Gå til innhold

Er han uinteressert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en kar på tinder forleden. Vi har hengt to ganger, og klikket greit. Vi skulle møtes hjemme hos meg i går, men han sendte melding og sa han var veldig sliten etter en lang dag på jobb og at det ikke hadde noe med at han ikke ville møte meg, men han trodde ikke han var så godt selskap. Ble litt skuffet siden jeg hadde blitt klar og bakt muffins, så svarte bare "Neida, ingen problem🙈". Vi avtalte ikke å møtes en annen dag heller, så ble litt usikker på om jeg burde ta kontakt eller bare vente på om han skal ta kontakt. Og tenker kanskje på om svaret mitt ble litt kort/kaldt, men han avlyste tross alt 1 time før vi skulle møtes. 

Er så dårlig på å tolke folk. Hva tenker dere? 🤔

Anonymkode: 3d7c5...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du ikke så god til å forstå folk?

Anonymkode: 14298...980

Skrevet

Litt dårlig gjort å avlyse bare 1 time før. Jeg hadde blitt superskuffet over det. Han klarte vel å se at det bar den veien litt tidligere. Er du interessert i han, så vent i alle fall til i morgen før du sender melding. Da kan du høre hvordan det går og om han er bedre. Og så kan du spørre rett ut om han har lyst til at dere møtes igjen. Da får du svar og slipper all grubling og analysering.

Anonymkode: faa79...cf1

• Liker 2
Skrevet

Han ville vel se om han følte seg litt mer opplagt etter en stund etter jobb for å orke å komme til deg, og derfor fikk du sen beskjed.. kanskje ??  Putt muffinsen i fryseren og spar dem til en annen dag.

Anonymkode: dbfb4...ee2

• Liker 1
Skrevet

Han er en sånn som ikke orker å ta seg sammen og holde avtaler fordi han er litt trøtt. Dette blir du å få se mer av hvis du satser på han. Samme med folk som ikke tør å smake på ukjent mat, selv om verten har brukt lang tid på å tilberede det. Uhøflig, rett og slett. 

Anonymkode: b4bfd...62b

• Liker 10
Skrevet

Har møtt opp både fyllesyk, uten å ha sovet og syk (før korona selvsagt) når jeg har vært veldig interessert i enkelte menn. På seg selv kjenner man andre, dette er grunnen til at jeg blir skuffet og lei meg når noen avlyser for småting, og grunnen til at jeg da tolker de som ikke interessert og går videre. Som regel har jeg hatt rett og, han som «følte seg litt forkjølet men gjeeerne ville ta det igjen snart ❤️« var tidenes player. 

Anonymkode: 870c2...bb3

• Liker 4
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en kar på tinder forleden. Vi har hengt to ganger, og klikket greit. Vi skulle møtes hjemme hos meg i går, men han sendte melding og sa han var veldig sliten etter en lang dag på jobb og at det ikke hadde noe med at han ikke ville møte meg, men han trodde ikke han var så godt selskap. Ble litt skuffet siden jeg hadde blitt klar og bakt muffins, så svarte bare "Neida, ingen problem🙈". Vi avtalte ikke å møtes en annen dag heller, så ble litt usikker på om jeg burde ta kontakt eller bare vente på om han skal ta kontakt. Og tenker kanskje på om svaret mitt ble litt kort/kaldt, men han avlyste tross alt 1 time før vi skulle møtes. 

Er så dårlig på å tolke folk. Hva tenker dere? 🤔

Anonymkode: 3d7c5...b67

Han avlyser 1 time før møtet og grunnen er at han er for trøtt til og møtes? Om han i så fall er interessert og gjør noe sånt, så er ihvertfall ikke det noe bra tegn. Da er han i så fall rimelig ansvarsløs.

Anonymkode: aa62d...4dd

Skrevet

Enten er han ikke interessert, eller så har han en psykisk funksjonsnedsettelse.

Skrevet

Gud for noen svar. Jeg ville ha ventet å sett om han tar kontakt og spør om å møtes igjen..inntil da ikke foreta deg noe... frys ned muffinsene. Ellers spis dem med god samvittighet..og bak nye neste gang. 

Skrevet

Jeg har ett råd.

Forhør deg med den personen du vet har mest kjærlighet, så får du det beste rådet som finnes.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ett råd.

Forhør deg med den personen du vet har mest kjærlighet, så får du det beste rådet som finnes.

Dårlig råd. Er denne personen i et godt forhold, vet han/hun ingenting om det å være singel på nettdating!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dårlig råd. Er denne personen i et godt forhold, vet han/hun ingenting om det å være singel på nettdating!

Snakker om en som har mye kjærlighet, om den er i forhold eller ei spiller ingen rolle.

Du har tydeligvis ikke nye kjærlighet, da hadde du forstått at det var et godt råd.

• Liker 1
Skrevet

Mye

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snakker om en som har mye kjærlighet, om den er i forhold eller ei spiller ingen rolle.

Du har tydeligvis ikke nye kjærlighet, da hadde du forstått at det var et godt råd.

Nettdating har ikke noe med kjærlighet å gjøre. Jeg har mye kjærlighet, men har en sunn skepsis til spillet på datingmarkedet.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettdating har ikke noe med kjærlighet å gjøre. Jeg har mye kjærlighet, men har en sunn skepsis til spillet på datingmarkedet.

All kommunikasjon med andre mennesker har alt med kjærlighet å gjøre. Har man kjærlighet så forstår man, har man ikke så bare dømmer man. Fordi man ikke forstår.

Og hvis du tror nettdating ikke har noe med å forstå andre mennesker.

Så ønsker jeg deg bare lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer meg på om mange av de som svarer i denne tråden er singel selv, for i såfall er det ikke rart at de er single. 

Om man skal være i et forhold med noen er det en egenskap som er kjempeviktig både for å få forhold (selv om noen ser ut til å få kjæreste selv om de ikke innehar egenskapen, men da ender opp med kortvarige forhold) og for at forholdet skal vare lenge, og den egenskapen er fleksibilitet. 

Når man akkurat har truffet noen og ikke kjenner vedkommende er dater etter jobb veldig stress dersom man er sliten, fordi man på daten ønsker å vise seg fra sin beste side og det krever at man har litt energi. Det hørtes ut som en god grunn til å avlyse at han var ekstra sliten, men han kunne selvsagt sagt ifra litt før. Når man blir godt kjent så kan man kanskje møtes på sånne ettermiddager der man er ekstra sliten fordi man kan legge seg ned og sove på sofaen til partneren. Det er titt og ofte jeg må ha meg en god ettermiddagslur når jeg besøker kjæresten min for eksempel.

Anonymkode: 435c6...aa9

Skrevet

Kan godt være det stemmer at han var sliten. Men, jeg hadde latt han tatt kontakt. Hadde ikke spurt om noe om hvordan det går.

Anonymkode: 05972...011

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer meg på om mange av de som svarer i denne tråden er singel selv, for i såfall er det ikke rart at de er single. 

Om man skal være i et forhold med noen er det en egenskap som er kjempeviktig både for å få forhold (selv om noen ser ut til å få kjæreste selv om de ikke innehar egenskapen, men da ender opp med kortvarige forhold) og for at forholdet skal vare lenge, og den egenskapen er fleksibilitet. 

Når man akkurat har truffet noen og ikke kjenner vedkommende er dater etter jobb veldig stress dersom man er sliten, fordi man på daten ønsker å vise seg fra sin beste side og det krever at man har litt energi. Det hørtes ut som en god grunn til å avlyse at han var ekstra sliten, men han kunne selvsagt sagt ifra litt før. Når man blir godt kjent så kan man kanskje møtes på sånne ettermiddager der man er ekstra sliten fordi man kan legge seg ned og sove på sofaen til partneren. Det er titt og ofte jeg må ha meg en god ettermiddagslur når jeg besøker kjæresten min for eksempel.

Anonymkode: 435c6...aa9

Eh ja. Dette er vel et forum for single som kan disktuere dating og det å være singel?

• Liker 1
Skrevet

Du må nesten vurdere hvor mye du vil følge opp en relasjon der han kan komme til å avlyse en time før fordi han er litt trøtt. Er ikke vi alle litt trøtte om dagen? Siden det var han som avlyste syns jeg det er han som skal foreslå et nytt møte.

Anonymkode: d056c...515

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må nesten vurdere hvor mye du vil følge opp en relasjon der han kan komme til å avlyse en time før fordi han er litt trøtt. Er ikke vi alle litt trøtte om dagen? Siden det var han som avlyste syns jeg det er han som skal foreslå et nytt møte.

Anonymkode: d056c...515

Helt enig! Jeg hadde faktisk tolket ikke interesse hvis en mann avlyste rett før fordi han var trøtt og ikke samtidig avtalte nytt møte. Blir det stille etter en slik avlysning, følger han ikke opp og er mest sannsynlig ikke interessert. Og er han interessert, bør han ganske raskt snart komme på banen med i alle fall litt kommunikasjon og meldinger. Dating handler om å holde relasjonen varm, det går ikke at det er varmt-kaldt, da fader det ut.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...