AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Lurer på om noen her har hatt det samme, og om det evt. er noe som kan hjelpe? Først og fremst; jeg er ikke kåt. I noen dager har jeg hatt ubehag i klitoris. Den føles liksom litt erigert, men jeg er ikke kåt. Samtidig er det en litt brennende prikkende følelse, og litt som om den er i spenn. Det er ganske irriterende. Jeg har ikke en kjønnssykdom, ikke noen synlige symptomer. Det er sikkert noe normale greier, men jeg er usikker på hva. Det er iaf plagsomt. Anonymkode: f341f...bdd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Ja hatt det før, utrolig irriterende og ubehagelig. Usikker på årsak men tror det er gnisninger av klær e.l Anonymkode: c782a...c90
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Jeg har hatt det sånn under påbegynnende urinveisinfeksjon. Altså jeg trodde det var klitoris som var vond og øm, men det må ha vært urinrøret. Anonymkode: 32a62...70c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Urinrøret ligger rett under, og rett bak, så der kan godt være en begynnende uvi. Drikk mye vann, og gjerne mye appelsinjuice i noen dager. Hjelper ikke det så dra til lege og lever en urinprøve. Anonymkode: 5401e...912
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå