AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #181 Del Skrevet 3. oktober 2021 Haha flere som så ugla til Fausa i Over Atlanteren? Litt vel oppbrukt men digger at han drasset den med dit. Føler de ler litt mer av enn med Amor noen ganger ja.. Men føler også han liker det imaget sitt(as he should!). Synes episodene har vært bra og innholdsrike så langt Anonymkode: dbdea...917 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #182 Del Skrevet 4. oktober 2021 Jeg har aldri hørt om Amir før jeg så han i Kongen Befaler, og tenkte først om han var seriøs og hvorfor han var med i programmet. Men han er jo dødsmorsom😂 Jeg er litt mer skeptisk til hvorfor Fladen er der. Den übernegative holdningen er bare irriterende. Anonymkode: 1e7e7...16f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2021 #183 Del Skrevet 4. oktober 2021 Nå heier jeg rett og slett på Amir. Han er uslåelig morsom. Elsker den absurdistiske stilen hans. 🤣 (Heier også på Steinar, men han har liksom fått hakkekylling/landsbyidiot rollen virker det som 🥴) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selfishmacaroni Skrevet 7. oktober 2021 #184 Del Skrevet 7. oktober 2021 Ble litt irritert på at Steinar vant, han la jo trossalt posen oppi kaviaren. Han skulle i teorien hatt 15 gram mindre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. oktober 2021 #185 Del Skrevet 8. oktober 2021 Eneste jeg ikke heier ihvertfall litt på er Einar. Veldig lei av at han er så breial og gullgutt. Rart, jeg liker ham kjempegodt i alt annet han gjør!!! Han fikk meg jo til og med til å like Jan Thomas, så han må jo være et slags geni! Og er flink i Brille. Men ikke her altså.😒 Steinar og Amir er begge to kjempemorsomme, Kloppen er mye bedre enn jeg hadde trodd (håper nesten hun vinner) og jeg liker Ida kjempegodt også selv om hun er for pen, det er distraherende!!!🥰 "Jeg retter til to smarte, to dumme og en tilbakestående" 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. oktober 2021 #186 Del Skrevet 14. oktober 2021 Liker at Steinar vant episoden 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #187 Del Skrevet 15. oktober 2021 Entern skrev (På 8.10.2021 den 9.20): Eneste jeg ikke heier ihvertfall litt på er Einar. Veldig lei av at han er så breial og gullgutt. Rart, jeg liker ham kjempegodt i alt annet han gjør!!! Han fikk meg jo til og med til å like Jan Thomas, så han må jo være et slags geni! Og er flink i Brille. Men ikke her altså.😒 Steinar og Amir er begge to kjempemorsomme, Kloppen er mye bedre enn jeg hadde trodd (håper nesten hun vinner) og jeg liker Ida kjempegodt også selv om hun er for pen, det er distraherende!!!🥰 "Jeg retter til to smarte, to dumme og en tilbakestående" 🤣 Litt for klysete og breial, spør du meg. Han klarte jo først å løse rangeringsoppgaven med hjelp fra Olli. Jeg løste den kjapt selv, men så er det jo enklere når en sitter hjemme i stua. Anonymkode: 091fd...22b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2021 #188 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Litt for klysete og breial, spør du meg. Han klarte jo først å løse rangeringsoppgaven med hjelp fra Olli. Jeg løste den kjapt selv, men så er det jo enklere når en sitter hjemme i stua. Anonymkode: 091fd...22b Han overdriver nok litt for å lage drama og litt «snobs vs slobs» spenning så man heier mer på de andre 😀 Steinar er jo også litt ekstra tafatt osv, så han er liksom den småsjarmerende taperen, Amir er outsideren osv. Alle sesongene har jo litt sånn dynamikk😀 Steinars Tarantinske/Millerske voldsepos og Kloppens grisehumor var høydepunkter da 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #189 Del Skrevet 18. oktober 2021 Jeg synes begge damene er dritkjedelige. Evner ikke å tenke utenfor boksen i det hele tatt. Steinar også kjedelig. Einar og Amir er ok. Savner flere dialekter og variasjon blant deltakerne. I år er det 100% østlending/sørlending-preg. Blir for jovial og kjedelig humor 🥱😴 spesielt de tingene de tar med seg på starten av hvert program? Znork. Anonymkode: 6cb7a...5d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #190 Del Skrevet 18. oktober 2021 Er glad så lenge jeg slipper harry og platt nordlendingshumor. Anonymkode: 091fd...22b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. oktober 2021 #191 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er glad så lenge jeg slipper harry og platt nordlendingshumor. Anonymkode: 091fd...22b Eneste skikkelig morsomme nordlendingen er/var Arthur Arntzen. Men han var skikkelig morsom og da. Det eneste morsomme med Rorbua er parodiene, både Bård Tuftes og den der vanvittige reklamen 😁 SAMISK humor derimot, er genuint morsomt og smart, nærmest litt absurd på en nedpå måte. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #192 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 17.59): Jeg synes begge damene er dritkjedelige. Evner ikke å tenke utenfor boksen i det hele tatt. Steinar også kjedelig. Einar og Amir er ok. Savner flere dialekter og variasjon blant deltakerne. I år er det 100% østlending/sørlending-preg. Blir for jovial og kjedelig humor 🥱😴 spesielt de tingene de tar med seg på starten av hvert program? Znork. Anonymkode: 6cb7a...5d3 Nei, Solveig er jo utrolig morsom. Det verste er at hun ikke er klar over det selv😅 Anonymkode: 1e7e7...16f 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #193 Del Skrevet 28. oktober 2021 Åååååå Amir ❤️❤️❤️❤️! Anonymkode: dc215...db8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skravlus Skrevet 28. oktober 2021 #194 Del Skrevet 28. oktober 2021 Men hva var greia med at de skulle løfte den «bonden» som veide 70 kg? Klart det er en kjempefordel å være stor og sterk mann som Einar, kontra f.eks. spinkle Solveig. Eller er det noe jeg ikke skjønte med den oppgaven? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 29. oktober 2021 #195 Del Skrevet 29. oktober 2021 skravlus skrev (12 timer siden): Men hva var greia med at de skulle løfte den «bonden» som veide 70 kg? Klart det er en kjempefordel å være stor og sterk mann som Einar, kontra f.eks. spinkle Solveig. Eller er det noe jeg ikke skjønte med den oppgaven? Ja, det reagerte jeg også på. Einar og Steinar hadde en kjempefordel, selv om Steinar merkelig nok ikke fikk løftet bonden opp. Jeg tror cluet for de som ikke klarte å løfte egentlig var å gjøre det Steinar gjorde, altså flytte hengekøyen. Det var nok det som var tanken, siden det tydeligvis ikke var godkjent å legge hengekøyen på bakken og bonden oppå. Einar klarte allikevel å løfte bonden oppi så raskt at de andre ikke hadde sjans, selv om de hadde flyttet hengekøyen fort, så det ble urettferdig uansett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 3. november 2021 #196 Del Skrevet 3. november 2021 Entern skrev (På 4.10.2021 den 10.05): Nå heier jeg rett og slett på Amir. Han er uslåelig morsom. Elsker den absurdistiske stilen hans. 🤣 (Heier også på Steinar, men han har liksom fått hakkekylling/landsbyidiot rollen virker det som 🥴) Unnskyld meg, men… absurdistisk? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2021 #197 Del Skrevet 3. november 2021 Ingveis skrev (Akkurat nå): Unnskyld meg, men… absurdistisk? 😂 Det var det ordet jeg syntes passet best 😳😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. november 2021 #198 Del Skrevet 4. november 2021 Gleder meg masse til kveldens episode 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 4. november 2021 #199 Del Skrevet 4. november 2021 Entern skrev (31 minutter siden): Gleder meg masse til kveldens episode 😊 Skulle ønske denne sesongen kunne bare vare og vare 😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. november 2021 #200 Del Skrevet 4. november 2021 Sally-Go-Round skrev (1 minutt siden): Skulle ønske denne sesongen kunne bare vare og vare 😁 Ja den har vært kjempemorsom 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå