Gjest Gjest Skrevet 1. august 2005 #1 Skrevet 1. august 2005 Hvis de åpner for at supermedlemmene kan lage sin egen tittel. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=142062 Jeg tror jeg kunne, for det må jo være gøy og ha en unik tittel
Gjest Bellatrix Skrevet 1. august 2005 #2 Skrevet 1. august 2005 Er allerede supermedlem. Må tenke på tittel. Kan bli gøy.
LilleBille Skrevet 1. august 2005 #3 Skrevet 1. august 2005 Det i tillegg til flere PMer er den eneste grunnen til å bli det.. (men tviler vel sterkt på om det blir aktuelt)
Mette Skrevet 1. august 2005 #4 Skrevet 1. august 2005 Det i tillegg til flere PMer er den eneste grunnen til å bli det.. (men tviler vel sterkt på om det blir aktuelt) ← Hva tviler du på blir aktuelt? For slik jeg leser tråden virker det som Gry vil åpne for muligheten
Gjest Madeline Skrevet 1. august 2005 #5 Skrevet 1. august 2005 Jeg kommer fremdeles ikke til å bli supermedlem. Om jeg kan få egen tittel har ingen ting å si. Jeg er her for å følge med / delta i diskusjonene og har ikke brukt for de ekstra "fristelsene" supermedlemmene har.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2005 #6 Skrevet 1. august 2005 Tror ikke jeg gidder det heller. Det var egentlig ingenting jeg føler jeg kan dra nytte av ved å bli supermedlem... Kommer det flere ting så kanskje, men det får tiden vise
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2005 #7 Skrevet 2. august 2005 Jeg ville hett Nisse men gidder ikke betale for å få fæncy kryss istedenfor firkanter vel!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 2. august 2005 #8 Skrevet 2. august 2005 Eneste grunnen til å vurdere supermedlemskap (som jeg egentlig synes er et håpløst begrep. Hva er galt med betalende medlem?) er økt plass til PM. 20 er skrekkelig lite.
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2005 #9 Skrevet 2. august 2005 Eneste grunnen til å vurdere supermedlemskap (som jeg egentlig synes er et håpløst begrep. Hva er galt med betalende medlem?) er økt plass til PM. 20 er skrekkelig lite. ← Jepp, helt enig. Det er så stress å måtte slette PMer hele tiden.
Gjest Darcy Skrevet 2. august 2005 #10 Skrevet 2. august 2005 Jeg ser fortsatt ikke at supermedlem-godene er attraktive nok til å fatte interesse for det.
Retz Skrevet 2. august 2005 #11 Skrevet 2. august 2005 Næsj, det finner jeg fullstendig uinteressant. Er på et forum hvor dette er mulig, - uten å betale for det - men gidder sjelden å benytte meg av det.
Gry Skrevet 2. august 2005 #12 Skrevet 2. august 2005 Nå er det mulig å endre tittel for supermedlemmer, om noen skulle ha lyst.
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #13 Skrevet 2. august 2005 Nå er det mulig å endre tittel for supermedlemmer, om noen skulle ha lyst. ← Hvor gjør man det? :klø: Jeg fant ingenting under Endre profil.
Mette Skrevet 2. august 2005 #16 Skrevet 2. august 2005 Hvor gjør man det? :klø: Jeg fant ingenting under Endre profil. ← Gry må gjøre det manuelt, så du kan sende en pm til henne. Remyline Moderator
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2005 #17 Skrevet 3. august 2005 Er supermedlem........... Og prinsesse.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå