AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Er airpods pro verdt prisen på ca 2500 kroner? Og da tenker jeg på at de kun kan brukes i 2-3 år. Levetiden følger jo batteriene. Og allerede etter ett år melder flere om at batteritiden nå er nede i 3 timer. Fra 4,5 timer da de var nye. Det vil si at de er nede i 1,5 time etter 2 års bruk. Og da nærmer vi oss en batteritid som må betegnes som ubrukelig. Men de har ellers fått svært god omtale. Så det kan likevel være verdt prisen siden bruksopplevelsen er så god. Hva synes du? Er det verdt å bruke over 2 tusen på noe som varer i 2-3 år? Er en helt vanlig forbruker, ingen tung proff-bruker. Anonymkode: e5ecd...238
newman01 Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Om det er verdt det eller ikke må du nesten avgjøre selv. Mange klarer seg med propper som koster 59kr på Biltema også. De gir jo lyd. Du kan også kjøpe trådløse propper som koster 600kr, som har god nok lydkvalitet til å dekke majoriteten av landets innbyggeres preferanse på lydkvalitet. Hva er det du vanligvis hører på da? Spotify? Tidal? Hifi-versjonen av Tidal?
Gjest hva som helst Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Jeg er svært fornøyd med mine. Bruker de ofte flere timer om dagen. Selv om det er dumt de ikke varer i kjempemange år, vil jeg likevel ha fått valuta for pengene når de etter hvert konker.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 ingenting er verdt 2500, når man blir seende helt latterlig ut av å bruke dem. Anonymkode: ef9e6...094 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå