Sjela Skrevet 7. januar 2021 #381 Del Skrevet 7. januar 2021 Det er veldig forståelig at du ikke klarer å jobbe i dag @vrettil du får situasjonen avklart. En svangerskapsblødning er alltid skremmende, og det kan jo være så mangt som forårsaker dette. Har du fått kommet gjennom til legen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 7. januar 2021 #382 Del Skrevet 7. januar 2021 Ånei @vret dette var veldig kjedelig å lese. Jeg skjønner godt at du ikke orker å jobbe i dag. Jeg ville brukt egenmelding både i dag og i morgen. Jeg har også opplevd bløding og jeg ble så redd at jeg tok meg fri fra jobb. Hadde ikke sjans til å jobbe når jeg var så redd og lei meg. Heldigvis viste det seg å være knyttet til skjøre slimhinner. Jeg håper det gjelder deg også ❤️ du må huske at svangerskapsblødninger er veldig normalt og som @Sjelasier kan det var utrolig mangt som forårsaker det. Tenker på deg!! Håper og tror virkelig dette går bra! ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaHI Skrevet 7. januar 2021 #383 Del Skrevet 7. januar 2021 vret skrev (54 minutter siden): Jeg blør 😭 Er 11+5 i dag. Merket i går ettermiddag at jeg var litt fuktig på en måte, men har hatt endel økt utflod så tenkte ikke noe over det. Har jo også hjemmekontor med joggebukse-uniform, så tenkte jeg kanskje var blitt litt svett. Gikk på do ca 17 og da hadde jeg blødd gjennom trusa.. Hadde ingen smerter. Så virket det som det roet seg. Blødde litt mer senere, men når jeg la meg var det mer brunt enn rødt. Også i dag tidlig var det mer brukt på papiret enn rødt friskt.. Prøver å komme gjennom til legen, vet de har hvertfall 1 ULaparat det. Gynekologen har fått beskjed om å ringe meg i morgen (hun jobber ikke i dag 😞) Jeg sjekket notatene mine fra forrige graviditet og fikk litt sjokk. Visste jeg hadde hatt endel blødninger da også, men det var så mange som 15!! Og flere før den uken jeg er i nå.. Jeg var på UL når jeg var 8+6 og da var alt fint.. Er helt knust inni meg... Vet ikke om jeg orker jobbe i dag.. hva hadde dere gjort? Føler meg helt tom, sliten og på gråten konstant.. Krysser fingrene for deg❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 7. januar 2021 #384 Del Skrevet 7. januar 2021 Takk for gode ord dere ❤️ Tok 1 time, men jeg kom gjennom og fikk time halv12. Gruer meg så sykt.. Er 1 lege på mitt legekontor med ULaparat, og fikk heldigvis tid hos han. Ellers hadde jeg sikkert fått hos gynekologen jeg går til kontroll hos (spesialistsenter annet sted) imorgen. Men jo før jo bedre... Nå har jeg gjort det jeg Må jobbmessig, avlyst møter og logger av.... Skal se GMN og forsøke å tenke på noe annet til jeg må gå.. Jeg hadde jo 15 blødninger og endel UL-oppfølging forrige graviditet, så skulle tro man ble vant til det. Men aldri. Like grusomt hver gang. Forrige graviditet mente de det kanskje var på grunn av celleforandringer. Og det hadde jeg jo, så ble konisert. Så da tenkte jeg at jeg ikke skulle oppleve noe særlig blødninger denne gangen.. Men det er tydligvis ikke slik jeg funker.. Håper bare så Veldig det er en "vanlig" blødning... ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 7. januar 2021 #385 Del Skrevet 7. januar 2021 Et lite bankende hjerte og en superaktiv baby ❤️ Perfekte mål ift hvor langt jeg er på vei. Herregud så lettet og takknemlig og lykkelig ❤️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 7. januar 2021 #386 Del Skrevet 7. januar 2021 (endret) Så fantastisk @vret, Fint at du fikk sjekket det så raskt. Endret 7. januar 2021 av Elsoo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 7. januar 2021 #387 Del Skrevet 7. januar 2021 vret skrev (Akkurat nå): Et lite bankende hjerte og en superaktiv baby ❤️ Perfekte mål ift hvor langt jeg er på vei. Herregud så lettet og takknemlig og lykkelig ❤️ Åååh😭❤så fantastiske nyheter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 7. januar 2021 #388 Del Skrevet 7. januar 2021 Åå fantastisk å høre ❤️ nå ble jeg veldig glad!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 7. januar 2021 #389 Del Skrevet 7. januar 2021 Dere er så gode 🥰 Så fint å ha noen å gråte og juble med som forstår! Han kunne ikke se noe galt, så da er det vel bare slik at jeg har blødninger når jeg er gravid. Stålsetter meg for flere utover, men så lenge alt er bra med mini er det helt greit ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 7. januar 2021 #390 Del Skrevet 7. januar 2021 Sjela skrev (14 timer siden): Ok ok det eneste av mage som har kommet her er en oppblåst en 🤪 håper dette svangerskapet går greit og er fort overstått. Var jo så stort første gangen, nå misliker jeg det bare og ser mer frem til å være ferdig for alltid 😅 Jada, jeg ble ikke lei meg eller tok meg nær av det, vi er kun 8 stk på kontoret, så har god kontakt med alle 😃 og det er faktisk ingen tvil.... heldigvis ikke så mange andre som har sett det, eller de tør kanskje ikke å spørre! Nå gleder meg bare til i morgen å få en ul og er alt bra da, så skal jeg sprekke det på jobben 🥰 skal også ta med kake, da jeg har fått tilbud om fast jobb, så blir det kanskje en veldig trivelig dag for kollegaene 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 7. januar 2021 #391 Del Skrevet 7. januar 2021 vret skrev (29 minutter siden): Dere er så gode 🥰 Så fint å ha noen å gråte og juble med som forstår! Han kunne ikke se noe galt, så da er det vel bare slik at jeg har blødninger når jeg er gravid. Stålsetter meg for flere utover, men så lenge alt er bra med mini er det helt greit ❤️ Åååhhh!!!!! Så glad jeg ble nå 😍 godt å høre at det «kun» var blødning! Det er så skremmende når det står på og forstår godt frustrasjonen din ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 7. januar 2021 #392 Del Skrevet 7. januar 2021 Åh så snilt av deg @Håkkimom og gratulerer med fast jobb! ❤ Lykke til på UL i morgen 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaHI Skrevet 7. januar 2021 #393 Del Skrevet 7. januar 2021 vret skrev (1 time siden): Et lite bankende hjerte og en superaktiv baby ❤️ Perfekte mål ift hvor langt jeg er på vei. Herregud så lettet og takknemlig og lykkelig ❤️ Såå godt å høre🤩❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 7. januar 2021 #394 Del Skrevet 7. januar 2021 Åhh, det var godt å høre at alt var bra, Vret! 🥰 Syns første trimester er så grusomt, føler jeg venter på dårlige nyheter hver dag. Jeg skal på ultralyd neste uke, og jeg gruer meg så, for jeg har en urolig følelse. Dette svangerskapet er så annerledes enn sist, og i dag har jeg i tillegg mistet en del symptomer... Så jeg er så redd vi får dårlige nyheter til uka. Er det noen av dere som har fått ha med mannen inn på ultralyd? Eller er det helt uaktuelt mtp Covid-19? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 7. januar 2021 #395 Del Skrevet 7. januar 2021 Sjela skrev (8 timer siden): Åh så snilt av deg @Håkkimom og gratulerer med fast jobb! ❤ Lykke til på UL i morgen 🤗 Tusen takk ❤️ skal holde dere oppdatert 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 7. januar 2021 #396 Del Skrevet 7. januar 2021 Skjønner hva du mener @Pinto2013... i dag har jeg følt meg ganske så bra første halvdel av dagen. Orket å gjøre litt husarbeid som mannen stort sett har tatt seg av siste måneden 🙈 jeg er også veldig spent på UL når jeg er 12+0. Det blir den 20. Januar. Foreløpig sto det at jeg kunne ha med maks 1 person med meg og at vi selvsagt ikke kunne ha noen symptomer, men dette avhenger nok veldig hvor i landet man befinner seg for øyeblikket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 8. januar 2021 #397 Del Skrevet 8. januar 2021 14 hours ago, Pinto2013 said: Åhh, det var godt å høre at alt var bra, Vret! 🥰 Syns første trimester er så grusomt, føler jeg venter på dårlige nyheter hver dag. Jeg skal på ultralyd neste uke, og jeg gruer meg så, for jeg har en urolig følelse. Dette svangerskapet er så annerledes enn sist, og i dag har jeg i tillegg mistet en del symptomer... Så jeg er så redd vi får dårlige nyheter til uka. Er det noen av dere som har fått ha med mannen inn på ultralyd? Eller er det helt uaktuelt mtp Covid-19? ❤️ Så enig! Gleder meg så enormt til jeg begynner å kjenne mini, da blir det hvertfall litt enklere 🥰 selvom det jo er bekymringer egentlig hele veien... Jeg fikk ha med mannen inn på privat ultralyd. Men tror ikke han får være med på OUL.. Ring og hør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 8. januar 2021 #398 Del Skrevet 8. januar 2021 Hjelpe meg! I dag er jeg skikkelig kvalm igjen 🤢 kanskje nerver altså! Men spiste brødskive med leverpostei, og det funker tydeligvis ikke så godt 😂 spist gulost de siste dagene og det går bra 🙊 nå kan ikke klokka gå fort nok til jeg har time, er såååå spent ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 8. januar 2021 #399 Del Skrevet 8. januar 2021 Håkkimom skrev (38 minutter siden): Hjelpe meg! I dag er jeg skikkelig kvalm igjen 🤢 kanskje nerver altså! Men spiste brødskive med leverpostei, og det funker tydeligvis ikke så godt 😂 spist gulost de siste dagene og det går bra 🙊 nå kan ikke klokka gå fort nok til jeg har time, er såååå spent ❤️ lykke til 🤞🏼🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 8. januar 2021 #400 Del Skrevet 8. januar 2021 Lykke til @Håkkimom ❤️ Hvor langt er du på vei nå? Så spennende å få se den lille!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå