AllahBallah Skrevet 2. desember 2020 #81 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg forstår ikke hva som er så spesielt med henne? Har hun en spesiell utstråling eller noe? Anonymkode: f66a4...621 Vanskelig å sette ord på, men antar at du er kvinne siden du spør. Hun er litt i samme gate som Anne Rimmen. Litt røff men samtidig utrolig vakker. Tydelige og symmetriske ansiktstrekk, lekent og ungdommelig blikk. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mia er gift med Camilla Andersen. Jon Almaas er mye, men han er ingen kvinne. Anonymkode: 53652...7b0 Lol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #82 Del Skrevet 12. desember 2020 Maria er så pen!! Anonymkode: 4e9a6...821 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #83 Del Skrevet 12. desember 2020 Jeg liker alle som er med der. Magnus er morsom syns jeg, ler som bare det av han 😂👍 Og Maria gjør det jo også gøy og underholdene. Hadde blitt veldig kjedelig om alle var som Jon, nemlig superflinke og smarte. Men det er super gøy at Jon er med men kunne ikke vært flere av han 👍 Anonymkode: e512e...d6e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #84 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Maria er så pen!! Anonymkode: 4e9a6...821 Ja hun er det og Jon er super kjekk Anonymkode: e512e...d6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 24. februar 2021 #85 Del Skrevet 24. februar 2021 Har akkurat oppdaget dette programmet. Syns det er ganske morsomt selv om det ikke er alle deltakerne som er like morsom alltid.. Uansett en ting som jeg ikke skjønner er hva som er poenget med at Olli skal trykke så voldsomt demonstrativt på den padden når han skal «snurre film». Vrir den opp som et serveringsbrett og trykker. Noe jeg har misset eller?😂 Rart å legge seg opp i en mini-bagatell men vanskelig å «un-see» at han gjør det. (Har kun sett de tilgjengelige episodene i sesong 3 og første halvdel av sesong 2). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #86 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 23.57): Nei, de er skilt. Hun ble senere sammen med en mann som er far til barna hennes. Jeg vet ikke om de fortsatt er sammen. Anonymkode: 229f5...7b9 Terje Håkonsen. Vet ikke om de giftet seg noen gang, men de er ikke sammen lenger nå i alle fall. Anonymkode: d0689...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 26. februar 2021 #87 Del Skrevet 26. februar 2021 Synes Atle Antonsen dømmer urettferdig til tider. Trond har fått 5 poeng 3 ganger på rad for de uglene. Synes Atle er alt for streng mot Erik. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #88 Del Skrevet 26. februar 2021 15 hours ago, Ifyousayso said: Synes Atle Antonsen dømmer urettferdig til tider. Trond har fått 5 poeng 3 ganger på rad for de uglene. Synes Atle er alt for streng mot Erik. Kanskje det er fordi det er så gøy når Erik blir så sur Anonymkode: d6e85...35f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 26. februar 2021 #89 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg er skuffet over denne sesongen. Trodde det skulle bli så moro når Kalle og Maria ble erstattet, men det er kjedelig. Savner den morsomme dynamikken med Jon og Mia...og føler at alle som er nå liksom velger den ene kjedelige men halvveis riktige løsningen. Var mye morsommere sist... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #90 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg har hengt meg opp i at jeg ikke skjønner helt hvorfor det heter kongen befaler? Skal det liksom forestille at det er Antonsen som har funnet på alle oppgavene? Anonymkode: a225b...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #91 Del Skrevet 26. februar 2021 Fryktelig kjipe deltagere i år, ja! De ødelegger litt. Og Folle... har vi ikke fått nok av han nå? Bare syting, klaging og dårlige unnskyldninger hele veien. Anonymkode: 822a8...d53 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #92 Del Skrevet 27. februar 2021 Utrolig skuffer over sesongens deltagere. Savner Ylvis, Calle, Jon og Mia! Trenger tydeligvis påfyll av skarring. Anonymkode: eb877...fba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #93 Del Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har hengt meg opp i at jeg ikke skjønner helt hvorfor det heter kongen befaler? Skal det liksom forestille at det er Antonsen som har funnet på alle oppgavene? Anonymkode: a225b...9e9 Nei, at han er sjefen som bestemmer poengene. Anonymkode: 96662...6d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #94 Del Skrevet 27. februar 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har hengt meg opp i at jeg ikke skjønner helt hvorfor det heter kongen befaler? Skal det liksom forestille at det er Antonsen som har funnet på alle oppgavene? Anonymkode: a225b...9e9 Kongen befaler er en lek https://aktivitetskassen.no/kongen-befaler/ Anonymkode: 650b9...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 27. februar 2021 #95 Del Skrevet 27. februar 2021 Jeg savner IKKE Mia🤭 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #96 Del Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har hengt meg opp i at jeg ikke skjønner helt hvorfor det heter kongen befaler? Skal det liksom forestille at det er Antonsen som har funnet på alle oppgavene? Anonymkode: a225b...9e9 Ja, det kommer nok, som flere har sagt, fra leken "kongen befaler" der en person er konge og bestemmer hva som skal gjøres. Sier kongen «kongen befaler hopp», så må alle deltakerne hoppe. Originalt heter programmet Taskmaster og jeg syns de kunne funnet på et tilsvarende navn for den norske varianten, men de mener kanskje at "kongen befaler" er noe folk kjenner til Anonymkode: 7b2f0...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #97 Del Skrevet 27. februar 2021 Lerke987 skrev (51 minutter siden): Jeg savner IKKE Mia🤭 Nå får det være nok! Mye mer gøyal enn Linn i hvert fall! Linn gidder ikke prøve engang! Tragisk! Anonymkode: 96662...6d6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #98 Del Skrevet 27. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå får det være nok! Mye mer gøyal enn Linn i hvert fall! Linn gidder ikke prøve engang! Tragisk! Anonymkode: 96662...6d6 Det er jo det som gjør det så gøy. Når Linn nailer en oppgave Erik har slitt masse med og blir sur fordi hun var smartere enn han Anonymkode: d6e85...35f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 27. februar 2021 #99 Del Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fryktelig kjipe deltagere i år, ja! De ødelegger litt. Og Folle... har vi ikke fått nok av han nå? Bare syting, klaging og dårlige unnskyldninger hele veien. Anonymkode: 822a8...d53 Uenig med deg. Jeg liker Folle, synes han kommer med morsomme løsninger 🙂 Og det er jo ikke bare han som har konkurranseinstinkt. Jenny og Linn for eksempel klager ofte på poengene. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #100 Del Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Utrolig skuffer over sesongens deltagere. Savner Ylvis, Calle, Jon og Mia! Trenger tydeligvis påfyll av skarring. Anonymkode: eb877...fba Enig! Denne sesongen er bare kjip. Ler nesten ikke noe ☹️ Anonymkode: f24a8...9bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå