Gå til innhold

Dater du mindre under covid-19?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Evt mer eller likt som tidligere?

Jeg har nok datet mere, tror det er tilfeldig. Kan ikke vente til pandemien er over, ingen vet hvor lang tid det tar.

Anonymkode: f0812...4f8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt mindre. Pre-pandemi møtte jeg ofte menn på bar, som igjen førte til dates. 
Er på Tinder nå, men gidder egentlig ikke treffe menn på den måten. 

Anonymkode: 733ae...05f

Skrevet

Jeg er også på Tinder og er dritt lei hele appen, den måten å møte menn på fungerer ikke for meg. Jeg har kommet i en merkelig periode i livet hvor jeg har det mye bedre alene enn med menn, selv om det kan være kjipt å være alene også. Nå har jeg latt tidligere opplevelser med dating og menn og det at ingen egentlig vil binde seg til meg farge mitt syn på kjærlighet, og når jeg nå har innsett at kjærlighet er en illusjon, en utopi, føler jeg ikke for å mate det mer. Men kanskje jeg føler meg mer optimistisk når pandemien forhåpentligvis er over.

Anonymkode: 1c5d2...e15

• Liker 1
Skrevet

Vært på Tinder, bare bortkastet tid.

Forsøkt FacebookDating, men ikke møtt noen der. Tror jeg skal droppe dating til koroanen er på vei over igjen.

Like greit, det haster ikke så mye med å finne noen nå akkurat.

Anonymkode: ec351...504

Skrevet

Prøver, men sliter med å få kontakt med noen. Får få matches på Tinder, kommer sjelden i snakk med noen, og samtalene som begynnes stopper opp.

Anonymkode: 55701...832

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver, men sliter med å få kontakt med noen. Får få matches på Tinder, kommer sjelden i snakk med noen, og samtalene som begynnes stopper opp.

Anonymkode: 55701...832

Sånn er det her også. Virker ikke som om folk orker helt nå, så da har jeg bestemt meg for å ta det om en stund i stedet.

Anonymkode: ec351...504

• Liker 2
Skrevet

Mindre ja. Kjærlighetslivet har jo stoppet opp..

Anonymkode: 3dcbb...7e6

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også på Tinder og er dritt lei hele appen, den måten å møte menn på fungerer ikke for meg. Jeg har kommet i en merkelig periode i livet hvor jeg har det mye bedre alene enn med menn, selv om det kan være kjipt å være alene også. Nå har jeg latt tidligere opplevelser med dating og menn og det at ingen egentlig vil binde seg til meg farge mitt syn på kjærlighet, og når jeg nå har innsett at kjærlighet er en illusjon, en utopi, føler jeg ikke for å mate det mer. Men kanskje jeg føler meg mer optimistisk når pandemien forhåpentligvis er over.

Anonymkode: 1c5d2...e15

Akkurat dette tenker jeg og for tiden. Jeg er skilt og har to barn og har gitt opp. Orker ikke tenke på at jeg må møte en ny nå. Nå tenker jeg bare på at jeg og mine barn skal ha det bra og prioritere de som er viktige i livet mitt. Resten kan ryke og reise. De er ikke bra nok for meg. 

Anonymkode: 64ba6...94a

• Liker 2
Skrevet

Jeg dater ikke nå. Datet litt i sommer da det var mindre smitte. Men synes ikke dette er rett tid for å møte nye mennesker, jobber i helsevesenet og er nøye med smittevern. 

Anonymkode: d6ba7...220

• Liker 1
Skrevet

Nå har jo jeg nylig blitt singel, så haster ikke og kommer til å fokusere på meg selv i god tid fremover. Mye annet som skal på plass først.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Evt mer eller likt som tidligere?

Jeg har nok datet mere, tror det er tilfeldig. Kan ikke vente til pandemien er over, ingen vet hvor lang tid det tar.

Anonymkode: f0812...4f8

Og ellers går det greit med deg? :P

Skulle tro at det var snakk om liv og død når det gjaldt folk og dating. Det er andre ting som foregår nå hvor det er snakk om liv og død, COVID19 heter det.  Ingen har sagt at du må vente  , men du kan roe ned litt likevel, du er sikkert ung og det tar ikke akkurat livet av deg å vente litt og ikke date så mange.

Jeg har gått på flere dater i år , men med samme jente.  I disse tider så hadde det vært uaktuelt å date flere, men så tenker jeg litt lenger enn det du gjør, tydeligvis. 

Anonymkode: b5708...ef9

Skrevet

Vet ikke, men bryr meg mye mindre om å treffe noen nå enn før coronaen. Jeg er ikke så interessert i det lenger av en eller annen grunn. Etter corona kom så har jeg begynt å trives så sykt godt i eget selskap. Stor koser meg for meg selv med å jobbe, trene og surre rundt hjemme. Blir med på sosiale ting med venner, men det er mer en plikt for å opprettholde vennskap enn at jeg har så veldig lyst. Jeg vet ikke jeg.. men koronaen har gjort meg til et veldig mye mer rolig og bedagelig menneske som bare lever i nuet. Positivt eller negativt vet jeg ikke, men er nå sånn. Så dating... neeh. 

Anonymkode: b6496...4cd

Skrevet

Har aldri datet spesielt mye, møtt noen fra tinder nå og da. Dette året har jeg ikke møtt noen. Men kjenner jo på savnet mer enn noen gang, ikke savner etter å date mange og hold på, men savnet etter en kjæreste, så jeg synes det blir litt vanskelig å skulle sette absolutt all leting på vent, pandemien ser jo ut til å skulle vare lenge. Så vurderer å møte noen for en avstandsdate med forholdsregler snart, hvis jeg finner en jeg liker. Og så får msn ta det derfra. 

Anonymkode: 4dd62...2b0

Skrevet

Bare vent om en uke kommer sex mas fra kåte menn.. da er visst korona glemt på den kanten som i mars april😂.  Da er plutselig ONS innafor for noe mer vil de ikke mår det smarteste hadde vært å finnet en fast partner gjennom hele pandemien da hadde de unngått mye ensomhet og seksuell fustrasjon ... men ingen interesse for det virker det som.

Anonymkode: 5c3b7...3c0

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker for min egen del, som er ganske selektiv, at det å møte noen for en «date» nå burde være helt ok om man møtes feks ute, går en tur ellernoe med litt avstand. Det er jo i tråd med smittevernreglene og alt, og så hvis man møtes slik flere ganger IG det føles som at det er noe der så kan man jo la denne personen være den ene man har som man er fysisk med..

Anonymkode: 4dd62...2b0

Skrevet

Det har faktisk blitt mer i form av at jeg har møtt flere. Rett og slett fordi at det siste året har jeg ikke klart å møte noen som det klaffer med. Har holdt mer avstand på tidlige dater da, lite klemmer.

Anonymkode: 00b98...d6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...