Gå til innhold

Joe Biden vant valget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg offisielt veldig glad for det. Så lenge Mr. T er borte, så er jeg meget fornøyd,
selv om Biden er for gammel for jobben sånn jeg ser det....men: Hurra! :klappe:

• Liker 32
Gjest Bamse20
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Da er jeg offisielt veldig glad for det. Så lenge Mr. T er borte, så er jeg meget fornøyd,

Har ventet på dette øyeblikket lenge! Følte så godt!

Skrevet

Er jubling i hele huset her. 😄

• Liker 16
Skrevet

Endelig! Jeg håper han lykkes i å være den samlende kraften han sier han vil være. Både USA og verden trenger det. 

• Liker 15
Skrevet

Gruer meg til å lese om alt Trump sier og gjør de neste ukene.

• Liker 12
Skrevet

Kvalmende å se hvordan de i nyhetsstudio tydelig er fornøyd med dette.. greit at dere misliker Trump, men hold dere profesjonelle.

• Liker 24
Skrevet
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Han er 78. Er mange som lever i beste velgående når de er 80, som han vil være når de fire årene er gått. Så lenge han har helse til det så får det nok bra. Endelig en voksen president og ikke en 4 åring fanget i en manns kropp. 

• Liker 25
Gjest Bamse20
Skrevet
Just now, Miss perfect said:

Kvalmende å se hvordan de i nyhetsstudio tydelig er fornøyd med dette.. greit at dere misliker Trump, men hold dere profesjonelle.

Høres ut som vi har en trump supporter her XD

Skrevet
Akkurat nå, Bamse20 skrev:

Høres ut som vi har en trump supporter her XD

Nei, men det er jobben dems, seriøst da du skjønner innerst inne hva jeg mener

• Liker 14
Skrevet

Selv om jeg er redd for konsekvensene av Biden som president er det bare å gratulere.  Så håper jeg det går bedre enn jeg frykter både for USA og verden. 

• Liker 4
Skrevet

Godt å se at amerikanerne har litt vett! Helt utrolig at noen kunne velge Donald Duck som største løgnhalsen, kvinnehater og mobberen!

Gjest Bamse20
Skrevet
Just now, Miss perfect said:

Nei, men det er jobben dems, seriøst da du skjønner innerst inne hva jeg mener

Nå er det heller ingen som tvinger deg til å høre på dem heller, dem er profosjonelle. Men igjen, nå har alle live kanalene i nyheteskanalene i verden sagt bare negative ting om trump uansett.

Skrevet

Bra.

Nitrist at Demokratene ikke klarte å hoste opp et bedre alternativ enn nok en corporate hyperkapitalist uten progressive ideer. Så USAs dyptgripende problemer vil jo fortsette, med tanke på økende fattigdom, manglende rettigheter og marginalisering av arbeiderklasse, svarte og latinos.

Men alt er uansett bedre enn en fascist, så vi får si oss fornøyde akkurat nå. 

• Liker 12
Skrevet

Herregud, okeey

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endelig! Selvom jeg er ekstremt glad for at Biden vant, så kommer jeg til å savne alt det pisset Trump sier som president. Men Biden gjør nok en mye bedre jobb en Trump 😄

Endret av Traktorlesba96
  • Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Lasox skrev:

Godt å se at amerikanerne har litt vett! Helt utrolig at noen kunne velge Donald Duck som største løgnhalsen, kvinnehater og mobberen!

Synes det ser ut som Trump er mer enn litt glad i kvinner for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...