Gå til innhold

Ødelegge for seg selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vært singel i et par år etter å ha vært i et langt forhold det han viste seg å ha hatt et par på si i lang tid. Er i slutten av 30-åra.

Har lyst på kjæreste, men hva gjør jeg? Jo, jeg hatt hatt flere ons, har flørta med et par gifte menn (ikke ligget), har hatt to som jeg har ligget med over lengre perioder.

Har også hatt to jeg har datet over noen uker/mnd, hvor jeg trakk meg unna da de begynte å gi uttrykk for at de var interessert i noe seriøst. (De var nok ikke helt rett for meg, men likevel..)

Dere andre som leiter, nøyer dere dere med «halvveise» forhold i mellomtida, eller føler dere at det ødelegger for dere i jakta? Vet ikke hva som er lurest, å kutte ut dating/menn til jeg blir mer sikker på at jeg har truffet en ordentlig match, eller å bare fortsette å «go with the flow..»

Anonymkode: 968ad...c30

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på også. Er dame og vært singel i 3 år nå. Hatt noen sporadiske men tok så pause. Nå leter jeg etter seriøs kjæreste og unngår sånne "halvveise" greier, ons og ff. Vet ikke hvor lang tid det kan ta å finne en kjæreste, men ser for meg at hvis det fortsatt tar lang tid vil jeg trenge "noen" i mellomtiden. Men vet ikke om det er lurt eller ikke. Nå er det jo også koronaen som har satt alt litt på "vent" sånn sett. Tror det er mindre interesse for dating nå om dagen. 

Anonymkode: 2f91f...238

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig å si, men jeg er gift med en som jeg tenkte ikke var den rette, men som bare skulle være gjensidig moro en stund. Han var og er absolutt ikke slik mann jeg hadde sett for meg, men det hender at den man er sikker på at ikke er rett er den helt riktige når alt kommer til alt. 

Tror det er best å være åpen for å bli forundret jeg. 

Anonymkode: fe4db...30f

• Liker 3
Skrevet

Mann her. Jeg tenker go with the flow,  for sjansen til å møte noen er antagelig like stor, når skuldrene er senket, og ambisjonene lavere.  Å vente lenge, for så å skal date veldig målrettet og seriøst,  kan fort ende i skuffelse. 

Anonymkode: bb9ad...b8d

• Liker 2
Skrevet

Unngår halvveise greier, men igjen vet man jo ikke før man prøver. 

Anonymkode: 6ed17...c97

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...