AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Hei, er litt forvirret angående en mann jeg liker En bekjent av meg fortalte sin kompis at jeg er interessert, han reagerte positivt i ifølge kompisen min, og han ba han ta kontakt hvis han er interessert tilbake. Han la meg til på Facebook et par dager senere og sendte meg melding. I ettertid når jeg tenker meg om kan jeg ha vært litt avisende på meldingene fordi jeg ble litt satt ut fordi jeg liker han veldig godt. Så sa han han egentlig ikke er ute etter noe seriøst og da ble jeg litt skuffet fordi kompisen min sa til han han skulle ta kontakt HVIS han var interessert... Kan legge til at han så litt ekstra på meg i dagene etter vi så hverandre. I tillegg virker han veldig sjenert. Har aldri opplevd noe lignende før og trenger råd om noen har vært i lignende situasjon Anonymkode: 56de1...ce7
GrønnNellik68 Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Kan væte kun interessert i sex og ikke noe mer så vil du noe mer så knip igjen til du finner ut hva han ønsker. Greit å være på samme side i boka først. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå