AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Jeg møtte en fyr fra Tinder for et par dager siden, og endte opp med å gi ham en blowjob. Hadde bestemt meg for ingen kyssing eller ligging pga koronaviruset, men han var veldig på så jeg lot meg overtale til å suge ham. Han kom i munnen min og jeg svelget, er det noen som vet om korona kan smitte via sæd? Har ikke tenkt på muligheten før i dag og er en smule nervøs. Håper på seriøse svar og ingen moralpreken. Anonymkode: cc76a...622 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Hvor mange time hadde du kjent han før du svelget sædet hans? Jeg dømmer ikke, blir bare så kåt av spermtøser Jeg hadde nok tatt en test uansett. Anonymkode: 7a4ec...241 4
boblevann Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Altså. Om det ikke smitter via sæd, har du uansett vært så nærme han at risikoen er reell. Ta en test! Man klarer ikke suge noen med to meters avstand 😛 10
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Ta en test, eller hiv deg i 14 karantene for å vær sikker Anonymkode: 540fd...cd3 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Skal man ta test hver gang man er nærmere fremmede enn to meter? 🤔 Anonymkode: 9dd88...63a 9
bjone Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal man ta test hver gang man er nærmere fremmede enn to meter? 🤔 Anonymkode: 9dd88...63a Vel tiden har også litt å si.. hvor lenge man er innen for angitt meter
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange time hadde du kjent han før du svelget sædet hans? Jeg dømmer ikke, blir bare så kåt av spermtøser Jeg hadde nok tatt en test uansett. Anonymkode: 7a4ec...241 Betyr det noe?? Hadde vel «kjent» ham i tre-fire timer. Anonymkode: cc76a...622
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 5 minutter siden, bjone skrev: Vel tiden har også litt å si.. hvor lenge man er innen for angitt meter Men så lenge vedkommende ikke har påvist corona eller man selv får symptomer er det vel ikke nødvendig å teste seg? Anonymkode: 9dd88...63a 11
petterm Skrevet 7. november 2020 #9 Skrevet 7. november 2020 Korona smitter vel primært via dråpesmitte fra luftveiene, evt via berøring av steder m dråpesmitte. Sæd kommer ikke fra luftveiene, så sjansen for smitte den veien er vel ikke mulig. Det er ingen vits i å teste seg hvis du ikke har symptomer. En negativ test betyr ikke at du ikke er smittet. Hvis du er smittet kan det gå opptil 10 dager før du blir syk. 1
Jr.Garcon Skrevet 7. november 2020 #10 Skrevet 7. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte en fyr fra Tinder for et par dager siden, og endte opp med å gi ham en blowjob. Hadde bestemt meg for ingen kyssing eller ligging pga koronaviruset, men han var veldig på så jeg lot meg overtale til å suge ham. Han kom i munnen min og jeg svelget, er det noen som vet om korona kan smitte via sæd? Har ikke tenkt på muligheten før i dag og er en smule nervøs. Håper på seriøse svar og ingen moralpreken. Anonymkode: cc76a...622 Hadde vel bekymret meg mer for de ikke-pandemisk sykdommene som HIV og gonore i halsen , men ja, korona viruset er visstnok også funnet i sæd, så det kan ikke utelukkes at det kan smitte på den måten. 9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #11 Skrevet 7. november 2020 At du tørr...du kan få hpv virus og kjønnssykommer i munn og svelg også. Pluss kreft i hals pga hpv viruset. Anonymkode: 2af61...8d9 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #12 Skrevet 7. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At du tørr...du kan få hpv virus og kjønnssykommer i munn og svelg også. Pluss kreft i hals pga hpv viruset. Anonymkode: 2af61...8d9 Jeg veit ikke hvor mange hundre ganger jeg har svelget, men det er en god del, fra mange forskjellige menn. Har aldri blitt syk og tror selv det er mye tryggere enn å la de komme i meg ved samleie. Anonymkode: cc76a...622 4
Loff77 Skrevet 7. november 2020 #13 Skrevet 7. november 2020 Altså hvis han var smittet så er jo du smittet, det meste av kroppsvæsker har jo selvfølgelig virus i seg, som blod, snørr, sperm osv 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #14 Skrevet 7. november 2020 Korona kan smitte på et blunk, om du så hadde stått en meter unna ham og han hadde pustet litt tungt mot deg. Jeg ville også testet for Klamydia... Ja, man kan få det ved oralsex, i munnen. I øyet også, men der var han vel ikke. Anonymkode: 50956...be0
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg veit ikke hvor mange hundre ganger jeg har svelget, men det er en god del, fra mange forskjellige menn. Har aldri blitt syk og tror selv det er mye tryggere enn å la de komme i meg ved samleie. Anonymkode: cc76a...622 Russisk rullett, men det kan jo gå bra det :) Anonymkode: ce5c6...887 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg veit ikke hvor mange hundre ganger jeg har svelget, men det er en god del, fra mange forskjellige menn. Har aldri blitt syk og tror selv det er mye tryggere enn å la de komme i meg ved samleie. Anonymkode: cc76a...622 Du er frisk helt til du blir syk, kjære deg. Anonymkode: f7647...d57 8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 En person smittet 80% av koret under en sangøvelse. Hva tror du? Anonymkode: 82a1f...dd6 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 På 6.11.2020 den 21.37, AnonymBruker skrev: Jeg møtte en fyr fra Tinder for et par dager siden, og endte opp med å gi ham en blowjob. Hadde bestemt meg for ingen kyssing eller ligging pga koronaviruset, men han var veldig på så jeg lot meg overtale til å suge ham. Han kom i munnen min og jeg svelget, er det noen som vet om korona kan smitte via sæd? Har ikke tenkt på muligheten før i dag og er en smule nervøs. Håper på seriøse svar og ingen moralpreken. Anonymkode: cc76a...622 Altså, noen sjanser må man jo ta her i livet. Kan ikke la en god pikk være usugd bare for at den kan være smittet.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 On 11/6/2020 at 9:37 PM, AnonymBruker said: Jeg møtte en fyr fra Tinder for et par dager siden, og endte opp med å gi ham en blowjob. Hadde bestemt meg for ingen kyssing eller ligging pga koronaviruset, men han var veldig på så jeg lot meg overtale til å suge ham. Han kom i munnen min og jeg svelget, er det noen som vet om korona kan smitte via sæd? Har ikke tenkt på muligheten før i dag og er en smule nervøs. Håper på seriøse svar og ingen moralpreken. Anonymkode: cc76a...622 Hadde han på,seg munnbind mens du utførte jobben for ham eller? Anonymkode: 66554...7ab
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 Og ja, SARS-co2 er tilstede i sperm. Flere studier bekrefter dette. Pga det, samt at liknende virus kan finnes i sæd opptil 3 år etter smitten, Og kan føre til infertilitet, er det igang en norsk studie som skal følge menn smittet med covid-19 og søden deres i mange år fremover. npr du suger puster du det inn og smitterisiko er betydelig. Anonymkode: 66554...7ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå