januar 2021 #18 Del Skrevet 5. januar 2021 Fordi jeg har vært "Leo" på KG i +/- 20 år og har tatt bildet selv i Zimbabwe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 5. januar 2021 #19 Del Skrevet 5. januar 2021 Det er for at noen få her inne skal kjenne meg igjen 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. januar 2021 #20 Del Skrevet 5. januar 2021 Amatariel skrev (13 minutter siden): Da jeg skulle lage meg nick for noen år siden til et dataspill fantes det en "alvegenerator". Skriv inn hele ditt ordentlige navn, så kommer ditt alvenavn opp. Så da gjorde jeg det. Da jeg lagde meg bruker her på KG brukte jeg nicket og bare googlet på alvebilder. Elsker alver da jeg syns de er så pene og magiske ❤️ Da jeg er her fortrinnsvis som prøver så trenger jeg all magien jeg kan få. Syns avataren er nydelig. Liker også alver 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå