Gå til innhold

Kongen befaler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Linny111

Jeg ser Taskmaster UK på All 4 (nettspilleren til Channel 4), men synes faktisk den norske versjonen er bedre enn noen av de britiske. Spørs helt på hva slags folk som er med. Skal absolutt prøve New Zealand nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sympatisk seiersfeiring av xxx. Northug kan ta seg en bolle 😄

Anonymkode: 091fd...22b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sympatisk seiersfeiring av xxx. Northug kan ta seg en bolle 😄

Anonymkode: 091fd...22b

Northug? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny blir bare mer og mer usympatisk, på en ikke-morsom måte. Og den såkalte frukt-skulpturen hennes syns jeg var helt malplassert, men Atle dømmer jo så rart. Ikke at hun vant, men hun burde jo havnet lenger ned. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine av uglene til Trond. Det har liksom blitt litt oppbrukt, samtidig som det har blitt en "greie" denne sesongen. Jeg heier i hvert fall på Trond, han er morsom, jordnær og løser en del av oppgavene veldig bra.

Anonymkode: 229f5...7b9

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sansen for Jenny en gang. Nå synes jeg bare hun har blitt høy på seg selv. 

Anonymkode: 7e11b...763

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett denne ukens episode enda, men syns Jenny er utrolig morsom. 

Jeg har ikke sett så mye til henne fra før, men jeg digger den dama☺️

Anonymkode: 1e7e7...16f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2021 den 21.02):

Har alltid fått "mean girl" vibber av Jenny, trodde dette programmet kom til å endre det inntrykket, men det bare bekrefter det jeg allerede trodde. Oppfører seg som en drittunge, ikke noe sjarm, ikke noe positivt. Håper seriøst hun ikke kommer tilbake neste sesong. Blir helt kvalm av henne 

Anonymkode: 413e3...f93

Nei, NÅ holder det! Folk er bare misunnelige på henne!

Anonymkode: 96662...6d6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, NÅ holder det! Folk er bare misunnelige på henne!

Kunne ikke vært mindre misunnelig på Jenny. Syns likevel hun fremstår usympatisk i programmet, hun prøver for hardt og klarer ikke være så kul/morsom som hun prøver på å være. Feks ene kommentaren om Linn i live-oppgaven (nest siste episode), helt malplassert..!

Anonymkode: 7740c...a81

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kunne ikke vært mindre misunnelig på Jenny. Syns likevel hun fremstår usympatisk i programmet, hun prøver for hardt og klarer ikke være så kul/morsom som hun prøver på å være. Feks ene kommentaren om Linn i live-oppgaven (nest siste episode), helt malplassert..!

Edit.: da hun spurte om det var et portrett av Linn de skulle tegne i oppgaven om å tegne monsteret Atle drømte om i natt. Kanskje litt funny, men syns ikke det der og da, hun skal «alltid» forsøke å si noe morsomt og ikke alltid det slår an spør du meg. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt fortjent vinner! Intelligente løsninger! Trond fikk bare så mange poeng pga. uglene, Jenny var mye flinkere :)

Utrolig patetisk med all hetsen hun utsettes for her inne, lavmål.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fullt fortjent vinner! Intelligente løsninger! Trond fikk bare så mange poeng pga. uglene, Jenny var mye flinkere :)

Det er ikke hets å si at noen ikke oppfører seg bra. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har egentlig sansen for Jenny, men den kommentaren synes jeg var litt stygg. Eller så var det bare en dårlig spøk. Men mulig jeg er gammeldags som ikke liker humor som er på bekostning av andre. 

Anonymkode: 677d6...35a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, de teite uglene!😆 hadde gitt han minuspoeng etter gang nr3

Anonymkode: 2785f...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Jenny :yvonne: Haha, mistenker at Trond synes det er enda surere enn han gir uttrykk for :laugh: Men litt som fortjent også på grunn av de forbaska uglene han har høstet så mange poeng for - selv om de passet perfekt til oppgaven i kveld da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hatt et dårlig inntrykk av Jenny, og denne sesongen bekreftet akkurat dét 🙄 Hun finnes ikke morsom, blir klein stemning når hun prøver å være det.. 

Anonymkode: 8aab0...5bf

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så overrasket over synet på Jenny her inne. Digger henne på insta, og synes hun har vært kul og morsom gjennom hele sesongen her også. Opplever henne absolutt ikke som usympatisk på noen måte, men med en ironisk type humor som vår generasjon er vokst opp med. Mye hårsåre folk her.

Anonymkode: 1818d...269

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...