Lisa Rowe Skrevet 7. november 2020 #61 Skrevet 7. november 2020 13 minutter siden, PetterKanin skrev: Det er godt mulig, men påstanden om at han hater kvinner et loke sannferdig som påstanden om at Trump vant valget i 2020. Tja, det spørs vel litt hvordan du oppfatter ordene. Ta homofobi for eksempel. Leser du ordet så tenker du kanskje at det bare handler om en frykt for homofile, men begrepet omfatter langt mer enn bare det. Jeg personlig mener at slike uttalelser og en slik oppførsel Trump har vist ovenfor kvinner, kun kan stamme fra en form for kvinnehat. 10
Nikitaspin Skrevet 7. november 2020 #62 Skrevet 7. november 2020 12 minutter siden, PetterKanin skrev: Trump er ikke nyhetsformidler. Nei han er jo bare president og kan vel oppføre seg som en full neandertaler. 15
Miss perfect Skrevet 7. november 2020 #63 Skrevet 7. november 2020 7 minutter siden, Sessan_ skrev: Vet du hva. De du ser i nyhetsstudioet til NRK har vært på skjermen nesten døgnet rundt i fem dager. De har gjort en vanvittig jobb med å dekke et valg som viste seg å dra ut i tid, og med stor uforutsigbarhet hele tiden, rundt når man kunne vente nye stemmetall og når et resultat ville være klart. Jeg tipper de er veldig fornøyde med at dette valget endelig er over, og at de endelig kan nærme seg en litt mer normal arbeidshverdag igjen. Å komme med stygge antakelser rundt profesjonelle journalister som gjør en viktig jobb med å formidle store verdensnyheter, viser bare at du åpenbart ikke har noe mer vettugt å si. Haha det var det du hadde å si? 2
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #64 Skrevet 7. november 2020 2 minutter siden, Lisa Rowe skrev: Tja, det spørs vel litt hvordan du oppfatter ordene. Ta homofobi for eksempel. Leser du ordet så tenker du kanskje at det bare handler om en frykt for homofile, men begrepet omfatter langt mer enn bare det. Jeg personlig mener at slike uttalelser og en slik oppførsel Trump har vist ovenfor kvinner, kun kan stamme fra en form for kvinnehat. Men hva du personlig mener har da ingen verdens ting å si. 2
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #65 Skrevet 7. november 2020 2 minutter siden, Nikitaspin skrev: Nei han er jo bare president og kan vel oppføre seg som en full neandertaler. Tja, det har da spart verden for ganske mye. 1
Aliquis Skrevet 7. november 2020 #66 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, Nikitaspin said: Nei han er jo bare president og kan vel oppføre seg som en full neandertaler. Åpenbart. Nyhetsformidlere skal holdes til mye høyere standarder enn presidenten. 1
Miss perfect Skrevet 7. november 2020 #67 Skrevet 7. november 2020 10 minutter siden, Aliquis skrev: Give me a break. Ok jeg gir deg en pause 6
Tiuren Skrevet 7. november 2020 #68 Skrevet 7. november 2020 18 minutter siden, Druid said: Det finnes ikke en eneste moderne president som ikke har bygd på muren mot Mexico, og den kommer til å bli fortsatt bygd på under Biden. Poenget er at Biden forstår at muren i seg selv ikke virker og at den kun er et symbol. Regn med at han beholder de viktige oppgraderingene Trump har etablert , og igjen åpne de kanalene Obama etablerte for at Mexico tar ansvar. Jeg vet, som du sikkert forstår er det en liten harselering med de som brukte mange spaltemeter for å si at Mr. T var rasistisk som ville bygge mur på grensen. 3
Lisa Rowe Skrevet 7. november 2020 #69 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, PetterKanin skrev: Men hva du personlig mener har da ingen verdens ting å si. Da har ikke dine innlegg noen verdens ting å si heller? I og med at hele denne diskusjonen er basert på personlige meninger og oppfatninger? Jeg og mange andre mener at Trump er en kvinnehater på grunn av uttalelser han har kommet med, og oppførselen hans generelt. Om du er uenig, så er dette også bare din personlige mening. 11
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #70 Skrevet 7. november 2020 (endret) 1 minutt siden, Lisa Rowe skrev: Da har ikke dine innlegg noen verdens ting å si heller? I og med at hele denne diskusjonen er basert på personlige meninger og oppfatninger? Jeg og mange andre mener at Trump er en kvinnehater på grunn av uttalelser han har kommet med, og oppførselen hans generelt. Om du er uenig, så er dette også bare din personlige mening. Det et Trump liker kvinner er ikke min personlige mening, nei. Det er godt kjente fakta. Endret 7. november 2020 av PetterKanin 1
Aliquis Skrevet 7. november 2020 #71 Skrevet 7. november 2020 Just now, Lisa Rowe said: Da har ikke dine innlegg noen verdens ting å si heller? I og med at hele denne diskusjonen er basert på personlige meninger og oppfatninger? Jeg og mange andre mener at Trump er en kvinnehater på grunn av uttalelser han har kommet med, og oppførselen hans generelt. Om du er uenig, så er dette også bare din personlige mening. Du må da skjønne at du ikke kan bruke egen logikk mot dem. Den gjelder bare for andre. 8
youcancallmejune Skrevet 7. november 2020 #72 Skrevet 7. november 2020 41 minutter siden, Traktorlesba96 skrev: Endelig! Selvom jeg er ekstremt glad for at Biden vant, så kommer jeg til å savne alt det pisset Trump sier som president. Men Biden gjør nok en mye bedre jobb en Trump 😄 Jeg tror du kan føle deg trygg på at det vil fortsette å komme piss fra Trump. Han kommer sikkert til å bytte navn på Twitter-kontoen sin. The real president 😂 7
Callisto83 Skrevet 7. november 2020 #73 Skrevet 7. november 2020 Gratulerer til Biden. Hvem skal mediene rette hatet sitt mot nå mon tro? 5
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #74 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, Aliquis skrev: Du må da skjønne at du ikke kan bruke egen logikk mot dem. Den gjelder bare for andre. Eller kanskje lære seg å skille mellom meninger og fakta først 1
Lisa Rowe Skrevet 7. november 2020 #75 Skrevet 7. november 2020 3 minutter siden, PetterKanin skrev: Det et Trump liker kvinner er ikke min personlige mening, nei. Det er godt kjente fakta. Det er godt kjent fakta at Trump identifiserer seg som heterofil. Det er dog ikke relevant i denne diskusjonen, man kan være heterofil og kvinnehater. 2
Lisa Rowe Skrevet 7. november 2020 #76 Skrevet 7. november 2020 3 minutter siden, PetterKanin skrev: Eller kanskje lære seg å skille mellom meninger og fakta først "Synes det ser ut som Trump er mer enn litt glad i kvinner for min del." Ikke gå imot meg for å komme med mine personlige meninger, når du gjør det selv. Hele denne diskusjonen handler om hvordan vi oppfatter Trump og hans handlinger. Den fulle sannheten er det bare han som sitter med, vi (inkludert deg) kan bare spekulere. 2
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #77 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, Lisa Rowe skrev: Det er godt kjent fakta at Trump identifiserer seg som heterofil. Det er dog ikke relevant i denne diskusjonen, man kan være heterofil og kvinnehater. Man kan ikke elske kvinner samtidig som man hater kvinner. Man kan selvsagt hate noen kvinner av amdre grunner enn at de er kvinner, men da er det ikke kvinnehat. 4
Sessan_ Skrevet 7. november 2020 #78 Skrevet 7. november 2020 7 minutter siden, PetterKanin skrev: Dette skal man evne som journalist. Det er jeg enig i, og det mener jeg de også har evnet. Og da er det lov å vise en viss glede/lettelse når jobben er gjort og resultatet kommer. Jeg ser også at de som er i studio tidvis smiler og viser godt humør. Det har de jo også gjort hele tiden, helt siden tirsdag. Og godt er det, så ikke sendingene blir helt tørre og gravalvorlige. Men idag tolker jeg smil og godt humør som et tegn på at de endelig har kommet i mål med mange harde dager på jobb. Det er ingen i studio som har klappet/hoiet/kastet konfetti eller «feiret» denne seieren på noe vis. Det ville selvfølgelig vært svært uprofesjonelt. De har levert viktige nyheter. Hvis noen helt ærlig mener at dette budskapet har blitt levert på en upassende måte, så syns jeg faktisk man må vise til konkrete tidspunkter i nyhetssendingen hvor journalistene er uprofesjonelle. Det blir for dumt å bare slenge ut slike ting. Det viser enten vond vilje eller manglende evne til å tolke folks kroppsspråk og intensjoner. 7
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #79 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, Lisa Rowe skrev: "Synes det ser ut som Trump er mer enn litt glad i kvinner for min del." Ikke gå imot meg for å komme med mine personlige meninger, når du gjør det selv. Hele denne diskusjonen handler om hvordan vi oppfatter Trump og hans handlinger. Den fulle sannheten er det bare han som sitter med, vi (inkludert deg) kan bare spekulere. Er du uenig i at Trump liker å omgi seg med kvinner? Isåfall hjelper ikke det, det er åpenbart. 1
Lisa Rowe Skrevet 7. november 2020 #80 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, PetterKanin skrev: Man kan ikke elske kvinner samtidig som man hater kvinner. Man kan selvsagt hate noen kvinner av amdre grunner enn at de er kvinner, men da er det ikke kvinnehat. Å være heterofil er ikke det samme som å elske kvinner. Det betyr simpelt at man er tiltrukket til kvinner. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå