AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Er jeg en arrogant f"tte fordi jeg har orden på økonomien og ønsker at ny partner også har det?.. Anonymkode: b34c7...010
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Hva er det med disse narsissist trådene?! Anonymkode: b4578...74d 18
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med disse narsissist trådene?! Anonymkode: b4578...74d Spørsmålet var.. Ikke om jeg er narsissist.. Men om det er ok fordi jeg har en viss inntekt og forvente det samme av en evt ny partner.. Er det heftig å forvente at ny partner ligger i samme inntektsregion, eller i det minste er gjeldfri når man selv er det. Jeg vil betale for meg selv, vil ha partner som vil betale for seg selv-- Så jeg tenker ikke at jeg er narsissist, men realist.. Altså.. jeg er student men tjener mye på innvesteringer.. Skal jeg lyve for å ikke tiltrekke meg en golddigger? Anonymkode: b34c7...010
Loff77 Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet var.. Ikke om jeg er narsissist.. Men om det er ok fordi jeg har en viss inntekt og forvente det samme av en evt ny partner.. Er det heftig å forvente at ny partner ligger i samme inntektsregion, eller i det minste er gjeldfri når man selv er det. Jeg vil betale for meg selv, vil ha partner som vil betale for seg selv-- Så jeg tenker ikke at jeg er narsissist, men realist.. Altså.. jeg er student men tjener mye på innvesteringer.. Skal jeg lyve for å ikke tiltrekke meg en golddigger? Anonymkode: b34c7...010 Hvorfor komme inn på inntekt i samtaler i hele tatt? Liker oppegående folk med orden på økonomien, hva de tjener gir jeg f i;) 10
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Hvis du legger det fram på en sånn måte så er du en arrogant f*tte ja. Kontroll på økonomi er vesentlig for de fleste oppegående mennesker. Hva man tjener derimot spiller ingen rolle for meg i alle fall. Folk som skryter av at de har god økonomi er usmakelig. Anonymkode: 9bcd7...33f 15
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Det er helt innafor. Anonymkode: 1735c...05a 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Vi har alle ting vi ser etter. Jeg har sære seksuelle ønsker overfor en partner, men er neppe hverken kuk eller fitte pga det. Anonymkode: 547bf...e23
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med disse narsissist trådene?! Anonymkode: b4578...74d Det lurer jeg også på 😂 Anonymkode: 0057a...04b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #9 Skrevet 10. november 2020 Du kan være så rik du bare vil, men jeg ville aldri vært sammen med en så selvopptatt - men samtidig usikker - person med så ekkelt språk. Anonymkode: 1ff25...d6a 9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #10 Skrevet 10. november 2020 Alle personlige preferanser er ok. Det er kanskje ikke alle du kan si høyt uten å være drittsekk, men du kan likevel selektere som du vil. Anonymkode: c69f4...e5b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #11 Skrevet 10. november 2020 On 11/6/2020 at 1:31 AM, AnonymBruker said: Er jeg en arrogant f"tte fordi jeg har orden på økonomien og ønsker at ny partner også har det?.. Anonymkode: b34c7...010 Jepp. Som heller kke har helt orden på språket. "jeg rich bitch"? You go girl! Anonymkode: 28490...a78 4
Pappi Skrevet 10. november 2020 #12 Skrevet 10. november 2020 På 6.11.2020 den 2.18, AnonymBruker skrev: Spørsmålet var.. Ikke om jeg er narsissist.. Men om det er ok fordi jeg har en viss inntekt og forvente det samme av en evt ny partner.. Er det heftig å forvente at ny partner ligger i samme inntektsregion, eller i det minste er gjeldfri når man selv er det. Jeg vil betale for meg selv, vil ha partner som vil betale for seg selv-- Så jeg tenker ikke at jeg er narsissist, men realist.. Altså.. jeg er student men tjener mye på innvesteringer.. Skal jeg lyve for å ikke tiltrekke meg en golddigger? Anonymkode: b34c7...010 Selvfølgelig kan du sette akkurat hvilke krav du vil til en fremtidig partner. Men jeg tror ikke det blir lett for deg å finne kjærligheten på den måten. Å forvente at fremtidige partnere har orden på økonomien er en ting, men å forvente ett visst inntektsnivå.. Da er det nesten så du snur flisa og blir golddigger selv. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #13 Skrevet 10. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Som heller kke har helt orden på språket. "jeg rich bitch"? You go girl! Anonymkode: 28490...a78 fåk it Anonymkode: 18fa2...61c 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #14 Skrevet 10. november 2020 På 6.11.2020 den 1.31, AnonymBruker skrev: Er jeg en arrogant f"tte fordi jeg har orden på økonomien og ønsker at ny partner også har det?.. Anonymkode: b34c7...010 Føler du et behov for skrøyt eller noe slikt? Og hva er det med ordbruken din?🤣 Så unødvendig å stille et spørsmål på den måten der, skriker jo "HALLO gi meg oppmerksomhet", hvis du har lite å gjøre, så kan jeg råde deg til å gå en tur ut å få luftet hodet litt. kanskje du tenker litt klarere da før du lager meningsløse tråder🤦♀️ Rich Bitch - vanligvis ung dame som får mye penger og er litt show off med penger, biler, status osv. regner med du vet selv om du gjør noe av dette. Anonymkode: 697b9...bf4 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #15 Skrevet 10. november 2020 Å fy f... Her var det mange sjalu kjerringer som er avhengig av mannen sin inntekt, eller barnebidrag og barnetrygd. Det må det være, for hva er det egentlig ts skriver som er så stygt? Skjerp dere! Anonymkode: d2e1c...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #16 Skrevet 10. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan være så rik du bare vil, men jeg ville aldri vært sammen med en så selvopptatt - men samtidig usikker - person med så ekkelt språk. Anonymkode: 1ff25...d6a Amen Anonymkode: 38972...30e 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #17 Skrevet 11. november 2020 Har selv ordnet økonomi, men folk som trekker frem status som sin viktigste preferanse er turn-off for min del, da det vitner om et banalt lverdisyn. Type menneske som må kjøpe ny bil fordi at naboen har gjort det. Anonymkode: 7b376...d3c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #18 Skrevet 16. november 2020 Oj, denne tråden var et godt eksempel på å være preget av janteloven. Anonymkode: 9fcc4...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #19 Skrevet 16. november 2020 På 6.11.2020 den 1.31, AnonymBruker skrev: Er jeg en arrogant f"tte fordi jeg har orden på økonomien og ønsker at ny partner også har det?.. Anonymkode: b34c7...010 Du ønsker svar fra KG på om du er en arrogant f"tte... Ok. Anonymkode: d7f6a...02a
Slitenmamma Skrevet 16. november 2020 #20 Skrevet 16. november 2020 Jeg tenker at du kan absolutt ha preferanser om en partner med like god økonomi som deg selv. Slik er jeg selv. Men hvordan fremgangen din er for å få vite det, er kanskje det viktigste for mange av oss som har svart deg. Og hvordan du oppfører deg etter at du har funnet ut at den du dater ikke har like god økonomi har nok også noe å si. Ut i fra hvordan du ordlegger seg så tolker jeg det slik at du har hatt endel negative opplevelser i seleksjon prosessen for å si det slik. Jeg tenker at man ikke snakker økonomi på 1 eller 2 daten om du er mann eller kvinne. Men etter det kan man begynne å lure ut litt info om den økonomiske situasjon. Og passer ikke fyren for deg, så er det vel bare å si på en pen måte at du ikke føler dere viber helt og move on.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå