AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Jeg og en til samarbeider om en masteroppgave. Pga Corona så er det blitt at vi ikke har anledning til å jobbe fysisk sammen. Så jeg lurer på: Finnes det en type "mappe" hvor vi kan lagre ting dokumenter (kan være både Word, Excel eller PowerPoint dokumenter. Et sted hvor vi kan laste opp dokumenter og lese hver andres tekst, selv om vi bor flere titalls mil fra hverandre. Anonymkode: 09711...254
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Google drive Anonymkode: 728a1...d2f
Skorpion91 Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Har studiestedet office 365? Med onedrive kan dere redigere dokumentet samtidig. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 9 minutter siden, Skorpion91 skrev: Har studiestedet office 365? Med onedrive kan dere redigere dokumentet samtidig. Ville gått for denne løsningen, og spesielt hvis dere er vant med å jobbe med office-applikasjoner. Det er enklere å forholde seg til det man er vant til, og siden jeg selv har masse erfaring med dokumenthåndtering i word, går det også raskere å skrive oppgaver sammen, redigere, formatere, kommentere etc. Google docs har eksempelvis ikke plugin for Mendeley (tror jeg), som vi brukte for automagisk referansehåndtering i oppgaven. Sjukt lett å bare legge inn artiklene i Mendeley, og legge inn en plugin i word som gjorde at referansene ble helt riktig. Anonymkode: 40296...b82
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 onedrive.com Anonymkode: d7bab...dc1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 Vi brukte google docs til å skrive sammen i, og dropbox for å dele filer/vedlegg med hverandre. Anonymkode: af3ec...8c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå