AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Datteren min på 12 sliter med mye hudorm og kviser/nupper. Noen som har noen bra tips for dette? Anonymkode: 1687e...5be
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Dra til legen! Ikke prøv tusen sorter før dere tar det steget, mye penger kastet bort og enda verre hud! jenta mi på 12 fikk en krem som heter Epiduo, alt så og si forsvant på en måneds tid, og merket forskjell allerede etter en uke. Anonymkode: 55ef0...5f9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Men hvordan så hun ut? Tenker kanskje legen mener det ikke er noe vits å gjøre noe med, mtp det er vanlig i den alderen. Hun ser ikke helt forferdelig ut, men masse hudormer spesielt. Så ønsker å hjelpe henne med en sunn og fin hud 🙂 Anonymkode: 1687e...5be
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Ja jeg ville ha dratt til legen, eventuelt en hudpleier om legen sier han ikke kan hjelpe. Bruker datteren din sminke? kan hende hun gjør det uten at du vet det og ikke selv vet hvor viktig det er å vaske sminken av etterpå. Min sønn på 12 år har også begynt å få litt kviser og vi bruker dermalocia ungdoms produktene deres. Det har vært til stor hjelp. Men er enig i at du ikke skal prøve masse forskjellige produkter for det kan bli verre Anonymkode: 57a04...f82
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 Takk for tilbakemeldinger 😊 Anonymkode: 1687e...5be
Rosatoast Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Datteren min på 12 sliter med mye hudorm og kviser/nupper. Noen som har noen bra tips for dette? Anonymkode: 1687e...5be Det er ganske normalt den alderen. Anbefaler 100% rene og naturlige produkter for huden. Rens, krem og toner fra LUSH f.eks (de bruker bare 100% veganske ingredienser, planter nøtter etc.)
Eryxo Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 (endret) Vi har kjøpt Dermalogica produkter for ung hud, og tenker å prøve det først. Endret 5. november 2020 av Eryxo
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 Ja jeg vet det er ganske normalt 🙂 Men vil si ang hudormer så syns jeg hun har ekstremt mye, mere enn hva jeg syns er "normalt", eller ser på andre på samme alder. Anonymkode: 1687e...5be
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 Vi dro til hudlege med vår 12åring, og han var veldig glad for at vi kom og at vi som foreldre tok tak i det. Sånne problemer skal ikke utsettes, sa han. Det vil bare føre til dårlig selvtillit, muligens sosiale problemer og ikke minst masse arr. Han skrev ut epiduo, men det gjorde bare huden sår og tørr, og virka dårlig på kvisene. Nå bruker hun zalna, og både hudormer og kviser har forsvunnet som dugg for solen:) Anonymkode: 0ec9e...420
Ulrikke Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 Clear Start-serien (mener det er det den heter) har vår 15-åring gode erfaringer med. Koster litt, men... Basiron, evt resept på EpiDuo eller tilsvarende dersom det virkelig blir ille.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 Forresten, vi prøvde selvsagt flere produktserier fra apotek først, men ingenting fungerte Anonymkode: 0ec9e...420
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå