Søta Skrevet 2. august 2005 #1 Del Skrevet 2. august 2005 Så fant jeg ikke bryllupsdagboken min på det nye forumet.... Er jo en stund siden jeg har skrevet noe i det hele tatt i den... Det nærmer seg med stormskritt - bare 11 dager igjen nå! Og det meste er nok klart! Kjolen er perfekt - sitter som om den er laget for meg! Smokingen er bestilt. Ringene ligger i stua. Toalettkruvene er så godt som klare. Blomster bestilt og bordpynt bestemt. Bordkortene er ferdige. prøvetime hos frisøren har jeg hatt - blir kanon fint. Time hos barbereren for gommen og forlover er klart. Brudepikekjolene henger til pynt i stua - endelig ferdig med de! Hudfargen er blitt fin og gyllen - alle timene på hytta har lønt seg.... Sliter fortsatt med bordplaseringen.... Det er slettes ikke lett! Finner ikke ut av hvem som skal sitte hvor og nære hvem for å få det greiset... Men det ordner seg nok - bare 11 dager igjen - så nå må det ordne seg!!!! Har heller ikke funnet noen som kan spille - håper på et positivt svar i løpet av uka - hvis ikke blir det cd.... oi - kl er mye - skal på venninne tur til Sverige - så nå må jeg få tatt med meg noe tøy og komme meg avgårde! Noen siste innkjøp til bryllupet skal gjøres - pluss litt kos og avslappning før stresset bryter løs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 2. august 2005 #2 Del Skrevet 2. august 2005 Ikke lenge igjen nå!!! Lykke, lykke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. august 2005 #3 Del Skrevet 13. august 2005 Må jo bare innom for å gratulere... Håper dere får en fantastisk flott dag i dag! Til lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå