Gå til innhold

Joe Biden vant valget

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Lisa Rowe skrev:

Å være heterofil er ikke det samme som å elske kvinner. Det betyr simpelt at man er tiltrukket til kvinner. 

Legning var det du som dro inn ...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, PetterKanin skrev:

Er du uenig i at Trump liker å omgi seg med kvinner? Isåfall hjelper ikke det, det er åpenbart.

Det var ikke det du skrev. Man kan omgi seg med folk man ikke liker, er tiltrukket til eller respekterer. 

• Liker 3
Skrevet
Just now, Sessan_ said:

Det er jeg enig i, og det mener jeg de også har evnet. Og da er det lov å vise en viss glede/lettelse når jobben er gjort og resultatet kommer. Jeg ser også at de som er i studio tidvis smiler og viser godt humør. Det har de jo også gjort hele tiden, helt siden tirsdag. Og godt er det, så ikke sendingene blir helt tørre og gravalvorlige. Men idag tolker jeg smil og godt humør som et tegn på at de endelig har kommet i mål med mange harde dager på jobb.

Det er ingen i studio som har klappet/hoiet/kastet konfetti eller «feiret» denne seieren på noe vis. Det ville selvfølgelig vært svært uprofesjonelt. De har levert viktige nyheter. Hvis noen helt ærlig mener at dette budskapet har blitt levert på en upassende måte, så syns jeg faktisk man må vise til konkrete tidspunkter i nyhetssendingen hvor journalistene er uprofesjonelle. Det blir for dumt å bare slenge ut slike ting. Det viser enten vond vilje eller manglende evne til å tolke folks kroppsspråk og intensjoner.

Du må da skjønne at main stream media er en eneste stor konspirasjon mot Trump, og at alle smil du har sett de siste dagene kun har vært reaksjoner til oppdateringer som har vært gode for Biden.

• Liker 5
Skrevet

Det var ikke det du skrev. Man kan omgi seg med folk man ikke liker, er tiltrukket til eller respekterer. 

Hvorfor skulle man gjøre det? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, PetterKanin skrev:

Status, dominerende. 

Skrevet
1 minutt siden, Aliquis skrev:

Du må da skjønne at main stream media er en eneste stor konspirasjon mot Trump, og at alle smil du har sett de siste dagene kun har vært reaksjoner til oppdateringer som har vært gode for Biden.

Ja, det er sant. Det er jo selvfølgelig sånn det er... 😅🏳️

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sitronterte skrev:

Status, dominerende. 

Nå er det vel lite status i å omgi seg med noen man ikke liker ..

Skrevet

Vi heiet på vinneren, men de er dårlige til å ha et nøytralt nyhetsstudio i både TV2 og NRK.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, PetterKanin skrev:

Legning var det du som dro inn ...

Ja, fordi du sa "Man kan ikke elske kvinner samtidig som man hater kvinne." Bare fordi Trump er gift med en kvinne og har sex med kvinner, så betyr ikke det at han elsker kvinner. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, PetterKanin skrev:

Bare fordi du har en manglende forståelse for hvorfor noen ville gjort det, så betyr ikke det at det ikke gjøres. Det er ikke uvanlig for rike menn å omringe seg med vakre, unge kvinner - det er status i enkelte omgangskretser. 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Sessan_ skrev:

Det er jeg enig i, og det mener jeg de også har evnet. Og da er det lov å vise en viss glede/lettelse når jobben er gjort og resultatet kommer. Jeg ser også at de som er i studio tidvis smiler og viser godt humør. Det har de jo også gjort hele tiden, helt siden tirsdag. Og godt er det, så ikke sendingene blir helt tørre og gravalvorlige. Men idag tolker jeg smil og godt humør som et tegn på at de endelig har kommet i mål med mange harde dager på jobb.

Det er ingen i studio som har klappet/hoiet/kastet konfetti eller «feiret» denne seieren på noe vis. Det ville selvfølgelig vært svært uprofesjonelt. De har levert viktige nyheter. Hvis noen helt ærlig mener at dette budskapet har blitt levert på en upassende måte, så syns jeg faktisk man må vise til konkrete tidspunkter i nyhetssendingen hvor journalistene er uprofesjonelle. Det blir for dumt å bare slenge ut slike ting. Det viser enten vond vilje eller manglende evne til å tolke folks kroppsspråk og intensjoner.

Ingen i Norge har gått så langt, men du ser jo at munnvikene deres har endret retning fra da Trump ledet.

Det hadde vært interessant å sammenligne de samme reporterne med opptreden i forrige valg. Om det var de samme vel å merke :)

• Liker 3
Skrevet

Bare fordi du har en manglende forståelse for hvorfor noen ville gjort det, så betyr ikke det at det ikke gjøres. Det er ikke uvanlig for rike menn å omringe seg med vakre, unge kvinner - det er status i enkelte omgangskretser. 

Da er nok også hat utelukket. 

• Liker 1
Gjest Bamse20
Skrevet
1 minutt siden, Lisa Rowe said:

Ja, fordi du sa "Man kan ikke elske kvinner samtidig som man hater kvinne." Bare fordi Trump er gift med en kvinne og har sex med kvinner, så betyr ikke det at han elsker kvinner. 

Den logikken din lager NULL mening.

Skrevet
2 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Forutsatt at det er frivillig, jo.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, PetterKanin skrev:

Nå er det vel lite status i å omgi seg med noen man ikke liker ..

I de kretsene han har vanket i så er det status å omgi seg med kvinner. Han er også veldig kontrollerende og dominerende av natur. Mange menn i forhold med kvinner, har hat for kvinner. 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Bamse20 said:

Den logikken din lager NULL mening.

Hva er det som ikke lager mening?

• Liker 2
Skrevet

Kan tenke meg at Biden har vunnet endel stemmer på valg av visepresident også..

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, PetterKanin skrev:

Ingen i Norge har gått så langt, men du ser jo at munnvikene deres har endret retning fra da Trump ledet.

Det hadde vært interessant å sammenligne de samme reporterne med opptreden i forrige valg. Om det var de samme vel å merke :)

Den sammenlikningen vil jo uansett ikke bli lik. For ved forrige valg var resultatet klart i løpet av første natt. Denne gangen tok det to og et halvt døgn til. Hvilket er hele poenget mitt: de har jobbet veldig mye, veldig lenge. De er lettet over å endelig få en avklaring. 

Når det er sagt så betviler jeg ikke at mange også personlig er glade for utfallet. Det er kanskje ikke så rart når man ser hvordan alternativet oppfører seg. (Som en drittunge som taper i Monopol...) Men jeg opplever på ingen måte at de har lagt frem sin personlige mening på skjermen. Jeg opplever at de er lettet over at resultatet er klart, etter det som har utviklet seg som et historisk valg på mer enn en måte.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Sitronterte skrev:

I de kretsene han har vanket i så er det status å omgi seg med kvinner. Han er også veldig kontrollerende og dominerende av natur. Mange menn i forhold med kvinner, har hat for kvinner. 

Om man hater noe eller noen ønsker man ikke det i nærheten av seg. 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Miss perfect said:

Kan tenke meg at Biden har vunnet endel stemmer på valg av visepresident også..

Du er klar over at det er et av de viktigste kriteriene når alle presidenter-kandidater velger en visepresident-kandidat?

Endret av Aliquis
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...