AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Del Skrevet 8. november 2020 Kongen befaler på dplay, jeg fant ikke en annen tråd. Er det bare jeg som synes det er litt pinlig å se hvor opptatt Mia Hundvin er av Jon Almaas? Anonymkode: 96cf7...778 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dulurerikkeeluring Skrevet 8. november 2020 #2 Del Skrevet 8. november 2020 Synes uten tvil det går begge veier! Blir bare verre utover sesongen også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Del Skrevet 8. november 2020 Tror det er mer enn kun kjemi mellom de der to, for å si det sånn. Etter å ha sett alle episodene mine spurte samboeren min om jeg også hadde lagt merke til det 😅 SÅ åpenbart, også har de begge partnere som sikkert sitter og ser det samme på TV-en. Anonymkode: 93019...99c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Del Skrevet 8. november 2020 3 minutter siden, Dulurerikkeeluring skrev: Synes uten tvil det går begge veier! Blir bare verre utover sesongen også. Uff 🙈 Anonymkode: 96cf7...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Del Skrevet 8. november 2020 Ja, har tenkt det samme.. Og så blir jeg pinlig berørt av Maria, hun finnes jo ikke morsom, og ser at de andre og himler med øynene av henne noen ganger 🙄 Anonymkode: c8f9b...871 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Del Skrevet 8. november 2020 Konseptet er gøy, men har ikke så veldig sansen for de som er med nå. Liker best Calle egentlig, og Jon, selv om han av og til er litt for irriterende smart. Maria og Mia er så voldsomme, og Magnus synes jeg ikke er noe morsom. Likte godt Ylvis-brødrene i fjor! Anonymkode: 43c87...855 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Del Skrevet 8. november 2020 Savner Ylvis! Msria er øsete, overdriver latteren sin osv, veldig slitsom. Mia er jo ikke gøy? Og veldig opptatt sv Jon som flere nevner. Calle er gøy, Magnus hsr noen få øyeblikk. Men alt i alt mistet dette programmet totalt sjarmen når Ylvis brødrene forsvant 😣 Anonymkode: 6b867...fb3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 8. november 2020 #8 Del Skrevet 8. november 2020 Jon og Mia oppfører seg som to superforelska 14-åringer. Herregud som det ødelegger programmet. Liker Calle best jeg også. Mia og Jon liker jeg men de måtte vært hver for seg. Sammen fungerer de IKKE. Magnus er ikke morsom. Maria er heller ikke morsom, men liker kjemien hennes med Atle. Ylvis-brødrene var morsomme, ja, og jeg elsker konseptet. Synd at sesongens cast ikke var noen suksess. Skulle jeg valgt cast ville den sett slik ut: Jon Almaas, Else Kåss, Calle Hellevang, Linn Skåber og Martin Lepperød 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dulurerikkeeluring Skrevet 8. november 2020 #9 Del Skrevet 8. november 2020 6 timer siden, sstinemor skrev: Jon og Mia oppfører seg som to superforelska 14-åringer. Herregud som det ødelegger programmet. Liker Calle best jeg også. Mia og Jon liker jeg men de måtte vært hver for seg. Sammen fungerer de IKKE. Magnus er ikke morsom. Maria er heller ikke morsom, men liker kjemien hennes med Atle. Ylvis-brødrene var morsomme, ja, og jeg elsker konseptet. Synd at sesongens cast ikke var noen suksess. Skulle jeg valgt cast ville den sett slik ut: Jon Almaas, Else Kåss, Calle Hellevang, Linn Skåber og Martin Lepperød Herregud, drømmecast! Helt enig 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Del Skrevet 8. november 2020 Dette er er kånnge-program! Casten fungerer helt fint. Elvis-brødrene var gøy, men gjør ikke noe at de ikke er der. Mia og Jon spiller selvsagt videre på «konflikten» fra 71 grader nord, som bare er tøys, men det er jo litt av poenget med at de to er med begge to, og er plassert ved siden av hverandre. Folk her legger mer i det enn det er. Anonymkode: 96662...6d6 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Del Skrevet 8. november 2020 Alle damer er forelska i Almaas. Derfor dere ikke liker Mia patetisk. Anonymkode: 38f24...e37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Del Skrevet 8. november 2020 Tenker bare at Mia Hundvin er ekstremt vakker! Anonymkode: 4c9f7...b29 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #13 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg er litt uenig med andre her; jeg liker denne sesongen bedre enn forrige, selv om jeg til vanlig elsker Ylvis. Syns kanskje det er flere forskjellige typer med nå. Jeg liker godt kjemien mellom Mia og Jon, jeg. De er veldig konkurransemennesker begge to, det er vel det som gjør at stemningen mellom dem er slik. Og så var de jo også med i 71 grader nord sammen og ble godt kjent der. Maria...Hun er jo bare med for å drite seg ut? Hun roter det jo til hver eneste gang, og det er tydelig lave forventninger til henne og/eller forventninger om at hun skal gjøre noe dumt. Hun er klovnen i programmet. Det er riktignok et humorprogram, men Maria kommer ikke godt ut av det. Syns det også var ganske patetisk av henne å si at hun har fått ligge med folk som er mye penere enn henne fordi hun er kjendis i den ene oppgaven. Anonymkode: 229f5...7b9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #14 Del Skrevet 8. november 2020 Synes Mia og Jon ser ut som søsken som krangler jeg. Ikke st de er forelska i hverandre. digger showet. Irriterer meg at jeg trodde det var kjedelig ræl forrige sesong så jeg ikke så på i begynnelsen Anonymkode: a6d63...cfd 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #15 Del Skrevet 8. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker bare at Mia Hundvin er ekstremt vakker! Anonymkode: 4c9f7...b29 Hun var også det da hun «slo gjennom» på slutten av 90-tallet, men noen år senere så hun bare bedrøvet ut, etter all oppmerksomheten rundt forholdet til Camilla Andersen. Men så kom den sprudlende jenta tilbake igjen. Anonymkode: 96662...6d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #16 Del Skrevet 8. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes Mia og Jon ser ut som søsken som krangler jeg. Ikke st de er forelska i hverandre. digger showet. Irriterer meg at jeg trodde det var kjedelig ræl forrige sesong så jeg ikke så på i begynnelsen Anonymkode: a6d63...cfd Ligger på Dplay Anonymkode: 96662...6d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Del Skrevet 8. november 2020 Jon og Mia drar jo videre på 71grader greiene, morsomt synes jeg og ser ikke at det er lov mer enn det. Se noe seksuelt i det er jo som å se noe seksuelt mellom to heterofile menn. Synes programmet er morsomt, og synes alle som er med er morsomme på ditt vis. Anonymkode: 5d6c3...7a2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #18 Del Skrevet 8. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det også var ganske patetisk av henne å si at hun har fått ligge med folk som er mye penere enn henne fordi hun er kjendis i den ene oppgaven. Anonymkode: 229f5...7b9 Hvorfor det? Det er vel sant, og så er det faktisk et tegn på at man er i det minste litt kjent. Anonymkode: 96662...6d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 8. november 2020 #19 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg synes Maria er fryktelig harry, men jeg ler nå litt av henne også. Jeg synes casten i år er ganske grei, men de i fjor var bedre. Calle er uten tvil den jeg liker best. Hvis de skal følge Taskmaster sitt konsept helt så blir det jo nye mennesker i hver sesong, men vi har kanskje ikke så mange å ta av. Håper det blir en del sesonger til. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Del Skrevet 8. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, har tenkt det samme.. Og så blir jeg pinlig berørt av Maria, hun finnes jo ikke morsom, og ser at de andre og himler med øynene av henne noen ganger 🙄 Anonymkode: c8f9b...871 Vi sitter og sukker og himler med øyene over hvor dum hun er🙄 eller ikke er kanskje, men fremstiller seg på. Men jeg synes faktisk ikke Magnus eller Mia er stort bedre faktisk. Anonymkode: 2785f...32d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå