AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Jeg virkelig hater puppene mine, og hater at de er i veien. Hater å gå med bh. De er ikke gigantiske, men jeg liker dem ikke. Jeg vet det går an å trene dem bort, men skal visst mye til å nå til det nivået. Kunne også vurdert brystreduksjon for å få dem helt flate, men tviler på at en kirurg vil gjøre det, uten medisinsk grunn. Nei, dette er ikke tull. Jeg vil ha dem vekk. Anonymkode: 15f72...7ff
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Nei, du kan ikke trene dem bort. Samme med å trene dem større. Bryster består av kjertelvev og fettvev Anonymkode: 0aa08...429
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Hvis du går mye ned i vekt, vil også brystene bli mindre. Men det kan også hjelpe å fokusere på å bli glad i deg selv og akseptere kroppen din som den er. Har du opplevd mobbing, slibrige kommentarer, trakassering eller overgrep? Kan det eventuelt ha noe med at du vil ha bort brystene eller "avseksualisere" kroppen din? Hvis dette kan stemme, kan du gå til psykolog og få bearbeidet dette ❤ Anonymkode: e25ec...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Er du mann eller kvinne? Anonymkode: 7bda2...65b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Føler med deg! Ba til gud da jeg var liten om å ikke få pupper eller få veldig små. Det fungerte nesten hahah. Fikk mindre enn alle damene i familien (mor, søster, kusine) og var den siste i klassen som fikk. Men nå har jeg lagt på meg og de er blitt større. Har også lyst til å trene dem vekk, men klarer aldri å hode på de gode treningsrutinene + kosthold. Kan ha en god periode på noen uker hvor jeg trener nesten hver dag og spiser sunt og jeg ser resultater, men det holder aldri lenge før det er uker igjen med null aktivitet og masse usunt. Hater også å gå med bh, noen ganger går jeg uten og bruker kun sånne i bomull bortsett fra når jeg trener da bruker jeg sportsbh, men da ser de flatere ut også som er bra. Hvor gammel er du og hvor store er de? Går nok ikke å trene vekk hvis de er veldig store og du har normal BMI. - Jente 21 Anonymkode: bdcd8...a3a
Sild Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 Plastikkirurger gjør jo masse forskjellig uten medisinsk grunn for at folk skal ha det bedre med kroppen sin, men kan hende de ikke vil gjøre det hvis du vil ha barn og fjerner kjertlene.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du mann eller kvinne? Anonymkode: 7bda2...65b Jeg er kvinne. Anonymkode: 15f72...7ff
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler med deg! Ba til gud da jeg var liten om å ikke få pupper eller få veldig små. Det fungerte nesten hahah. Fikk mindre enn alle damene i familien (mor, søster, kusine) og var den siste i klassen som fikk. Men nå har jeg lagt på meg og de er blitt større. Har også lyst til å trene dem vekk, men klarer aldri å hode på de gode treningsrutinene + kosthold. Kan ha en god periode på noen uker hvor jeg trener nesten hver dag og spiser sunt og jeg ser resultater, men det holder aldri lenge før det er uker igjen med null aktivitet og masse usunt. Hater også å gå med bh, noen ganger går jeg uten og bruker kun sånne i bomull bortsett fra når jeg trener da bruker jeg sportsbh, men da ser de flatere ut også som er bra. Hvor gammel er du og hvor store er de? Går nok ikke å trene vekk hvis de er veldig store og du har normal BMI. - Jente 21 Anonymkode: bdcd8...a3a Er 32. Hater dem fordi de er upraktiske, og i veien i hverdagen. De er vel en håndfull ca. Lenge siden jeg kjøpte nye bh-er, så er usikker på størrelsen lå. Men går med store romslige klær, så ingen skal se at jeg går uten bh. Anonymkode: 15f72...7ff
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er 32. Hater dem fordi de er upraktiske, og i veien i hverdagen. De er vel en håndfull ca. Lenge siden jeg kjøpte nye bh-er, så er usikker på størrelsen lå. Men går med store romslige klær, så ingen skal se at jeg går uten bh. Anonymkode: 15f72...7ff En håndfull? Det er jo ikke akkurat store pupper. Er de virkelig så mye i veien? Anonymkode: 0be9a...d68 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du går mye ned i vekt, vil også brystene bli mindre. Men det kan også hjelpe å fokusere på å bli glad i deg selv og akseptere kroppen din som den er. Har du opplevd mobbing, slibrige kommentarer, trakassering eller overgrep? Kan det eventuelt ha noe med at du vil ha bort brystene eller "avseksualisere" kroppen din? Hvis dette kan stemme, kan du gå til psykolog og få bearbeidet dette ❤ Anonymkode: e25ec...9d9 Har litt med det å gjøre ja. Jeg vil være «usynlig» i mengden, kjedelig, og ikke lagt merke til. Vil også ha en mer praktisk og lettvint hverdag, uten irriterende pupper. Anonymkode: 15f72...7ff
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En håndfull? Det er jo ikke akkurat store pupper. Er de virkelig så mye i veien? Anonymkode: 0be9a...d68 Ja, jeg må jo fortsatt gjemme dem. Jeg vil ikke ha pupper i det hele tatt. Anonymkode: 15f72...7ff
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg må jo fortsatt gjemme dem. Jeg vil ikke ha pupper i det hele tatt. Anonymkode: 15f72...7ff Slank deg. Da blir puppene også mindre. Lover deg. Anonymkode: efeac...ccf
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #13 Skrevet 9. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Slank deg. Da blir puppene også mindre. Lover deg. Anonymkode: efeac...ccf Jepp, og som meg så er de etter slanking som tomme sekker som henger nedover magen. Jeg ville heller hatt de store puppene mine tilbake Anonymkode: 8bb35...3c5 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #14 Skrevet 9. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, og som meg så er de etter slanking som tomme sekker som henger nedover magen. Jeg ville heller hatt de store puppene mine tilbake Anonymkode: 8bb35...3c5 Huff. Tomme havresekker høres heller ikke så kjekt ut nei 😛 Jeg har sett endel idrettsutøvere som ikke har pupper, men de er jo ikke vanlige mennesker. De har idrettsgrenen sin som karriere. Fikk også høre at puppenen var det første som forsvant, men det stemmer ikke. Mage og rumpe har forsvunnet for min del, og det er bra, men de dumme puppene har ikke blitt mindre enda Anonymkode: 15f72...7ff
Apple- Skrevet 9. november 2020 #15 Skrevet 9. november 2020 For meg høres det ut som dette handler om noe helt annet enn pupper. Du vil avseksualiseres og gjemme deg bort. Jeg kjenner meg igjen. Når man har ting som ikke funker i hodet (eller hjertet), velger hjernen noe ‘enkelt’ eller ‘tydelig’ å henge seg opp i for å slippe å ta tak i det egentlige problemet, som jeg vil tro er mer komplisert, vanskeligere, emosjonelt skummelt eller alle disse tre. Jeg er ikke psykolog, men kom til denne erkjennelsen selv etter at jeg valgte å gå til psykolog. Gikk på DPS i nesten tre år. Det var veldig vanskelig og skummelt, men jeg er uendelig glad for det i dag. Jeg håper du kjenner etter på dette, TS, virkelig setter deg ned og tar deg tid til å kjenne langt inni deg. Hvis du tar deg selv i å avfeie det jeg sier ganske raskt, vil jeg utfordre deg til å prøve én gang til. Sett deg ned, trekk pusten dypt og langsomt, og våg å stille deg selv ærlige spørsmål. Hva handler dette egentlig om? Det handler ikke om pupper, så hva da? Kanskje du må gå og tenke litt på det, la hjernen jobbe med det mens du lever livet ditt. Ta det opp igjen om en uke eller to. Jeg tror ikke du kommer til å angre. Jeg føler med deg, TS. Jeg syns du høres litt sint og irritert ut, og jeg mener ikke det som en anklagelse. Jeg skulle ønske jeg kunne gi deg en klem, for jeg tror du trenger det Lykke til, jeg krysser fingrene for deg! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå