J.E Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Norge ber alle som kommer i fra Danmark om og gå i karantene og teste seg. Ber ... Altså ingen påbud. Og ikke isolasjon kun karantene. Hvorfor i all verden skal de ikke ta dette mer alvorlig, når denne mutasjonen kan påvirke muligheten for fremtidig vaksine....? 7
T-Rex Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Det er ikke et problem før mink i Norge får en virusmutasjon som er farlig i forhold til vaksine.
NorthernLight Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 De skulle stengt grensene til Danmark inntil videre. Nok ett dårlig eksempel på dårlig handlekraft.. 7
Gjest JannickeBa Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Jeg reagerte også på den tafatte anbefalingen ("bør" teste seg). Trodde myndighetene hadde begynt å skjønne at de må være hardere i klypa. Forøvrig kunne vi også i Norge benyttet anledningen til å avslutte den grusomme pelsdyrnæringen én gang for alle! Den er jo under avvikling uansett.
Rullerusk Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 (endret) 7 hours ago, T-Rex said: Det er ikke et problem før mink i Norge får en virusmutasjon som er farlig i forhold til vaksine. Nå har du misforstått totalt. mink ble smittet av mennesker - viruset endret seg i mink. Mink smitter mennesker - disse menneskene er funnet langt unna Minken i dk. Hvis noen har reist til Norge, kan disse menneskene smitte andre mennesker her. skjønte du det nå? Endret 8. november 2020 av Rullerusk 5
Rullerusk Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 59 minutter siden, JannickeBa said: Jeg reagerte også på den tafatte anbefalingen ("bør" teste seg). Trodde myndighetene hadde begynt å skjønne at de må være hardere i klypa. Forøvrig kunne vi også i Norge benyttet anledningen til å avslutte den grusomme pelsdyrnæringen én gang for alle! Den er jo under avvikling uansett. Dette viruset behøver ikke lenger en mink. 5
Betasuppe Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 Virker som minkbestanden i Danmark har .... minket 5
visp Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, Betasuppe skrev: Virker som minkbestanden i Danmark har .... minket Huff a meg... 1
Anbefalte innlegg