Gå til innhold

Korona og sæd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr fra Tinder for et par dager siden, og endte opp med å gi ham en blowjob. Hadde bestemt meg for ingen kyssing eller ligging pga koronaviruset, men han var veldig på så jeg lot meg overtale til å suge ham. Han kom i munnen min og jeg svelget, er det noen som vet om korona kan smitte via sæd? Har ikke tenkt på muligheten før i dag og er en smule nervøs. Håper på seriøse svar og ingen moralpreken. 

Anonymkode: cc76a...622

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange time hadde du kjent han før du svelget sædet hans? Jeg dømmer ikke, blir bare så kåt av spermtøser :)

Jeg hadde nok tatt en test uansett.

Anonymkode: 7a4ec...241

• Liker 4
Skrevet

Altså. Om det ikke smitter via sæd, har du uansett vært så nærme han at risikoen er reell. Ta en test! Man klarer ikke suge noen med to meters avstand 😛 

• Liker 10
Skrevet

Ta en test, eller hiv deg i 14 karantene for å vær sikker

Anonymkode: 540fd...cd3

• Liker 1
Skrevet

Skal man ta test hver gang man er nærmere fremmede enn to meter? 🤔

Anonymkode: 9dd88...63a

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal man ta test hver gang man er nærmere fremmede enn to meter? 🤔

Vel tiden har også litt å si.. hvor lenge man er innen for angitt meter

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange time hadde du kjent han før du svelget sædet hans? Jeg dømmer ikke, blir bare så kåt av spermtøser :)

Jeg hadde nok tatt en test uansett.

Anonymkode: 7a4ec...241

Betyr det noe?? Hadde vel «kjent» ham i tre-fire timer. 

Skrevet
5 minutter siden, bjone skrev:

Vel tiden har også litt å si.. hvor lenge man er innen for angitt meter

Men så lenge vedkommende ikke har påvist corona eller man selv får symptomer er det vel ikke nødvendig å teste seg?

• Liker 11
Skrevet

Korona smitter vel primært via dråpesmitte fra luftveiene, evt via berøring av steder m dråpesmitte. Sæd kommer ikke fra luftveiene, så sjansen for smitte den veien er vel ikke mulig. 

Det er ingen vits i å teste seg hvis du ikke har symptomer. En negativ test betyr ikke at du ikke er smittet. Hvis du er smittet kan det gå opptil 10 dager før du blir syk.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte en fyr fra Tinder for et par dager siden, og endte opp med å gi ham en blowjob. Hadde bestemt meg for ingen kyssing eller ligging pga koronaviruset, men han var veldig på så jeg lot meg overtale til å suge ham. Han kom i munnen min og jeg svelget, er det noen som vet om korona kan smitte via sæd? Har ikke tenkt på muligheten før i dag og er en smule nervøs. Håper på seriøse svar og ingen moralpreken. 

Hadde vel bekymret meg mer for de ikke-pandemisk sykdommene som HIV og gonore i halsen :daane:, men ja, korona viruset er visstnok også funnet i sæd, så det kan ikke utelukkes at det kan smitte på den måten.

• Liker 9
Skrevet

At du tørr...du kan få hpv virus og kjønnssykommer i munn og svelg også. Pluss kreft i hals pga hpv viruset.

Anonymkode: 2af61...8d9

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du tørr...du kan få hpv virus og kjønnssykommer i munn og svelg også. Pluss kreft i hals pga hpv viruset.

Anonymkode: 2af61...8d9

Jeg veit ikke hvor mange hundre ganger jeg har svelget, men det er en god del, fra mange forskjellige menn. Har aldri blitt syk og tror selv det er mye tryggere enn å la de komme i meg ved samleie. 

• Liker 4
Skrevet

Altså hvis han var smittet så er jo du smittet, det meste av kroppsvæsker har jo selvfølgelig virus i seg, som blod, snørr, sperm osv

• Liker 3
Skrevet

Korona kan smitte på et blunk, om du så hadde stått en meter unna ham og han hadde pustet litt tungt mot deg. Jeg ville også testet for Klamydia... Ja, man kan få det ved oralsex, i munnen. I øyet også, men der var han vel ikke.

Anonymkode: 50956...be0

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg veit ikke hvor mange hundre ganger jeg har svelget, men det er en god del, fra mange forskjellige menn. Har aldri blitt syk og tror selv det er mye tryggere enn å la de komme i meg ved samleie. 

Russisk rullett, men det kan jo gå bra det :)

Anonymkode: ce5c6...887

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Du er frisk helt til du blir syk, kjære deg.

Anonymkode: f7647...d57

• Liker 8
Skrevet

En person smittet 80% av koret under en sangøvelse. 

Hva tror du?

Anonymkode: 82a1f...dd6

• Liker 1
Skrevet
På 6.11.2020 den 21.37, AnonymBruker skrev:

Altså, noen sjanser må man jo ta her i livet. Kan ikke la en god pikk være usugd bare for at den kan være smittet. 

Skrevet
On 11/6/2020 at 9:37 PM, AnonymBruker said:

Hadde han på,seg munnbind mens du utførte jobben for ham eller?

Anonymkode: 66554...7ab

Skrevet

Og ja, SARS-co2 er tilstede i sperm. Flere studier bekrefter dette. Pga det, samt at liknende virus kan finnes i sæd opptil 3 år etter smitten, Og kan føre til infertilitet, er det igang en norsk studie som skal følge menn smittet med covid-19 og søden deres i mange år fremover. 
npr du suger puster du det inn og smitterisiko er betydelig.

Anonymkode: 66554...7ab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...