AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 I mars ble jeg kjempesyk, angar jeg fikk corona. Da var det ikke testing av de som var syke. Siden det føler at jeg får influensa av og på hver mnd. Om ikke hver mnd, har jeg hatt influensa ca 4 ganger siden juli. Mye vondt i magen og i hodet. Løs mage og.. Pleide trene men nå har jeg stoppet helt opp pga dette. Kjenner meg kjempesliten. Tar stadig tester når jeg får mye feber, 38,5 har jeg hatt nå i en uke og tok korona test i dag. Hva er dette for noe da?? Pleide aldri å bli syk før. Anonymkode: 12df6...0fe
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Det er blitt tatt virustest som har bekreftet at du har hatt 4 influensavirus siden juli, eller er dette noe du bare tror? For om du bare tror det så stemmer det garantert ikke. Det var ikke influensasesong i sommer og tidlig høst heller for den del, og det er høyst usannsynlig at man skal greie å få hele 4 ulike influensavirus i seg i løpet av noen måneder. Men uansett bør du gå til legen. Anonymkode: 2ed0a...8ec
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Hypokondri. Anonymkode: 93eb0...583
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Man kan få influensalignende symptomer av mye. Kraftige forkjølelser f.eks. Det kan være litt forskjellig, du bør absolutt dra til legen (i alle fall starte med en videosamtale, for å finne ut hvordan de kan ta tester av deg når du "alltid" har symptomer). Anonymkode: 4adfe...d9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå