Gå til innhold

Kongen befaler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke sett alt for mye av Jenny før, men hadde et godt inntrykk. Det inntrykket har forandret seg, hun virker veldig høy på seg selv! 

Anonymkode: 229f5...7b9

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dessverre Jenny viser sine true colors gjennom dette programmet! 

Anonymkode: e6772...82d

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte sesong 2 best, helt klart. Sesong 1 var også langt bedre enn sesongen vi får servert nå. Dårlige utførelser på oppgavene, gjør sjeldent noe ekstra utav det slik en har sett de tidligere sesongene.

Hvordan de klarer å bomme så brutalt på alle deltakerne er en gåte for meg. Så mange bedre alternativer. Om det kommer en sesong 4 så håper jeg at alle dagens deltakere er byttet ut.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har alltid fått "mean girl" vibber av Jenny, trodde dette programmet kom til å endre det inntrykket, men det bare bekrefter det jeg allerede trodde. Oppfører seg som en drittunge, ikke noe sjarm, ikke noe positivt. Håper seriøst hun ikke kommer tilbake neste sesong. Blir helt kvalm av henne 

Anonymkode: 413e3...f93

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Jenny jeg😂 men jeg elsker mennesker med unorsk personlighet. Når Jenny er stolt over egen innsats så viser hun det med hele seg og det digger jeg! Vi nordmenn er så ekstremt opptatt av å ikke skryte av oss selv, men heller lukke oss inne i små mørke rom og være usynlig, og da er det så deilig at noen bare viser 🖕🏼til det og si: jeg vet jeg er god og da viser jeg faen hvor god jeg er og hvor stolt jeg er av meg selv!

Anonymkode: 2785f...32d

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker denne sesongen godt også jeg, men kan anbefale folk å se originalen Taskmaster på nett altså - de fikser det bare litt bedre i England av en eller annen grunn. Sesong 11 begynner i disse dager, og man finner vanligvis episodene greit med litt googling.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Nevian said:

Liker denne sesongen godt også jeg, men kan anbefale folk å se originalen Taskmaster på nett altså - de fikser det bare litt bedre i England av en eller annen grunn. Sesong 11 begynner i disse dager, og man finner vanligvis episodene greit med litt googling.

Har sett noe på youtube. Hvor finner jeg alle sesongene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Kongen befaler.

Elsker slike herlige og morsomme vinnere som Jenny. God humor! 

Og Egil da, Norges morsomste! 

Anonymkode: 3f764...076

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (13 timer siden):

Enig, den engelske versjonen er bedre! Har sett alt og gleder med til neste! Føler bla. at Greg er en bedre taskmaster enn det Atle er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjær skrev (4 timer siden):

Har sett noe på youtube. Hvor finner jeg alle sesongene? 

En nettside som heter DailyMotion har mange av dem liggende ute, og bruker å være frempå et par dager etter lansering av nye episoder.

dailymotion.com/video/x6v4fub

Sally-Go-Round skrev (3 timer siden):

Enig, den engelske versjonen er bedre! Har sett alt og gleder med til neste! Føler bla. at Greg er en bedre taskmaster enn det Atle er. 

Greg er som skapt for den rollen. Synes også at samspillet mellom Greg og Alex fungerer bra. Det virker ikke som de har forsøkt å gjøre noe særlig ut av den biten mellom Atle og Olli.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smeltemann skrev (26 minutter siden):

Synes Trond er helt konge,Makan til god skuespiller.

Skuespiller? Han spiller jo bare seg selv, stort sett. Steven i Nissene f.eks. Et selvportrett. Samme med Neste Sommer.

Anonymkode: 96662...6d6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skuespiller? Han spiller jo bare seg selv, stort sett. Steven i Nissene f.eks. Et selvportrett. Samme med Neste Sommer.

Er god til å spille seg selv da 🤓🤓

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt poenget med dette programmet. Det går altså ut på å ødelegge mest mulig av inventaret i et hus? Hvordan i huleste har TV Norge så voldsomt mye penger at de kan kjøpe et stort hus på Vindern? Det er åpenbart et dødsbo de har kjøpt, og jeg ser jo at huset behøver oppussing, men et svært hus med den beliggenheten koster mye. Hvordan skal TV Norge få solgt dette huset igjen etter at de har ramponert det mest mulig? 

Anonymkode: 0570c...76d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 hours ago, Nevian said:

Taskmaster New Zealand er en helt klar favoritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er fantastisk i Jul i blodfjell i alle fall!

Anonymkode: 2785f...32d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (22 timer siden):

Taskmaster New Zealand er en helt klar favoritt!

Tilgjengelig på noe vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Nevian said:

Tilgjengelig på noe vis?

Hele sesongen ligger på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...