Gå til innhold

Utrolig flaut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei herregud jeg har virkelig klart å dumme meg ut denne gangen!! Jeg har snakket lenge med en fyr fra tinder, etter en stund så begynte vi å følge hverandre på sosiale medier og det viser seg at han egetnlig ikke ser sånn super lik tinder bildene hans, tipper de nesten er typisk 10 år gamle bilder lol, Uansett når jeg tenker på han så assosierer jeg han med de bildene, jeg har jo fått snapper og selfier og sett bilder han har lagt ut, men tror bare siden vi snakket så lenge på den plattformen så har hjernen min limt det bildet fast til han. Vi har heller ikke snakket på en god stund nå da, siden jeg fikk det til å dabbe av med vilje og jeg har egentlig aldri møtt han i person! Vi er egentlig fra to forskjellige plasser, men jeg skulle ta en eksamen i samme by hvor han bor og vennina mi som også bor i den byen lurte på om jeg kunne hente henne en plass for så å henge sammen senere...

Jeg fikk en adresse av henne, men adressen viste seg å være feil, for jeg kom frem til et eller annet firma og det er ikke der vennina mi skulle være. Etter å ha prøvd å søke på mobilen uten noe lykke og svars venting fra venninna, tenkte jeg bare å spørre en fyr jeg så som gikk forbi bilen min.... hater meg selv x1000 for at jeg gjorde det og ikke bare ventet i 10 min på en telefon fra veninna. 

Spurte jo denne fyren om han visste hvor den plassen jeg skulle var, heldigvis ikke langt ifra typsik på andre siden av gata, men så kunne denne personen kallenavnet mitt, å jeg ble jo confused af!!! så jeg lurte på om han kanskje var kompis med fetteren min, siden han studerer jo der og de er nokså like gamle tenkte jeg... neida dette var fader meg fyren jeg hadde snakket med! herregud så kleint, følte meg så slem, jeg sa til han sånn ikke ta dette noe personlig elns, prøvde å le det litt bort og takket for hjelpen og ønsket han en fin dag videre, mens jeg kjøte bort så fort jeg kunne lol 

herregud er jeg bare helt slem for a jeg ikke klarte å kjenne han igjen eller er det forståelig?

Anonymkode: 5e1f5...9fa

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud maks uflaks altså, hva er oddsen for at alt det kan skje, synes faktik synd på deg! jeg hadde krypet ned i bilen å prøvd å gjemme meg

Anonymkode: 549f9...ebb

• Liker 1
Skrevet

Fullt forståelig!

For det første er det en du kun Jar sett bilder av.

For det andre er de bildene du «kjenner han igjen med» typ 10 år gamle.

For det tredje var du ikke der for å møte han, så det var ikke en setting hvor det var logisk at du skulle tenke at det var han.

Jeg kunne garantert ha endt opp med å gjøre det samme :Knegg:

Anonymkode: ef76a...9d5

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne funnet på å gjort det samme. Dårlig på navn og ansikt. Ikke vær så streng med deg selv 

• Liker 1
Skrevet

Kjenner du han ikke igjen? Er han ikke en sånn som sier og skriver hva som helst for å få oppmerksomhet?

Er det forståelig eller er han helt slem for det?

Anonymkode: 9038f...ef6

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du han ikke igjen? Er han ikke en sånn som sier og skriver hva som helst for å få oppmerksomhet?

Er det forståelig eller er han helt slem for det?

For meg ga ikke dette helt mening, en person er jo ikke slem bare fordi de sier og skriver noe for oppmerksomhet kanskje desp, men ikke slem
Tror ts følte seg litt satt ut for jeg mener i hennes setting er sannsynligheten for at akk dette skjer 0,0000001% tenk to helt forskjellige byer, tenk timingen og oddsen for at hun havnet akk der. Hun er absolutt ikke slem, føler nesten han la opp til det selv når han bruker bilde av en 10 år yngre versjon av seg selv

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, _Martine skrev:

For meg ga ikke dette helt mening, en person er jo ikke slem bare fordi de sier og skriver noe for oppmerksomhet kanskje desp, men ikke slem
Tror ts følte seg litt satt ut for jeg mener i hennes setting er sannsynligheten for at akk dette skjer 0,0000001% tenk to helt forskjellige byer, tenk timingen og oddsen for at hun havnet akk der. Hun er absolutt ikke slem, føler nesten han la opp til det selv når han bruker bilde av en 10 år yngre versjon av seg selv

Jo, slem, fordi de tenker bare på seg selv og gir faen i andre, respekterer de ikke engang, de er kun der bare for å gi en oppmerksomhet.

Være en utømmelig kilde av oppmerksomhet. Selv om overhodet ingenting synker inn, og alt som ikke er ren kjærlighet blir prosjiert tilbake. Man får alltid bare dritt av å snakke med slike mennesker altså, det eller spørsmål fordi de ikke forstår, så når de klarer å forstå mer så dømmer de og gir det eneste de kan; dritt.

Og det finnes ingen tilfeldigheter. Det er bare folk som ikke ser helheten som tror småting skjer tilfeldig.

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, slem, fordi de tenker bare på seg selv og gir faen i andre, respekterer de ikke engang, de er kun der bare for å gi en oppmerksomhet.

Være en utømmelig kilde av oppmerksomhet. Selv om overhodet ingenting synker inn, og alt som ikke er ren kjærlighet blir prosjiert tilbake. Man får alltid bare dritt av å snakke med slike mennesker altså, det eller spørsmål fordi de ikke forstår, så når de klarer å forstå mer så dømmer de og gir det eneste de kan; dritt.

Og det finnes ingen tilfeldigheter. Det er bare folk som ikke ser helheten som tror småting skjer tilfeldig.

Beklager veldig, men vet ikke helt om jeg forstår det du retter til her...

Ts lurte på om hun var slem fordi  hun ikke husket en hun har snakket med å etc fordi hun sikkert har dårlig samvittighet. Jeg mener ikke at hun er slem og jeg synes det er forsårlig at hun ikke visste at det var han hun snakket med engang. Fyren brukte et 10 år gammelt bilde, altså folk forandrer seg mye på 10 år. Mener du at ts er slem her eller fyren hun møtte? jeg vil si ingen, rart av fyren å bruke et 10 år gammelt bilde av seg selv på tinder, men er ikke slemt. 

Du sier det ikke finnes tilfeldigheter, så du mener ts plana alt dette?😂

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ahahhaa jaaaa jeg kjørte nesten to timer fra der jeg bor og inn til oslo for å akk treffe han jeg med vilje dabbet av med. neida jeg hadde et intervju og etter intervjuet ville vennina mi treffe meg, så fikk jeg feil adresse etc etc så skjedde alt det... altså spør du meg er sannsyligheten faktisk for at alt dette skjer sykt liten men jaa ikke noe planlagt fra min side😆🤣

Anonymkode: 5e1f5...9fa

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke ts er planleggeren, bare en liten brikke i et stort puslespill kalt universet.

Skrevet

Du har ingenting å være flau over, det er da han som burde være flau i denne situasjonen, men forstår at det føltes ubehagelig. Han burde da virkelig legge ut oppdatert bilde av seg om han ønsker å finne en ekte relasjon og ikke bare er ute etter oppmerksomhet :)

Anonymkode: b133f...d66

Skrevet

Utrolig flaut er å gjøre i boksa av nervøsistet. Du kan slappe helt av, det er ikke du som trenger å være flau basert på hva du beskriver.

Anonymkode: 15abd...4ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...