AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Stenger også kontorene til psykologer? Jeg har time neste uke som jeg virkelig trenger, men aner ikke om de holder åpent eller stengt. Vet dere noe? Anonymkode: d9257...3bf
Gjest Frosendiva Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Ikke stengt tror jeg. Det sosial de stenger ned ikke helse .
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 De har sagt de ikke skal stenge ned for fysikalsk behandling, og da regner jeg med det samme gjelder all annen type behandling (tannlege, lege, psykolog), osv. Det kan hende de spør om dere kan ta timen digitalt, men helt uten tilbud mener jeg man ikke skulle være nå. Anonymkode: c1133...792
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Nei de stenger ikke ned sånt. Når pandemien var som værst i vår så hadde jeg telefontimer, og hvis det var nødvendig så kunne jeg komme på fysisk time. Men alvorlige tilfeller får fysiske timer uansett siden de er mer prioritert. Men jeg ville ha ringt opp å hørt med de på forhånd. Anonymkode: 02778...7ba
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Min behandling er kansellert, muligens det blir digitalt, men det funker ikke så bra for meg. Så det er kanskje litt ulike løsninger på hvordan det blir håndtert. Anonymkode: e7337...54d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Kan bare snakke for meg selv som jobber som psykolog i det offentlige ; vi stenger ikke ned, men gjør endel tiltak for å holde avstand osv. Noen har pasienttimer digitalt, men det er ikke alle det passer for, og da strekker vi oss langt for å få til det beste for pasienten. Anonymkode: 1d9c1...e2d 3
Humle Brumle Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Det håper jeg ikke, og det syns jeg ikke er greit heller. Ja digital er sikkert Ok for noen, men det der gidder jeg ikke igjen. Men jeg tror ikke det skjer heller. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Stenger også kontorene til psykologer? Jeg har time neste uke som jeg virkelig trenger, men aner ikke om de holder åpent eller stengt. Vet dere noe? Anonymkode: d9257...3bf Enns å lenge går de som normalt i hvert fall i Vestfold og Telemark. Jeg var på DPS så sent som i dag, etter nye retningslinjer var på plass også på lokalt nivå, og DPS fortsetter som før. Anonymkode: b5f88...cee
MortenMinstelønn Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, Humle Brumle skrev: Det håper jeg ikke, og det syns jeg ikke er greit heller. Ja digital er sikkert Ok for noen, men det der gidder jeg ikke igjen. Men jeg tror ikke det skjer heller. Greit. Da håper jeg alle har notert - ja, du også - at Humle Brumle ikke gidder dette en gang til. 2
Gjest Wilma89 Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 Kan ikke snakke for alle, men kontoret jeg jobber på fortsetter som før
Humle Brumle Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Greit. Da håper jeg alle har notert - ja, du også - at Humle Brumle ikke gidder dette en gang til. Hø? 2
MortenMinstelønn Skrevet 6. november 2020 #12 Skrevet 6. november 2020 23 minutter siden, Humle Brumle skrev: Hø? Hæ?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #13 Skrevet 6. november 2020 Jeg var hos psykologen igår, og da sa hun at de måtte prøve og begrense antall personer på klinikken samtidig, og at pasientene kunne oppleve at det gikk litt lenger tid mellom behandlingene. Hun sa også at de ville ringe pasientene sånn at vi også vil få tlf timer. For meg går dette fint, og jeg vil tro at de vurderer hvem som ikke kan hoppe over en time og hvem som kan. Anonymkode: 02a40...d7e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #14 Skrevet 6. november 2020 Jeg går til privatpraktiserende med avtale. Hun har timer som normalt. Anonymkode: 61250...2ed
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #15 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, MortenMinstelønn skrev: Greit. Da håper jeg alle har notert - ja, du også - at Humle Brumle ikke gidder dette en gang til. Hold deg til trådens tema og ikke gidd å komme med sånne tåpelige kommentarer som gjør at tråden sporer av! Anonymkode: 7eae6...b20 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #16 Skrevet 6. november 2020 Jeg er ikke psykolog, men jobber i oppfølgingstjenesten for psykisk helse. Vi må begrense hvor mange som har time samtidig så det ikke blir for fullt på venterom o.l. Vi prøver å ta en del timer som rusleturer, og noe over telefon. Så noen opplever litt færre fysiske timer, Men alle skal ha et samtaletilbud på samme antall ganger pr uke/mnd som før korona. Og vi må være veldig nøye med hygiene - sprite før og etter hver bruker etc Anonymkode: 403d4...cb1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #17 Skrevet 6. november 2020 Ts, slik nedstengning som det var i mars blir det ikke denne gangen. Om du ikke vil ha telefontime er det lov å be om online-time slik at dere ser hverandre, det er også lov å spørre om det er mulig for en tur-time! Det har jeg med min psykolog, det er ikke det samme som en time på et kontor, men det er likevel et veldig godt tilbud som jeg er ekstremt glad for å få tilbud om! Anonymkode: 7eae6...b20
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #18 Skrevet 6. november 2020 Jeg har ikke fått noen annen beskjed enn at jeg har time som vanlig. Vet at det har vært noen i år som har hatt time utendørs og noen har hatt telefontimer. Tidligere i år fikk jeg valg mellom telefontime og møte på kontoret. Hadde vel en 2-3 telefontimer da. Men det var mitt eget valg. Ring inn og spør. Da er du garantert riktig svar. Anonymkode: fb30d...078
MortenMinstelønn Skrevet 6. november 2020 #19 Skrevet 6. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hold deg til trådens tema og ikke gidd å komme med sånne tåpelige kommentarer som gjør at tråden sporer av! Ja, kutt av mitt hode for litt humor.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #20 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, MortenMinstelønn skrev: Ja, kutt av mitt hode for litt humor. Humor kan du ha i andre tråder enn slike! Det er faktisk ganske mange der ute som sliter til vanlig og når vi nå må stenge det meste ned på nytt sliter disse enda mer, tenk litt på det er du snill, så kanskje du finner ut at det beste er å bruke «humoren» din i litt mer passende tråder! Anonymkode: 7eae6...b20 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå