Gå til innhold

Gode mennesker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har møtt mennesker som bare har en ren godhet? Jeg møtte et slikt menneske for ikke så lenge siden, og jeg ble helt slått i bakken av det. 

 

Anonymkode: d8b96...8df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mange gode mennesker i livet mitt. Som er bare gode. 
derfor ser jeg fort de som ikke er det.. og siler ut slike mennekser

Anonymkode: 3f334...587

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes, men du må lete en stund for å finne de slik samfunnet er nå..

Anonymkode: a0ca1...3f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere. Fantastiske mennesker å omgås. 

Anonymkode: 1079d...224

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så velsignet å kjenne flere slike mennesker 🥰

Anonymkode: 097eb...9b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt et par. Men så har jeg møtt flere som vil være slike.

Jobber ei renholderske på sykehuset som går rundt å misjonerer og sprer guds ord , hun prøver å være god stakkars men forstår ikke at hun tråkker på folk som ligger nede og formaner dem til å tro. 

Et oppriktig godt menneske gjør ikke slikt, det lytter og gir av seg selv uten å preike religion. Det viser omsorg, det ser deg og det gir av sin utstråling til deg. Det gir av seg selv. Det har på en måte en renhet en glød/ glorie. 

Anonymkode: 5093b...668

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også mange gode mennesker, og har møtt mange av de på min vei. De er gull verdt. ❤️
 

 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen er god tvers rett igjennom. Har møtt noen slike og det er fantastisk godt. Dem gir en godhet av seg selv til en.

Anonymkode: 96963...492

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmnje. Jeg kjenner flere mennesker som fremstår svært gode, men også de har jo sine egosentrerte behov og lyster på bunnen.

Anonymkode: 0e6c2...3a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger dere i «gode mennesker»/et «godt menneske». Helt ærlig, jeg har sånn lyst å være et sånn menneske som folk tenker på som god, men føler jeg ikke har energi og overskudd til noe annet enn å så vidt holde mitt eget hode over vannet. Har sånn lyst å være en sånn raus person som alltid baker en kake til nye naboer og ser de som ikke blir sett og som husker begivenheter i livene til venner og kollegaer og som inviterer venner på søndagsmiddager.. Men jeg bare orker/klarer/rekker/klarer ikke. Eller, jeg føler jeg ikke har noe som er bra nok å «gi», enten det handler om oppmerksomhet eller en middag liksom... 😞 Håper andre ser på meg som sånn passe god likevel.. 

Anonymkode: f1a23...999

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Jeg kjenner noen som er tvers gjennom gode, snille og varmhjerta mennesker. Men ikke så mange. 

Anonymkode: e3405...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2020 den 13.04, AnonymBruker skrev:

Noen her som har møtt mennesker som bare har en ren godhet? Jeg møtte et slikt menneske for ikke så lenge siden, og jeg ble helt slått i bakken av det. 

 

Anonymkode: d8b96...8df

Jeg var et slikt menneske. Men desverre er folk ikke så snille mot gode folk, og erfaringene har gjort meg hardere og litt slemmere enn jeg innerst inne er. Desverre. 

Anonymkode: c7c9b...a9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...