AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Hvor stygg er jeg om jeg snapper og har kontakt med han? Anonymkode: cca75...b19
visp Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor stygg er jeg om jeg snapper og har kontakt med han? Anonymkode: cca75...b19 Ikke i det hele tatt! Du vet vel selv hvor deilig følelse det hadde vært om partneren din holdt på sånn med en annen enn deg? 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Snap i vei! Du er singel uten ansvar. Han får ta ansvar for forholdet sitt selv, ikke ditt problem. Kos deg🤗 Anonymkode: 80e50...8a6
Mona123 Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Du gjør hva du vil, det er ikke ulovlig. Spørsmålet er vel egentlig hvorfor du gidder. 🤷 1
Nymerïa Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Hva er det du håper at denne snappinga skal føre til? Vær konkret.
Yuumi Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Ikke styggere enn du selv føler deg. Men siden du spør så regner jeg med at du egentlig tenker du hadde vært ganske lavmål da.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor stygg er jeg om jeg snapper og har kontakt med han? Anonymkode: cca75...b19 Helt ok. Kanskje du er heldig og får sex med han. Deilig å tenke på han dagen før marinerte laksen sin i dama si, før han marinerer seg i deg. Det blir mye marinade og de blander og smitter hverandre. Anonymkode: 0a6d3...01a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå