Gjest Bamse20 Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 https://edition.cnn.com/politics/live-news/trump-biden-election-results-11-07-20/index.html Det er offisielt. Endelig!
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Da er jeg offisielt veldig glad for det. Så lenge Mr. T er borte, så er jeg meget fornøyd, selv om Biden er for gammel for jobben sånn jeg ser det....men: Hurra! 32
Gjest Bamse20 Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Da er jeg offisielt veldig glad for det. Så lenge Mr. T er borte, så er jeg meget fornøyd, selv om Biden er for gammel for jobben sånn jeg ser det....men: Hurra! Har ventet på dette øyeblikket lenge! Følte så godt!
Jegerikkeminskyld Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Endelig! Jeg håper han lykkes i å være den samlende kraften han sier han vil være. Både USA og verden trenger det. 15
Gjest Thoringen Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Fox News sier det samme nå: https://www.foxnews.com/politics/biden-wins-presidency-trump-fox-news-projects
Bunuel Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 Gruer meg til å lese om alt Trump sier og gjør de neste ukene. 12
Miss perfect Skrevet 7. november 2020 #9 Skrevet 7. november 2020 Kvalmende å se hvordan de i nyhetsstudio tydelig er fornøyd med dette.. greit at dere misliker Trump, men hold dere profesjonelle. 24
Maleficenta Skrevet 7. november 2020 #10 Skrevet 7. november 2020 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Da er jeg offisielt veldig glad for det. Så lenge Mr. T er borte, så er jeg meget fornøyd, selv om Biden er for gammel for jobben sånn jeg ser det....men: Hurra! Han er 78. Er mange som lever i beste velgående når de er 80, som han vil være når de fire årene er gått. Så lenge han har helse til det så får det nok bra. Endelig en voksen president og ikke en 4 åring fanget i en manns kropp. 25
Gjest Bamse20 Skrevet 7. november 2020 #11 Skrevet 7. november 2020 Just now, Miss perfect said: Kvalmende å se hvordan de i nyhetsstudio tydelig er fornøyd med dette.. greit at dere misliker Trump, men hold dere profesjonelle. Høres ut som vi har en trump supporter her XD
Miss perfect Skrevet 7. november 2020 #12 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, Bamse20 skrev: Høres ut som vi har en trump supporter her XD Nei, men det er jobben dems, seriøst da du skjønner innerst inne hva jeg mener 14
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #13 Skrevet 7. november 2020 Selv om jeg er redd for konsekvensene av Biden som president er det bare å gratulere. Så håper jeg det går bedre enn jeg frykter både for USA og verden. 4
Gjest Lasox Skrevet 7. november 2020 #15 Skrevet 7. november 2020 Godt å se at amerikanerne har litt vett! Helt utrolig at noen kunne velge Donald Duck som største løgnhalsen, kvinnehater og mobberen!
Gjest Bamse20 Skrevet 7. november 2020 #16 Skrevet 7. november 2020 Just now, Miss perfect said: Nei, men det er jobben dems, seriøst da du skjønner innerst inne hva jeg mener Nå er det heller ingen som tvinger deg til å høre på dem heller, dem er profosjonelle. Men igjen, nå har alle live kanalene i nyheteskanalene i verden sagt bare negative ting om trump uansett.
Visjon Skrevet 7. november 2020 #17 Skrevet 7. november 2020 Bra. Nitrist at Demokratene ikke klarte å hoste opp et bedre alternativ enn nok en corporate hyperkapitalist uten progressive ideer. Så USAs dyptgripende problemer vil jo fortsette, med tanke på økende fattigdom, manglende rettigheter og marginalisering av arbeiderklasse, svarte og latinos. Men alt er uansett bedre enn en fascist, så vi får si oss fornøyde akkurat nå. 12
Stoltskeiv Skrevet 7. november 2020 #19 Skrevet 7. november 2020 (endret) Endelig! Selvom jeg er ekstremt glad for at Biden vant, så kommer jeg til å savne alt det pisset Trump sier som president. Men Biden gjør nok en mye bedre jobb en Trump 😄 Endret 7. november 2020 av Traktorlesba96 8
PetterKanin Skrevet 7. november 2020 #20 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, Lasox skrev: Godt å se at amerikanerne har litt vett! Helt utrolig at noen kunne velge Donald Duck som største løgnhalsen, kvinnehater og mobberen! Synes det ser ut som Trump er mer enn litt glad i kvinner for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå