Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For meg. Xbox. Er så lei av film spill på Playstation siden sent Ps4 spill. Å jogge i 50 min med gørr samtaler og 5 min action.. er rent misbruk av gameplay

Men jeg liker denne spøk videoen på det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Playstation vinner helt klart med tanke på spillene. Synd det sikkert kommer til å ta veldig lang tid og få tak på PS5 konsollen, for de som ikke har forhåndsbestilt.

(Jeg har vært gamer på begge plattformene.) 

Anonymkode: 7faa8...1fb

Skrevet

Begge deler. Liker exclusivene til begge.

Anonymkode: f1fce...da8

Skrevet

Ps5 uten tvil. Men spørsmålet er jo «om jeg får tak i en» 😅

Anonymkode: f1d27...1df

Skrevet

Blir vel PS5 her også. Microsoft har svært få interessante eksklusiver, og uansett dukker de jo opp på PC. Haster ikke da, eneste interessante next gen-spillet i år er vel Demon's Souls. Satser på at det går an å få kjøpt en PS5 når Resident Evil dukker opp.

Anonymkode: a8eb0...2dd

Skrevet
21 hours ago, Janus82 said:

Er så lei av film spill på Playstation siden sent Ps4 spill. Å jogge i 50 min med gørr samtaler og 5 min action.. er rent misbruk av gameplay

Høres jo mer ut som du er misfornøyd med et spill enn med selve Playstationkonsollen. Blir jo litt som å mislike Nintendo Switch fordi man kan kjøpe Animal Crossing, som kan virke som et kjedelig spill...

Om du synes det er kjedelig med jogging i 50 minutter kan du jo prøve Death Stranding. Der har du gåing i maaange timer uten at det skjer noe

Skrevet

PS5! Må bare vente litt

Skrevet (endret)
1 time siden, newman01 skrev:

Høres jo mer ut som du er misfornøyd med et spill enn med selve Playstationkonsollen. Blir jo litt som å mislike Nintendo Switch fordi man kan kjøpe Animal Crossing, som kan virke som et kjedelig spill...

Om du synes det er kjedelig med jogging i 50 minutter kan du jo prøve Death Stranding. Der har du gåing i maaange timer uten at det skjer noe

Hideo Kojima er kul, han lager faktisk spill. Jeg mener at spill suger om det blir brukt som enn unnskyldning bare for å lage en ræva TV serie utifra det. 50 minutt jogging med jabbing om noe for å bygge opp karakterer... OG GAMEPLAYET BARE GJØR IKKE NOE XD. Og så har du 5 min action... det er marxist underholdning. Jeg driter i slikt :P

Metal Gear Solid har "Cutscene" og så spill. Du har iallfall et refinert gameplay. Bare fordi et spill har en handling gjør det ikke til en filmspill. Eksempel er Mafia 1 fra 2002 på PC. Den har handling... men du har ting å gjøre utenfor Cutscenes. Det er et spill. Hvis spillet mishandler gameplay så er det ikke et spill men et "TV Drama film spill" og de er helt forferdelig. Jeg hater TV drama nok fra før av. Trenger ikke å plage meg i spill verden XD

Edit: Animal Crossing har jeg hørt er bra. Ser gøy ut

Endret av Janus82
Skrevet

Norge er et Playstation-land, som er vesentlig i visse spill. 

Skrevet
12 timer siden, norw skrev:

Norge er et Playstation-land, som er vesentlig i visse spill. 

Hvordan er dette vesentlig i visse spill?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er dette vesentlig i visse spill?

Hvis du skal spille med venner, eller forumfolk, som er på samme konsollen. 

Skrevet

Xbox har knapt nok spill, PS har alltid vunnet når det gjelder spillene, det vil de gjøre denne gangen også.

Anonymkode: b0862...3b7

Skrevet
13 timer siden, norw skrev:

Hvis du skal spille med venner, eller forumfolk, som er på samme konsollen. 

Hvilke spill gjelder dette?

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke spill gjelder dette?

FIFA for eksempel 😂

Skrevet
1 minutt siden, norw skrev:

FIFA for eksempel 😂

Ikke andre, altså?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke andre, altså?

Vet ikke, men for FIFA er det Playstation som gjelder. Playstation er uansett den mest brukte konsollen av Playstation og Xbox. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke andre, altså?

Halo og Gears of Wars er på Xbox, og det er noen andre spill utviklet der også. Playstation hvis det telles som ekslusivt så er det bare kjedelige film spill. Playstation sin storhetstid var PS1 og PS2.. .de prøvde med PS3 derimot. Men siden sent PS4 så har jeg mistet interessen

Skrevet
41 minutter siden, Janus82 skrev:

Halo og Gears of Wars er på Xbox, og det er noen andre spill utviklet der også. Playstation hvis det telles som ekslusivt så er det bare kjedelige film spill. Playstation sin storhetstid var PS1 og PS2.. .de prøvde med PS3 derimot. Men siden sent PS4 så har jeg mistet interessen

Playstation er i hvert fall #1 i Norge. 

Skrevet
4 minutter siden, norw skrev:

Playstation er i hvert fall #1 i Norge. 

Jeg får nok være litt outsider der. Jeg vil spille slikt

Men ikke slikt

(de gjør litt narr av spillet også.) men ja... jeg vil bare ha gameplay bare. Handling er greit men når gameplay bare blir kastet til side så må jeg bare si nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...