PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #101 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, Sessan_ skrev: Den sammenlikningen vil jo uansett ikke bli lik. For ved forrige valg var resultatet klart i løpet av første natt. Denne gangen tok det to og et halvt døgn til. Hvilket er hele poenget mitt: de har jobbet veldig mye, veldig lenge. De er lettet over å endelig få en avklaring. Når det er sagt så betviler jeg ikke at mange også personlig er glade for utfallet. Det er kanskje ikke så rart når man ser hvordan alternativet oppfører seg. (Som en drittunge som taper i Monopol...) Men jeg opplever på ingen måte at de har lagt frem sin personlige mening på skjermen. Jeg opplever at de er lettet over at resultatet er klart, etter det som har utviklet seg som et historisk valg på mer enn en måte. Norske nyhetsformidlere har neppe jobbet noe særlig utover det vanlige. Resultatene kommer jo utenfra. Jeg opplever at de er lettet over hvem som er valgt. Men det er min opplevelse, og egentlig nokså uinteressant for om det faktisk er slik. 2
Miss perfect Skrevet 7. november 2020 #102 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, Aliquis skrev: Du er klar over at det er et av de viktigste kriteriene når alle presidenter-kandidater velger en visepresident-kandidat? Ja, første fargede kvinnelige visepresident? Du skjønner sikkert hva jeg mener 2
anonym 4545 Skrevet 7. november 2020 #103 Skrevet 7. november 2020 Da får man gratulere vinneren! Resultatet må respekteres. Tviler på at arbeider- og middelklassen i USA får noe bedre verken økonomisk eller sosialt. Man må også huske på at Biden tidligere ikke har vært noen "fredens mann" utenrikspolitisk. 5
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #104 Skrevet 7. november 2020 12 minutter siden, Bamse20 skrev: Den logikken din lager NULL mening. Til og med en anti-Trumper som deg greier å se det 😄 Gratulerer med seieren 😄 1
Aliquis Skrevet 7. november 2020 #105 Skrevet 7. november 2020 Just now, Miss perfect said: Ja, første fargede kvinnelige visepresident? Du skjønner sikkert hva jeg mener Ånei, valgte han visepresidenten sin strategisk? Urettferdig!!! 😭😭😭 3
Aliquis Skrevet 7. november 2020 #106 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, anonym 4545 said: Da får man gratulere vinneren! Resultatet må respekteres. Tviler på at arbeider- og middelklassen i USA får noe bedre verken økonomisk eller sosialt. Man må også huske på at Biden tidligere ikke har vært noen "fredens mann" utenrikspolitisk. Tror du de hadde fått det bedre med 4 år til med Trump? 4
Miss perfect Skrevet 7. november 2020 #107 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, Aliquis skrev: Ånei, valgte han visepresidenten sin strategisk? Urettferdig!!! 😭😭😭 Haha, ikke spill dum da 3
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #108 Skrevet 7. november 2020 (endret) 3 minutter siden, Aliquis skrev: Ånei, valgte han visepresidenten sin strategisk? Urettferdig!!! 😭😭😭 Kan ikke se at Miss Perfect har skrevet dette noe sted. Endret 7. november 2020 av PetterKanin
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #109 Skrevet 7. november 2020 (endret) 2 minutter siden, Aliquis skrev: Tror du de hadde fått det bedre med 4 år til med Trump? Ledigheten har gått ned (frem til corona), reallønnen har økt og enkelte trygdesatser har økt i løpet av perioden. Endret 7. november 2020 av PetterKanin 7
anonym 4545 Skrevet 7. november 2020 #110 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, Aliquis skrev: Tror du de hadde fått det bedre med 4 år til med Trump? Ja det tror jeg. Svaret får vi om 4 år. Mvh 10
Aliquis Skrevet 7. november 2020 #111 Skrevet 7. november 2020 2 minutter siden, Miss perfect said: Haha, ikke spill dum da Hvilket annet problem er det du har med at han valgte Harris?
Aliquis Skrevet 7. november 2020 #112 Skrevet 7. november 2020 Just now, anonym 4545 said: Ja det tror jeg. Svaret får vi om 4 år. Mvh Yikes, da kan nok ikke jeg hjelpe deg. Muh
Sessan_ Skrevet 7. november 2020 #113 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, PetterKanin skrev: Norske nyhetsformidlere har neppe jobbet noe særlig utover det vanlige. Resultatene kommer jo utenfra. Hvis du har fått med deg omfanget av nyhetsdekningen som nrk har hatt på valget disse dagene, så er det åpenbart at de har jobbet langt ut over sin normale arbeidshverdag. De har hatt mange ganger flere sendingstimer enn vanlig, med stor uforutsigbarhet hele tiden. Å tro at de har hatt en «normal arbeidsuke» må enten innebære mangelfull kunnskap om faget de utøver, eller manglende vilje til å innse mengden sendingstimer. 1
Miss perfect Skrevet 7. november 2020 #114 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, Aliquis skrev: Hvilket annet problem er det du har med at han valgte Harris? Jeg har ikke noe problem med det, men tenk deg om da herregud.. 4
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #115 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, Sessan_ skrev: Hvis du har fått med deg omfanget av nyhetsdekningen som nrk har hatt på valget disse dagene, så er det åpenbart at de har jobbet langt ut over sin normale arbeidshverdag. De har hatt mange ganger flere sendingstimer enn vanlig, med stor uforutsigbarhet hele tiden. Å tro at de har hatt en «normal arbeidsuke» må enten innebære mangelfull kunnskap om faget de utøver, eller manglende vilje til å innse mengden sendingstimer. Samtidig som arveidet i bakgrunnen er minimalt. Ja, jeg har fått med meg omfanget da jeg har fulgt med 6-10 timer hver dag. 1
Aliquis Skrevet 7. november 2020 #116 Skrevet 7. november 2020 (endret) 4 minutter siden, Miss perfect said: Jeg har ikke noe problem med det, men tenk deg om da herregud.. Tenk meg om om hva da? At han valgte hudfargen og kjønnet til visepresidenten sin strategisk? Det er helt lov. Kynisk? Ja. Lov? Ja. Smart? Tydeligvis. Bryr jeg meg? Nei. Endret 7. november 2020 av Aliquis 2
Miss perfect Skrevet 7. november 2020 #117 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, Aliquis skrev: Tenk meg om om hva da? At han valgte hudfargen og kjønnet til visepresidenten sin strategisk? Ja? Det er helt lov. Kynisk? Ja. Lov? Ja. Smart? Tydeligvis. Ja, der sier du jo svaret selv gitt 6
Sitronterte Skrevet 7. november 2020 #118 Skrevet 7. november 2020 20 minutter siden, PetterKanin skrev: Om man hater noe eller noen ønsker man ikke det i nærheten av seg. Det er nok ikke bare så enkelt det fungerer du. Tenk om Trump holdt seg unna alle han ikke likte hehehehe. 1
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #119 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, Sitronterte skrev: Det er nok ikke bare så enkelt det fungerer du. Tenk om Trump holdt seg unna alle han ikke likte hehehehe. Det er en vesentlig forskjell på ikke å like noen pg å hate dem. 2
Aliquis Skrevet 7. november 2020 #120 Skrevet 7. november 2020 2 minutter siden, Miss perfect said: Ja, der sier du jo svaret selv gitt Så du sutrer over at Biden var strategisk altså? Jeg skjønner. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå