Pingvinsukker Skrevet 16. desember 2023 #41 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har gjort det. Men har min egen jobb så har ikke kapasitet til å utvikle kontoret. Jobber hjemmefra så har ikke husleie kostnader, men det er en del fast kostnader man må ha. Forsikring, oppslagsverk, revisor, regnskapsprogrammet, osv. Tjener ikke så mye av det, men alt er i hvertfall på plass, det er bare å skaffe mer kunder hvis ønskelig. Anonymkode: a3091...f54 Så gøy! Hva har du ca i faste kostnader da? Er det noen spesiell grunn til at du ikke satser?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #42 Skrevet 16. desember 2023 Pingvinsukker skrev (2 timer siden): Så gøy! Hva har du ca i faste kostnader da? Er det noen spesiell grunn til at du ikke satser? De ligger på ca. 70.000 kr. pr.år. men inkluderer det regnskapsprogrammet jeg bruker for kundene. Jeg satser ikke mer kanskje pga lite tid ( måtte takke nei til et par kunder ). Måtte jobbe mindre i min nåværende jobb i en fase, noe som ville føre til en stor reduksjon i inntekt. Har også vurdert å ta inn noen på eier siden som kunne utvikle det videre. Anonymkode: a3091...f54
Pingvinsukker Skrevet 17. desember 2023 #43 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): De ligger på ca. 70.000 kr. pr.år. men inkluderer det regnskapsprogrammet jeg bruker for kundene. Jeg satser ikke mer kanskje pga lite tid ( måtte takke nei til et par kunder ). Måtte jobbe mindre i min nåværende jobb i en fase, noe som ville føre til en stor reduksjon i inntekt. Har også vurdert å ta inn noen på eier siden som kunne utvikle det videre. Anonymkode: a3091...f54 Spennende. Pm meg gjerne om du er interessert i å sparre litt/sondere muligheten for et fremtidig samarbeid. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå