Gå til innhold

Hva syns du om navnet Julia?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker det, synes det er enkelt og pent. Du slipper også plunder med å stave navnet, og at det kan misforstås.

Anonymkode: e4695...c7d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre enn disse motenavnene nå, men litt kjedelig. Betyr «den dunskjeggete» så vidt jeg husker. Ikke så vakkert kanskje

Anonymkode: c6a64...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig navn! Enkelt og pent uten å virke "oppkonstruert og jålete" som mange motenavn gjør.  

Anonymkode: 1cb75...175

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er fint :) Det var det jeg skulle ønske jeg het da jeg var liten, og jeg liker det fortsatt.

Anonymkode: 8f163...b4a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint navn! Har ei skjønn nabojente som heter det, hun er vel rundt 13-14 😊

Anonymkode: 5c184...f4f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt fint. Det minner meg om min kusine som er veldig vakker og selvstendig. 

Anonymkode: 391e6...3f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er kjempefint! Klassisk, likevel ikke så vanlig her i Norge, klinger fint og ikke noen problemer i utlandet. Helt topp!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker det ikke. Minner meg om Julius (apen eller Cæsar) og en jente jeg vet om som har litt negative tendenser. 

Anonymkode: 1d199...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om bladet som var populært for jenter født 1990-2000-tallet. Liker hverken Julia eller Julie

Anonymkode: c78c2...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et fint og internasjonalt navn. Normalt sett er jeg mer glad i navn som slutter på e enn de med a, men jeg synes i grunnen Julie er litt mer kjedelig enn Julia, så jeg foretrekker sistnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...