Gå til innhold

Mitsubishi outlander

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt greie biler, men Mitsubishi og Nissan er de to japanske merkene som leverer ganske bopbop kvalitet, nesten på nivå med Volkswagen og Peugeot og slikt. I tillegg er Outlanderen jo en eldgammel bil som har vært i salg siden Aristoteles sin tid - omtrent. Definitivt ikke noe jeg ville ha kjøpt nytt, og Mitsubishi er litt gambling brukt.

Anonymkode: fa777...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråker mer enn tilsvarende suv'er vi prøvekjørte  og føltes rett og slett litt kjip ut. Mitsubishi skal jo kutte ut det europeiske markedet, så det er jo litt usikkert. Vi kjøpte noe annet enn denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Summeer skrev:

Bråker mer enn tilsvarende suv'er vi prøvekjørte  og føltes rett og slett litt kjip ut. Mitsubishi skal jo kutte ut det europeiske markedet, så det er jo litt usikkert. Vi kjøpte noe annet enn denne.

Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. KJøpte en brukt 17 mod. er kjempefornøyd. 5 mil rekkevidde på el., kan lade i vanlig stikkontakt (utekont. 16 amp.) . Går litt lenger tid å lade da riktignok, men det er ikke noe problem for oss. Bruker 0.4 på småkjøring og 0.6 på langkjøring, det er utgaven med 202 hk og nesten 2 tonn så jeg er fornøyd med det. 

Jeg synes ikke den bråker mye heller. Det kom en god del fornyinger fra 16 mod., så ikke kjøp noe eldre enn det. 

Anonymkode: 066e0...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke den bråker mye heller. Det kom en god del fornyinger fra 16 mod., så ikke kjøp noe eldre enn det. 

Det avhenger jo av hva man er vant til å kjøre tidligere.

Anonymkode: e2ec6...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outlanderen vi prøvde var en 17 modell. Bråkte mer enn rav4 og mg (el bil) som vi kjørte samme dagen, samme rute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...