AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #21 Skrevet 8. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og ja, SARS-co2 er tilstede i sperm. Flere studier bekrefter dette. Pga det, samt at liknende virus kan finnes i sæd opptil 3 år etter smitten, Og kan føre til infertilitet, er det igang en norsk studie som skal følge menn smittet med covid-19 og søden deres i mange år fremover. npr du suger puster du det inn og smitterisiko er betydelig. Anonymkode: 66554...7ab Takk for seriøst svar, et av veldig få. Anonymkode: cc76a...622
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #22 Skrevet 8. november 2020 Fascinerende at man har ubeskyttet oralsex med en mann nettopp har og møtt og korona er det man er mest redd for..... Anonymkode: 4fd4d...84b 4
MrPeakP Skrevet 8. november 2020 #23 Skrevet 8. november 2020 På 7.11.2020 den 17.00, AnonymBruker skrev: Jeg veit ikke hvor mange hundre ganger jeg har svelget, men det er en god del, fra mange forskjellige menn. Har aldri blitt syk og tror selv det er mye tryggere enn å la de komme i meg ved samleie. Anonymkode: cc76a...622 Det svaret der er på høyde med å si at jeg har kjørt bil uten sikkerhetsbelte i alle år, og det har gått helt fint.... 3
Brunello Skrevet 8. november 2020 #24 Skrevet 8. november 2020 På 6.11.2020 den 23.03, AnonymBruker skrev: Ta en test, eller hiv deg i 14 karantene for å vær sikker Anonymkode: 540fd...cd3😛😛 Tror HIV test er like greit å ta. 1
Hjertedilla Skrevet 12. november 2020 #25 Skrevet 12. november 2020 Du har (ifølge regjeringen i pressemelding) lov som singel, (her går jeg bare utifra at du er singel altså, korriger meg om jeg tar feil TS) i denne andre korona-bølgen å ha inntil 3 fysisk nærme venner fremover. Hvem du velger å ha som fysisk nær venn har da ingen noen rett til å bestemme over. Jeg har personlig valgt min FWB/FF som 1 av disse 3 (vi valgte forøvrig hverandre som nærkontakt da korona startet i mars). Vi mennesker er avhengig av kroppskontakt med andre mennesker (les: minst 1 annet menneske) for å føle oss vél. Jeg synes ikke noen som ikke er singel har grunn til å dømme, da de fleste av disse kanskje er i langvarige forhold/samboere/gifte og derfor har fått det jeg vil velge å kalle for hukommelsestap når det gjelder hvordan singeltilværelsen føles på kroppen.... HEIA det og valget av den første fysisk-nærkontakten din 🙌
Bamseklemmer Skrevet 12. november 2020 #26 Skrevet 12. november 2020 På 7.11.2020 den 17.00, AnonymBruker skrev: Jeg veit ikke hvor mange hundre ganger jeg har svelget, men det er en god del, fra mange forskjellige menn. Har aldri blitt syk og tror selv det er mye tryggere enn å la de komme i meg ved samleie. Anonymkode: cc76a...622 Magesyren tar vel knekken på det meste, men samtidig lurer jeg fælt på hvorfor det er så stor andel i aldergruppen 16-19 år som er blitt smittet av corona? Er det noen som ikke greier å holde kjæften igjen😅...uten sammenligning med deg altså...
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #27 Skrevet 12. november 2020 Sæd er vel litt skummelt med tanke på sykdom. Vet ikke hvordan det er med korona, men sæden kan bære virus selv om mannen er helt frisk. Sæd som er laget på tidspunktet mannen er syk (og sæd lages kontinuerlig) kan fremdeles smitte så lenge den lever. Sæden er da smittsom så lenge den lever, som er noen måneder. Det er feks slik med ebola. Anonymkode: 34c91...0ed
Squadron Skrevet 12. november 2020 #28 Skrevet 12. november 2020 På 8.11.2020 den 9.39, Sørlandsjenta02 skrev: Altså, noen sjanser må man jo ta her i livet. Kan ikke la en god pikk være usugd bare for at den kan være smittet. 🤣🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå