AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Aller først vil jeg si at dette ikke har noe med pandemien og gjøre. Noe jeg igjen håper snart for en vaksine mot. Og at jeg tar hensyn for de rundt meg, og tenker på de syke som kan være mest utsatt. Men hjemmekontor igjen passet meg utmerket nå. Jeg JUBLET inni meg da vi fikk ny beskjed. Jeg har slitt kronisk med en sykdom over lengre tid, og jeg har vært ekstremt trøtt og sliten i det siste (jobber 100%, men er sjeldent syk eller sykemeldt). Hjemmekontor gjør at jeg vet jeg sakte men sikkert kan bygge meg opp igjen. Sliter også med irritabeltarm, så deilig å være nærheten av toalett når jeg er hjemme. På jobb anspenner jeg meg mer. Ikke pågrunn av mistrivsel (tvert om, liker mine kollega veldig godt), men jeg er alltid litt anspent og er en menneske pleaser, og klare aldri å slappe helt av. Nå får jeg puste litt ut igjen, kjenner hver en celle i kroppen slappes av igjen. Denne gang skal benytte tiden hjemme på en mer effektiv og positiv måte. Jeg liker jobben min og oppgavene mine, da jeg har en god flyt og driv der. Men nå får jeg tid til fokusere mer på kostholdet pga magen og min kroniske sykdom nå som jeg må være mer hjemme. Flere som jublet at det blir hjemmekontor igjen? PS. Jeg kommer nok til å savne kontoret og gjengen på kontoret. Anonymkode: 94e89...9dc
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Jeg føler det på samme måte som deg. Jeg er gravid i uke 9, så er ganske kvalm, kaster opp, går masse på do. Med hjemmekontor kan jeg spise når det passer meg, og legge meg på sofaen litt hvis jeg trenger det. Hadde nok spurt om delvis hjemmekontor dersom vi ikke hadde det fått pålagt. Anonymkode: 69c6c...bc7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Nå har jeg hatt så mye hjemmekontor jeg vil siden mars, men jeg synes det er helt nydelig. Håper vi aldri tvinges tilbake til kontoret igjen. Anonymkode: c9dc1...603
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Skjønner tankegangen din godt. Men vi har plassen til det. Med det menes at jeg tenker at de som ikke har så mange andre steder enn senga å jobbe i, kanskje ikke nyter så godt av hjemmekontor. Jeg drømmer meg av og til tilbake til nedstengingen. Jeg var glad når ting åpnet igjen, men det var jammen meg også nydelig å ha ekstra tid til ungene 🤩😍 Anonymkode: 0e44e...46f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Jeg synes også hjemmekontor er helt nydelig. Jobber mye mer effektivt hjemme enn på kontoret også, der det er mye forstyrrelser i åpent landskap. Anonymkode: 197ba...003 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Hjemmekontor er flott, men det går klart utover arbeidet - blir sittende på KG blant annet, hadde jeg aldri gjort på kontoret 😄 Anonymkode: c5e8b...8bf 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Jeg jubler for at jeg nå slipper press om å møte fysisk på jobb. Jeg er gravid, og MÅ ta kollektivt for å komme til jobb, og det er ubehagelig mtp smittefare. Fulle busser her jeg bor. Jeg er også superduperintrovert, og blir veldig sliten av det åpne landskapet på jobb. Men: jeg synes det er leit for alle dem som har jobben som eneste sosiale arena. De som er enslige, som nå verken skal få treffe folk på jobb eller ellers. Det må være kjempetungt. Anonymkode: 0e7e9...acc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå