AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Jeg er en kvinne og lurer på hvor tidlig det er ok at en mann nevner eller hinter til seksuelle ting i en tidlig dating-fase (for eksempel per tekst på telefonen). Om en har vært på to dater, og vært intime, men ikke hatt sex, er det da et dårlig tegn at han innimellom skriver seksuelle ting til meg? Dette er en person som ellers har spurt en del om livet mitt ellers. Jeg kjenner bare at jeg blir litt skeptisk etter å ha lest en del her inne om menn som kun er ute etter en ting... (Kvinne på 32 år) Anonymkode: 4380c...965
jabx Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Det kan da ingen vite. Hvis han kun fokuserer på sex så er jo det en ting, men er det ikke ganske naturlig at han tenner på deg hvis han er interessert i deg? 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Det må du nesten avgjøre selv, men det er ikke rart at noen skriver litt mer seksuelle ting hvis dere har vært intime. Da har jo du åpenbart gitt uttrykk for at du intimitet og seksuelle ting er ok Anonymkode: fea17...454 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Jeg er ute etter kjæreste, og vil bli kjent med hele personen, sexprat er da inkludert. Men jeg er ikke kun ute etter sex for det, selv om det er en viktig del av "pakka". Prater om mye annet også, og starter ikke med sexprat. Kvinne 44. Anonymkode: 92160...707 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 ja huff, menn som er kun etter en ting er jo veldig farlig i disse dager. Anonymkode: 90b27...6d8
Gjest Bamse20 Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ute etter kjæreste, og vil bli kjent med hele personen, sexprat er da inkludert. Men jeg er ikke kun ute etter sex for det, selv om det er en viktig del av "pakka". Prater om mye annet også, og starter ikke med sexprat. Kvinne 44. Anonymkode: 92160...707 Enig der. Sex chat for meg med en person som jeg nesten ikke kjenner gir meg ingenting. Fokusere heller på og bli ordentlig kjent og finne ut om kjemien er der
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja huff, menn som er kun etter en ting er jo veldig farlig i disse dager. Anonymkode: 90b27...6d8 vet ikke om dette er ironi eller ikke - men det er "farlig" når som helst og veldig slitsomt og irriterende... Anonymkode: e2e54...325 3
Gjest TheCatLady Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Det må du avgjøre, men jeg er ikke så glad i det må jeg innrømme. Helt greit å snakke om det, men det kommer an på hvordan det gjøres og når man tar det opp. Gidder ikke sånn griseprat fordi jeg egentlig synes det er teit. Jeg ønsker nok først og fremst å bli kjent med noen, men etterhvert er det helt naturlig at sex kommer opp. Det er også en viktig del av et forhold, men sånne som er veldig tidlig ute med det synes jeg gir et dårlig inntrykk og de tar det alltid opp på en litt tåpelig måte.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Sex er en viktig del av et forhold og dersom man har noen kinks som er viktige så tenker jeg det er greit å ta opp relativt tidlig. Om man overhodet ikke passer sammen seksuelt så er det jo ikke liv laga ellers, tenker jeg. Likevel, sexting gidder jeg ikke før vi er i et forhold, eller i det minste har møttes og vil fortsette å møtes. Anonymkode: 656a9...0ba 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 Dette er noe du må kjenne på selv. Hva du føler er riktig og hvor tidlig er for tidlig....kjenn på magefølelsen du, den pleier stemme. Om du føler noe er off med han fyren så dropp han. Anonymkode: 42653...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 Viktig å snakke om sexen, jeg må vite hvordan man står der. Jeg er veldig seksuell av meg, så trenger mer en misjonær under dyna med lyset av. Hele pakka her, som dominans, analsex, oralsex med sprut i munn og samleie. Minst 2-3 ganger i uka. Anonymkode: f215a...094
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 Dette er interessant. Jeg matchet med en som jeg hadde tenkt til å ha som en ff. Han hadde samme plan. Seksuell prat rimelig fort. Det hele endte med at vi ble kjempeforelsket i hverandre. Ikke praktisk for noen av oss dessverre. Uansett, poenget mitt er at selv de som kanskje tar opp sex tidlig ikke nødvendigvis kun er ute etter det. Anonymkode: 50924...bde
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 4 timer siden, jabx skrev: Det kan da ingen vite. Hvis han kun fokuserer på sex så er jo det en ting, men er det ikke ganske naturlig at han tenner på deg hvis han er interessert i deg? Dette stusser jeg også over. Man forventer vel seksuell interesse hvis noen flørter med en. Anonymkode: 7dec4...96c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 38 minutter siden, AnonymBruker said: Dette stusser jeg også over. Man forventer vel seksuell interesse hvis noen flørter med en. Anonymkode: 7dec4...96c Ja, og sånn sett tenker jeg jo at det er naturlig... Jeg bare kjenner litt på det at jeg har opplevd før at en mann snakket om sex en god del, og at han egentlig bare så etter sex, men seilte under et annet flagg. Nå er det slik at denne karen vet en god del om livet ellers.. og vi har ekstremt god fysisk kjemi foreløpig...Men jeg bare kjenner på en viss redsel fra tidligere erfaring, at han kanskje er som veldig mange andre menn som sier de vil ha forhold, men som kanskje først og fremst vil ha sex. Anonymkode: 4380c...965
Antiviruset Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne og lurer på hvor tidlig det er ok at en mann nevner eller hinter til seksuelle ting i en tidlig dating-fase (for eksempel per tekst på telefonen). Om en har vært på to dater, og vært intime, men ikke hatt sex, er det da et dårlig tegn at han innimellom skriver seksuelle ting til meg? Dette er en person som ellers har spurt en del om livet mitt ellers. Jeg kjenner bare at jeg blir litt skeptisk etter å ha lest en del her inne om menn som kun er ute etter en ting... (Kvinne på 32 år) Anonymkode: 4380c...965 Synes seksuelle ting er noe man holder under 4 øyne etter man er et par, og ikke noe man bruker internet til og formidle. Alt for mange menn som er helt idioter på dette her, og ødelegger alt før man engang er i gang. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Viktig å snakke om sexen, jeg må vite hvordan man står der. Jeg er veldig seksuell av meg, så trenger mer en misjonær under dyna med lyset av. Hele pakka her, som dominans, analsex, oralsex med sprut i munn og samleie. Minst 2-3 ganger i uka. Anonymkode: f215a...094 Det er jeg enig. Og det har vi... av noen av de samme grunnene som deg. Samtidig blir en litt bekymret for at et slikt tidlig fokus kan gi litt feil signaler...jeg vet ikke...forstår meg ikke helt på menn alltid. Anonymkode: 4380c...965
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 Just now, Antiviruset said: Synes seksuelle ting er noe man holder under 4 øyne etter man er et par, og ikke noe man bruker internet til og formidle. Alt for mange menn som er helt idioter på dette her, og ødelegger alt før man engang er i gang. Jeg tenker at noe prat, bare for å sjekke at man ikke er alt for ulike, er greit... om man ikke er helt A4 på det punktet. Men det er en vanskelig balansegang, og jeg foretrekker å ikke utbrodere for mye. At man skal være et par er vel et høyt krav. Det skal jo gjerne en del dating til før en velger å definere seg som et par? Anonymkode: 4380c...965
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Sex er en viktig del av et forhold og dersom man har noen kinks som er viktige så tenker jeg det er greit å ta opp relativt tidlig. Om man overhodet ikke passer sammen seksuelt så er det jo ikke liv laga ellers, tenker jeg. Likevel, sexting gidder jeg ikke før vi er i et forhold, eller i det minste har møttes og vil fortsette å møtes. Anonymkode: 656a9...0ba Enig. Sånn helt generell prat må en komme innom. Jeg snakker vel om forskjellen mellom det første og sexting... Anonymkode: 4380c...965
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: ja huff, menn som er kun etter en ting er jo veldig farlig i disse dager. Anonymkode: 90b27...6d8 Ja, det er faktisk ganske kjipt om de kun er etter én ting, hvis man selv ser etter noe mer enn bare dét (les: forhold). Anonymkode: 4380c...965 1
Antiviruset Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Sånn helt generell prat må en komme innom. Jeg snakker vel om forskjellen mellom det første og sexting... Anonymkode: 4380c...965 Er man kjærester er det vel greit at man snakker seksuelt sammen, tekste over mobil og nettet er noe helt annet. Ville skygget unna det som par også, hva i alle dager er poenget med det? Det kan også komme på avveie. Skjønner godt at damene skygger unna slike menn. Det heter å styre seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå